To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Tuliszków: Organizacja i prowadzenie zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu w Tuliszkowie
Numer ogłoszenia: 139442 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121808 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu w Tuliszkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu im. Kubusia Puchatka w Tuliszkowie. 2. Zajęcia będą prowadzone przez 2 godziny w tygodniu w okresie od 1 maja 2012 roku do 31 stycznia 2014 roku. Zajęcia będą prowadzone wspólnie z nauczycielem wspomagającym, w grupie około 12 dzieci. 3. W zakresie obowiązków instruktora teatralnego będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć teatralnych, b) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem projektu, c) dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności; d) prowadzenie dokumentacji zajęć, e) współpraca przy ewaluacji projektu; f) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; g) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; h) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy; 4. Wykonawcy wyłonieni w postępowaniu zatrudnieni zostaną na podstawie umowy zlecenia 5. Wynagrodzenie wykonawcy będzie naliczane wg. faktycznej ilości przepracowanych godzin, na podstawie kart pracy i dzienników zajęć. 6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. Ilość godzin do przepracowania podana w SIWZ jest wartością szacunkową, służy obliczeniu ceny oferty i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznie zrealizowanych usług. 7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Grześkiewicz, ul. Górna 25, 62-740 Tuliszków, 62-740 Tuliszków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5250,00
Oferta z najniższą ceną: 5250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5250,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.