eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Bydgoszcz: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 13945 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części Zamówienie obejmuje następujące usługi: Część zamówienia nr 1 - Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.640) - naprawy samochodu osobowego marki DACIA LOGAN; - naprawy samochodu osobowego marki SKODA FABIA - naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 1; - naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 2; - naprawy samochodu marki Lublin nr 1; - naprawy samochodu marki Lublin nr 2. - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 1; - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr2; Część zamówienia nr - 2 Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.500) - naprawa ciągnika rolniczego FARMTRAC - naprawa przyczepy ciągnikowej; - naprawy kosiarki, agregatu, rębaka nr 1 i rębaka nr 2; Część zamówienia nr 3 - Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.400) - naprawa wykaszarki STIHL nr1 i wykaszarki STIHL nr2; - naprawa wykaszarki STIHL FS450 nr 1 i wykaszarki STIHL FS450 nr 2; - naprawa podkrzesywarki STIHL131 nr1 i podkrzesywarki STIHL131 nr2; - naprawa pilarki STIHL nr1 i pilarki STIHL nr2; - naprawa przecinarki do betonu STIHL - naprawa wiertnicy glebowej STIHL - naprawa kosiarki spalinowej HUSQVARNA - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 345 - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr 1 i pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr2; - naprawa zagęszczarki HUSQVARNA nr1 i zagęszczarki HUSQVARNA nr2; Wykonawca udzieli na wykonane usługi 3 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: - wykonanie obsług technicznych OT wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu, - wykonywanie napraw bieżących zespołów i podzespołów, - diagnostyka silnika i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy i sprawność sprzętu, - wykonanie konserwacji przekrojów zamkniętych i podwozi (z wyjątkiem pojazdów objętych gwarancją producenta), - wykonanie drobnych napraw spawalniczych, - wykonanie napraw i obsługi instalacji elektrycznej pojazdu w pełnym zakresie, naprawy awaryjne. ! istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu przewidzianych do naprawy w roku 2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu o łącznej wartości nie mniej niż 8.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz - co najmniej 1 osobę, wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, przy czym suma ubezpieczeniowa nie może być niższa 10.000,00zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wg załącznika nr 6a, 6b lub 6c do SIWZ w zależności na jaką część zamówienia składana jest oferta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 1.2. Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 1.3. Zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 1.4. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 1.5.Zmiana osoby wskazanej w ofercie, możliwa w następującej sytuacji: a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ; 1.6. Zmiana waluty Polski; 1.7. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy; 1.8. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach 1.1. do 1.8, stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy p.z.p.: 3.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 3.2. zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi ul. Przemysłowa 4 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Rejonie Dróg Wojewódzkich w Tucholi ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące usługi: Część zamówienia nr 1 - Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.640) - naprawy samochodu osobowego marki DACIA LOGAN; - naprawy samochodu osobowego marki SKODA FABIA - naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 1; - naprawy samochodu osobowego marki Polonez nr 2; - naprawy samochodu marki Lublin nr 1; - naprawy samochodu marki Lublin nr 2. - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr 1; - przyczepka VIOLA o masie całkowitej do 750 kg nr2; Wykonawca udzieli na wykonane usługi 3 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: - wykonanie obsług technicznych OT wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu, - wykonywanie napraw bieżących zespołów i podzespołów, - diagnostyka silnika i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy i sprawność sprzętu, - wykonanie konserwacji przekrojów zamkniętych i podwozi (z wyjątkiem pojazdów objętych gwarancją producenta), - wykonanie drobnych napraw spawalniczych, - wykonanie napraw i obsługi instalacji elektrycznej pojazdu w pełnym zakresie, naprawy awaryjne. ! istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu przewidzianych do naprawy w roku 2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące usługi:Część zamówienia nr - 2 Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.500) - naprawa ciągnika rolniczego FARMTRAC - naprawa przyczepy ciągnikowej; - naprawy kosiarki, agregatu, rębaka nr 1 i rębaka nr 2; Wykonawca udzieli na wykonane usługi 3 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: - wykonanie obsług technicznych OT wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu, - wykonywanie napraw bieżących zespołów i podzespołów, - diagnostyka silnika i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy i sprawność sprzętu, - wykonanie konserwacji przekrojów zamkniętych i podwozi (z wyjątkiem pojazdów objętych gwarancją producenta), - wykonanie drobnych napraw spawalniczych, - wykonanie napraw i obsługi instalacji elektrycznej pojazdu w pełnym zakresie, naprawy awaryjne. ! istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu przewidzianych do naprawy w roku 2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji pojazdów oraz podobnego do nich sprzętu - RDW Tuchola w 2012r. z podziałem na 3 części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące usługi:Część zamówienia nr 3 - Zakres usługi: (szacunkowa ilość r-godz.400) - naprawa wykaszarki STIHL nr1 i wykaszarki STIHL nr2; - naprawa wykaszarki STIHL FS450 nr 1 i wykaszarki STIHL FS450 nr 2; - naprawa podkrzesywarki STIHL131 nr1 i podkrzesywarki STIHL131 nr2; - naprawa pilarki STIHL nr1 i pilarki STIHL nr2; - naprawa przecinarki do betonu STIHL - naprawa wiertnicy glebowej STIHL - naprawa kosiarki spalinowej HUSQVARNA - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 345 - naprawa pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr 1 i pilarki spalinowej HUSQVARNA 365 nr2; - naprawa zagęszczarki HUSQVARNA nr1 i zagęszczarki HUSQVARNA nr2; Wykonawca udzieli na wykonane usługi 3 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: - wykonanie obsług technicznych OT wg zakresu czynności instrukcji danego pojazdu lub sprzętu, - wykonywanie napraw bieżących zespołów i podzespołów, - diagnostyka silnika i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy i sprawność sprzętu, - wykonanie konserwacji przekrojów zamkniętych i podwozi (z wyjątkiem pojazdów objętych gwarancją producenta), - wykonanie drobnych napraw spawalniczych, - wykonanie napraw i obsługi instalacji elektrycznej pojazdu w pełnym zakresie, naprawy awaryjne. ! istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia środków transportu przewidzianych do naprawy w roku 2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.