To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 118 WE WROCŁAWIU PRZY UL. BULWAR IKARA 19 W WIEKU 5 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH do oddziałów przedszkolnych i szkoły
Numer ogłoszenia: 13940 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255835 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 118 we Wrocławiu, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 788 99 30, faks 0-71 788 99 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 118 WE WROCŁAWIU PRZY UL. BULWAR IKARA 19 W WIEKU 5 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH do oddziałów przedszkolnych i szkoły.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 118 im. płk. pil. B. Orlińskiego we Wrocławiu , ul. Bulwar Ikara 19. a)W okresie od 1 stycznia 2013 do 30 sierpnia 2013 ( z wyłączeniem dni od 15 lipca do 16 sierpnia 2013) dla 49 dzieci przedszkolnych w wieku 5 lat - całodzienne wyżywienie 4 daniowe: śniadanie, obiad tzn.: zupa drugie danie + kompot + owoc, podwieczorek . b) W okresie od od 1 stycznia 2013 do 30 sierpnia 2013 ( z wyłączeniem dni od 15 lipca do 16 sierpnia 2013) dla max. 98 dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat) a średnio 80 dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkol-nych w Szkole Podstawowej nr 118. tylko obiad 4 daniowy tzn.: zupa , drugie , kompot, deser, c) W okresie od 1 stycznia 2013 do 27 czerwca 2013 dla max.400 dzieci , a średnio 250 dzieci szkolnych w wieku od 6 do 13 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 tylko obiad 4 daniowy tzn.: zupa , drugie danie kompot, deser, oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu przy ul. Bulwar Ikara 19. Wykonawca wykorzysta własne termosy oraz naczynia ceramiczne , sztućce z atestami - przeznaczone dla dzieci . Zabrania się wykorzystywania naczyń jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety dla poszczególnych dzieci wskazane przez upoważnionego pracownika Szkoły Podstawowej nr 118 muszą być bezwzględnie zachowane 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu , ul. Bulwar Ikara 19 a) 49 dzieci przedszkolnych w wieku 5 lat zapisanych na rok szkolny 2012/2013 do oddziałów przedszkolnych grup pięciolatków, b) max. 498 dzieci z oddziałów przedszkolnych grup sześciolatków oraz dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 lat uczęszczających do szkoły w roku szkolnym 2012/2013 oraz odbioru resztek żywieniowych. 2.Harmonogram dostaw i wydawania posiłków w ciągu dnia kształtuje się następująco: W części A (dzieci przedszkolne - 5 latki): Godzina 8.30 - dostawa śniadania do sal przedszkolnych (2 sale), termosy własne, naczynia własne , wydanie śniadania dzieciom, obsługa dzieci w trakcie trwania śniadania, posprzątanie po śniadaniu; Godzina 11:00 - 11.30 - dostawa pierwszego dania w termosach własnych do sal przedszkolnych , (2 sa-le),termosy własne, naczynia własne, obsługa dzieci, posprzątanie po I daniu Godzina 13:00 - 13.30 - dostawa II dania oraz kompot i owoc do sal przedszkolnych ( 2 sale) w termosach wła-snych, naczynia własne, wydanie dzieciom II dania, kompot i owoc obsługa w trakcie posiłku, posprzątanie po posiłku, Godzina 15.00 - dostawa podwieczorku do sal przedszkolnych ( 2 sale) w termosach własnych, naczyniach własnych , obsługa dzieci, posprzątanie po podwieczorku; W części B (dzieci sześcioletnie z oddziałów przedszkolnych i dzieci szkolne) Dzieci sześcioletnie - oddział przedszkolny: Godzina 11:00 - 11.30 dostawa zupy do wydawalni posiłków szkoły, w termosach własnych, naczyniach wła-snych , obsługa uczniów, posprzątanie po wydaniu posiłku, Godzina 13.00 - 13.30 dostawa drugiego dania , kompotu i deseru do stołówki szkoły w termosach własnych, naczyniach własnych, wydanie, obsługa dzieci, posprzątanie po posiłku Dzieci szkolne ; 6-13lat : Godzina od 12.00 do 15.00 - dostawa zupy, drugiego dania , kompotu i deseru do stołówki szkoły w termosach własnych, naczyniach własnych, wydanie, obsługa dzieci, posprzątanie po posiłku Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. 3.Miejsce realizacji zamówienia: a)Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wydawaniu posiłkówudostępnia wydawalnię posiłków wraz z zapleczem znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu. Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu wydawalni posiłków zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. b)Posiłki - obiady przygotowywane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem, oraz schłodzeniem: - termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków (zupa, napoje) - termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewniają dostarczenie na sale poszczególnych części posiłków. c) Posiłki muszą być dostarczane z zewnątrz - gorące posiłki należy dostarczać w termosach, zapewniają-cych temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy winna wynosić 75 °C, drugiego dania 65 °C, płynów 80 °C, a maksymalna temperatura produktów zimnych ( sałatki, pasty, sery itp.) 15 °C. d) Brudne termosy nie mogą zostać w placówce do dnia następnego. e)Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno - Epidemiologiczny. f)Właścicielem niezbędnej ilości termosów dla zapewnienia płynnej dostawy i dystrybucji posiłków dla po-szczególnych grup jest Wykonawca. g)Zamawiający wymaga przygotowywania posiłków - śniadanie i podwieczorek dla grup dzieci przed-szkolnych - pięciolatki - w części kuchennej wydawalni posiłków zlokalizowanej w budynku szkoły przy ul. Bulwar Ikara 19. h)Dystrybucja posiłków z miejsca produkcji (przygotowania) bezpośrednio do wydawalni Zamawiającego realizowana będzie przez Wykonawcę oraz na jego koszt. i) Transport posiłków do wydawalni Zamawiającego powinien odbywać się z zapewnieniem właściwej ochrony i temperatury, środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Środki transportu Żywności powinny posiadać atesty PZH. 1. Zasady przygotowywania posiłków: a) Posiłki winny spełniać Normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla miasta Wrocławia. b)Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. c)Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości od-żywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warun-kach zdrowotnych Żywności i Żywienia dzieci od 5 do 6 lat oraz w wieku od 6 do 13 lat przy równocze-snym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość, święta. d)Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana dietetyczce Wykonawcy pisemnie w momencie uzyska-nia informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku. Ogólną kontrolę nad prawidłowością Żywienia sprawować będzie pracownik szkoły upoważniony przez Dyrektora SP nr 118. Wyklucza się posiłki na bazie Fast food. e)Jadłospis podlegać będzie kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia ja-dłospisów na kolejne 10 dni najpóźniej trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Na wniosek Dyrektora SP Nr 118. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany zakwestionowanego jadłospisu. f)Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania jadłospisu na kolejne 5 dni na tablicy ogłoszeń w częściach przedszkolnych i w części szkolnej oraz przekazania jadłospisu w formie elektronicznej do umieszczenia na stronie www szkoły. g) Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi norami HACCP i aktualnymi przepisami prawa. h)Należy mieć na uwadze, że żywieniu może podlegać grupa dzieci spożywających wyłącznie posiłki jarskie - fakt ten należy brać pod uwagę przy tworzeniu jadłospisów. W jadłospisach należy również przewidywać zamienniki dla dzieci alergicznych i cukrzycowych. Wymaga się aby ilość dostarczanych diet odpowiadała ilości określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego. i)Wymagane jest przedkładanie jakościowej oceny jadłospisów posiłków dekadowych za każdy kwartał, przeprowadzanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. j)Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw do rangi posiłków w ciągu dnia (np. należy unikać podawanie jajek, parówek lub kiełbasy jako danie główne na obiad). k)Codziennie w ramach posiłku dla dzieci musi znaleźć się świeża zielenina (nacie, koper, szczypiorek ), krojona na miejscu w siedzibie Zamawiającego. l)Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, parówek, produktów masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. m)W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych sztuk mięsa. n)Owoce podawane dzieciom maja być w całości - niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci. a)Do przygotowania posiłków należy używać masła 82% a nie margaryny. b)Wymagane jest minimalne zastosowanie produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych składników odżywczych. c)Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. (wyklucza się sporządzania potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu); d)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ilość posiłków (w tym diet) zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany miesiąc z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki i w siedzibie Wykonawcy, a w przypadku dowozu półproduktów lub całych dań do siedziby Zamawiającego, powinien to czynić pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. e)Zapotrzebowanie na dany miesiąc Zamawiający będzie przekazywał pisemnie Wykonawcy najpóźniej do pierwszego dnia danego miesiąca. Zapotrzebowanie będzie sporządzone w formie pisemnej i dostarczone Wykonawcy przez upoważnionego pracownika SP nr 118 . f)Ewentualne zmiany przekazane będą Wykonawcy w czasie nie krótszym jak 2 godziny przez planowanym wydaniem posiłku. g)Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków wynikające z nieo-becności dzieci, uczniów lub rezygnacji dzieci, uczniów z posiłków w kolejnych miesiącach. h)Rozliczenie za realizację zamówienia odbywać się będzie raz w miesiącu na koniec miesiąca na podstawie dokumentacji określającej faktyczną liczbę dostarczonych posiłków . i)Wykonawca w chwili przystąpienia do przetargu zobowiązany jest do przedstawienia jakościowej oceny jadłospisów przeprowadzanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. j)Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mięć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dowóz w części A: 4 posiłków dziennie oraz w części B obiadu 4-daniowego do wydawalni posiłków usytuowanej w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TIM Tomasz Tabaka, ul. Jastrzębia 26, 53-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487029,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 416299,68
Oferta z najniższą ceną: 416299,68 / Oferta z najwyższą ceną: 483470,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.