Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Stare Babice: Konserwacja rowów melioracyjnych oraz stawu, położonych na terenie Gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 139430 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax 0-22 722 95 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych oraz stawu, położonych na terenie Gminy Stare Babice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest KONSERWACJA ROWÓW MELIORACYJNYCH ORAZ STAWU POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE. Łączna długość rowów wynosi 12468 metrów. Konserwacja rowów melioracyjnych: -koszeniu skarp rowów (łącznie z usunięciem trawy, krzaków, drzew, odrostów, i.t.p.), -czyszczeniu i odmuleniu dna warstwą do 40 cm, -czyszczeniu przepustów i wylotów zbieraczy. Staw posiada powierzchnię ok. 1400 m2 i ok. 1 m głębokości. Konserwacja stawu: - wykoszeniu skarp, - usunięciu roślinności zakorzenionej w dnie zbiornika, - wywiezieniu pozostałości roślinnych - odpadów powstałych w trakcie konserwacji stawu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: a) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; c) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; d) posiadający aktualne zaświadczenie z krajowego rejestru karnego, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; e) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów; f) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. g) którzy posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena ofert odbywała się będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń, załączników oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz zamówień, dwa podobne zadania dotyczące konserwacji melioracji szczegółowej zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie II. Wymagane dokumenty. Zał. 3 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 4 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 5 Zaświadczenie ZUS lub KRUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 6 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Zał. 7 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Zał. 8 Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Zał. 9 Listy referencyjne od Inwestorów (co najmniej dwa). Uwaga: Zał. 3 - 7 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605 III. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. Oferent wykona zadanie będące przedmiotem zamówienia własnymi siłami, bez udziału podwykonawców. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32, pokój nr 21, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na wersję papierową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy, pokój nr 18, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zjazdu i fragmentu drogi dojazdowej na ul. Wierzbowej w m. Czernichów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 0656T ul. Warszawska w Kunowie
- Budowa drogi leśnej DW1202 na terenie Leśnictwa Bogusław w Nadleśnictwie Dębno
- Budowa kanalizacji sanitarnej Brzeźnio - Zapole
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce - Lisnowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.