eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa drobnego sprzêtu kuchennego (AGD)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-06-02

Warszawa: Zakup i dostawa drobnego sprzêtu kuchennego (AGD)
Numer og³oszenia: 139466 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy ¦wiat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 6617902.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa drobnego sprzêtu kuchennego (AGD).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. CPV: 39.22.00.00-0 (Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe). 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowego drobnego sprzêtu kuchennego (AGD) do Centrali i Oddzia³ów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, przyznawanych jako nagrody dla laureatów konkursów organizowanych przez OT w ci±gu 2011 r. 3. W ramach zadania zrealizowany zostanie zakup nagród w postaci sprzêtu AGD. 4. Ilo¶ci nagród s± nastêpuj±ce: a) nagrody w postaci robota kuchennego wieloczynno¶ciowego - 53 szt.; b) nagrody w postaci zestawu dwóch patelni: patelni grillowej - 58 szt. oraz patelni z pokrywk± - 58 szt.; c) nagrody w postaci maszynki elektrycznej do miêsa - 40 szt.; d) nagrody w postaci no¿a szefa kuchni - 50 szt. 5. Specyfikacjê przedmiotu zamówienia z podzia³em na rodzaje nagród stanowi za³±cznik nr 6 do Istotnych postanowieñ umowy. 6. Zestawienie ilo¶ciowe przedmiotu umowy w podziale na Oddzia³y Terenowe i Centralê ARR stanowi za³±cznik nr 2 do Istotnych postanowieñ umowy. 7. Miejscem dostaw przedmiotu zamówienia s± Centrala Agencji Rynku Rolnego oraz Oddzia³y Terenowe Agencji Rynku Rolnego, zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w za³±czniku Nr 2 do Istotnych postanowieñ umowy.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.22.00.00-0.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postêpowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 1 300,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c trzysta z³otych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiany mog± byæ w szczególno¶ci zwi±zane z: - zmian± danych adresowych obu stron umowy; - zmian± zapisów Wytycznych Bezpieczeñstwa Informacji dla Kontrahentów. - ustawow± zmian± stawki VAT poprzez zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia brutto (kwota netto nie ulega zmianie) - terminami realizacji dostaw lub ich miejscami przeznaczenia w przypadku zmian terminów lub miejsc odbycia imprez, na które przeznaczone s± na nagrody artyku³y gospodarstwa domowego objête dan± dostaw±, z zastrze¿eniem ¿e dostawy odbêd± siê wy³±cznie w ramach jednostek ARR, tj. Centrala i Oddzia³y Terenowe, wymienionych w za³±czniku nr 2 do niniejszej Umowy; - zmniejszeniem ilo¶ci artyku³ów gospodarstwa domowego o nie wiêcej ni¿ o 3 sztuki z ka¿dego z wymienionych rodzajów asortymentów wyszczególnionych w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy, zgodnie z §2 ust. 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.arr.gov.pl

IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: 1. Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 2. Wykonawca, aby umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dopuszczenie go do udzia³u w licytacji, obowi±zany jest zarejestrowaæ siê w systemie dostêpnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej powinien przekazaæ Zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie, poprzez wpisanie takiej informacji na formularzu wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. 3. W przypadku podania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego loginu (login nale¿y podaæ dok³adnie stosuj±c te same znaki w tym du¿e i ma³e litery je¿eli takie zastosowano przy rejestracji) b±d¼ nie przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowi±zany do jego przekazania najpó¼niej jeden dzieñ przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie okre¶lonym powy¿ej bêdzie traktowane jako odst±pienie Wykonawcy od dalszego postêpowania. 4. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przegl±darka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wy¿sza lub Firefox 2.0 lub wy¿sza. 5. Nie jest wymagany podpis elektroniczny.

IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: 1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenê brutto (z VAT) za wykonanie ca³ego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiaj±cy na bie¿±co przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji sk³adanych przez nich ofert, liczbie wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji, tak¿e o cenach z³o¿onych przez nich ofert, z tym, ¿e do momentu zamkniêcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 2. Cena wywo³awcza: 66 051,00 PLN brutto (s³ownie: sze¶ædziesi±t sze¶æ tysiêcy piêædziesi±t jeden z³otych). Minimalny krok post±pienia: 100,00 PLN brutto (s³ownie: sto z³otych). 3. W przypadku z³o¿enia oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. 4. W zwi±zku z wykonaniem umowy zawartej w wyniku przedmiotowego zamówienia publicznego rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± bêd± prowadzone wy³±cznie w z³otych polskich i nie bêd± prowadzone w walutach obcych..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 10 minut

IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego w Warszawie, ul. Nowy ¦wiat 6/12, Kancelaria Ogólna, hol g³ówny, parter, wej¶cie D/A.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja elektroniczna odbêdzie siê w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do sk³adania ofert o godzinie 12:00. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiaj±cy poda w zaproszeniu do udzia³u w licytacji.

IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):

3. Zamawiaj±cy zamyka licytacjê, je¿eli w ci±gu 10 minut od z³o¿enia najkorzystniejszego post±pienia, ¿aden z Wykonawców nie z³o¿y korzystniejszego post±pienia lub gdy w okresie 10 minut od otwarcia licytacji nie zostanie z³o¿one ¿adne post±pienie

IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3% warto¶ci umowy brutto

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY PRZEDMIOT UMOWY § 1 Przedmiotem umowy jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarstwa domowego, zgodnie z zestawieniem ilo¶ciowo-warto¶ciowym zawartym w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy. WARUNKI REALIZACJI DOSTAW § 2 1. Umowa zostaje zawarta od dnia jej podpisania do wyczerpania kwoty okre¶lonej w § 3 ust.1 niniejszej umowy, ale nie d³u¿ej ni¿ do dnia 14 lipca 2011r., zgodnie z harmonogramem zawartym w za³±czniku nr 2. 2. Artyku³y gospodarstwa domowego, o których mowa w § 1, zgodne z parametrami wymienionymi w za³±czniku Nr 6 do niniejszej umowy, bêd± dostarczone sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem dostaw do Centrali i Oddzia³ów Terenowych Agencji Rynku Rolnego. Zestawienie ilo¶ciowo-warto¶ciowe przedmiotu umowy dostarczanego do Centrali oraz Oddzia³ów Terenowych Agencji Rynku Rolnego stanowi za³±cznik Nr 1 do niniejszej umowy a harmonogram dostaw okre¶lony zosta³ w za³±czniku Nr 2 do niniejszej umowy. 3. Miejscem dostaw przedmiotu umowy s± Centrala Agencji Rynku Rolnego oraz Oddzia³y Terenowe Agencji Rynku Rolnego zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w za³±czniku Nr 2 do niniejszej umowy. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do sprzeda¿y i dostawy przedmiotu umowy w opakowaniach w³a¶ciwych dla danego rodzaju artyku³u. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia przedmiotu umowy w stanie nienaruszonym i nieuszkodzonym. 6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci artyku³ów gospodarstwa domowego wyszczególnionych w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy o nie wiêcej ni¿ 3 sztuki z ka¿dego z wymienionych rodzajów asortymentów i w konsekwencji odpowiedniego zmniejszenia warto¶ci umowy. W przypadku realizacji umowy w zakresie wê¿szym ni¿ opisany w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o roszczenie o wykonanie umowy w pe³nej kwocie. 7. Wykonawca zobowi±zuje siê do dokonania dostawy w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od godz. 8:00 do godz. 15:30. 8. Potwierdzeniem wykonania ka¿dej z dostaw wed³ug harmonogramu zawartego w Za³±czniku Nr 2 do niniejszej umowy bêdzie protokó³ zdawczo-odbiorczy podpisany bez uwag przez przedstawicieli stron. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik Nr 3 do niniejszej umowy. 9. Wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, zostanie potwierdzone przez Zamawiaj±cego koñcowym protoko³em zdawczo-odbiorczym podpisanym bez uwag przez przedstawicieli stron. Wzór protoko³u stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej umowy. 10. Upowa¿nion± osob± do podpisania protoko³ów zdawczo-odbiorczych, okre¶lonych w ust. 8 i 9, po stronie Zamawiaj±cego jest Dyrektor Oddzia³u Terenowego, którego dotyczy dostawa, lub w przypadku Centrali Agencji Rynku Rolnego - Dyrektor Biura Promocji ¯ywno¶ci. Upowa¿nion± osob± do podpisania koñcowego protoko³u zdawczo-odbiorczego jest Dyrektor Biura Promocji ¯ywno¶ci Agencji Rynku Rolnego. 11. Wykonawca pokryje wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem artyku³ów gospodarstwa domowego okre¶lonych w § 1, do miejsc przeznaczenia, o których mowa w ust. 3. 12. Wykonawca zobowi±zuje siê do przestrzegania obowi±zuj±cych postanowieñ zawartych w Wytycznych Bezpieczeñstwa Informacji dla Kontrahentów - stanowi±cymi za³±cznik Nr 5 do niniejszej umowy. 13. Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania poufno¶ci informacji uzyskanych podczas realizacji umowy. 14. Wszelkie informacje uzyskane podczas realizacji niniejszej umowy bêd± wykorzystywane wy³±cznie do celów zwi±zanych z umow±, z zachowaniem zasad wynikaj±cych z ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z pó¼n. zm.). WARUNKI P£ATNO¦CI § 3 1. Ca³kowita warto¶æ umowy wynosi netto _____ PLN (s³ownie: _____) plus nale¿ny podatek VAT, co stanowi warto¶æ brutto ____ PLN (s³ownie: ____). 2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy o którym mowa w § 1 zgodnie z cenami zawartymi w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy 3. Ca³kowita warto¶æ umowy, okre¶lona w ust. 1 ulega zmniejszeniu, stosownie do § 2 ust. 6, je¿eli zrealizowany przedmiot umowy , o którym mowa w § 1 obejmie ilo¶ci mniejsze ni¿ wskazane w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy. 4. W przypadku realizacji umowy w kwocie ni¿szej ni¿ wymieniona w ust. 1 Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wykonanie umowy w pe³nej kwocie. 5. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dokonania p³atno¶ci za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 w terminie 14 dni od daty dorêczenia do siedziby Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury VAT. 6. Podstaw± wystawienia przez Wykonawcê faktury VAT za wykonanie przedmiotu umowy , o którym mowa w § 1 stanowi podpisany bez uwag koñcowy protokó³ zdawczo-odbiorczy okre¶lony w § 2 ust. 9. 7. Faktura VAT bêdzie wystawiona na: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy ¦wiat 6/12, 00-400 Warszawa, NIP: 525-000-78-79. 8. P³atno¶æ bêdzie wykonana przez Zamawiaj±cego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT. KARY UMOWNE § 4 1. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z parametrami okre¶lonymi w za³±czniku Nr 6 do niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie wymieniæ przedmiot umowy na zgodny z parametrami okre¶lonymi w za³±czniku Nr 6. W okresie od dnia zg³oszenia ww. niezgodno¶ci do dnia dostarczenia przedmiotu umowy zgodnego z parametrami okre¶lonymi w za³±czniku Nr 6 do niniejszej umowy, Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary umowne w wysoko¶ci 0,25% ca³kowitej warto¶ci brutto umowy, okre¶lonej w § 3 ust. 1, za ka¿dy rozpoczêty dzieñ oczekiwania na dostarczenie przedmiotu umowy spe³niaj±cego parametry okre¶lone w za³±czniku Nr 6 do niniejszej umowy. 2. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcê któregokolwiek terminu z okre¶lonych w za³±czniku Nr 2 do niniejszej umowy dla poszczególnych dostaw objêtych przedmiotem umowy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 0,25% ca³kowitej warto¶ci brutto umowy, okre¶lonej w § 3 ust. 1, za ka¿dy rozpoczêty dzieñ opó¼nienia. 3. W przypadku, gdy ³±czna suma kar umownych okre¶lonych w ust. 1 i ust. 2 liczona w ca³ym okresie realizacji umowy przekroczy 10% ca³kowitej warto¶ci brutto umowy, okre¶lonej w § 3 ust. 1, Zamawiaj±cy w ka¿dej chwili mo¿e odst±piæ od umowy, a Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 10% ca³kowitej warto¶ci brutto umowy, okre¶lonej w § 3 ust. 1. 4. W przypadku niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy lub odst±pienia od umowy przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego z przyczyn, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 10% ca³kowitej warto¶ci brutto umowy okre¶lonej w § 3 ust 1. 5. Zamawiaj±cy mo¿e dochodziæ na zasadach ogólnych odszkodowania przewy¿szaj±cego wysoko¶æ kar umownych. ZABEZPIECZENIE WYKONANIA UMOWY § 5 1. W dacie zawarcia niniejszej umowy, Wykonawca wniós³ zabezpieczenie nale¿ytego jej wykonania w wysoko¶ci 3 % warto¶ci umowy brutto, tj. ____(s³ownie: ____) w formie ____, co Strony niniejszym potwierdzaj±. 2. Zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu, Agencja przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Agencja zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci. 4. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania niniejszej umowy przeznaczone jest na pokrycie roszczeñ zwi±zanych z niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy. 5. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania niniejszej umowy zostanie zwolnione (zwrócone) w terminie 30 dni od dnia uznania umowy przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonan±, tj. po podpisaniu bez uwag koñcowego protoko³u zdawczo odbiorczego, o którym mowa w § 2 ust. 9. POSTANOWIENIA KOÑCOWE § 6 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.Zmiany mog± byæ w szczególno¶ci zwi±zane z: - zmian± danych adresowych obu stron umowy; - zmian± zapisów Wytycznych Bezpieczeñstwa Informacji dla Kontrahentów. - ustawow± zmian± stawki VAT poprzez zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia brutto (kwota netto nie ulega zmianie) - terminami realizacji dostaw lub ich miejscami przeznaczenia w przypadku zmian terminów lub miejsc odbycia imprez, na które przeznaczone s± na nagrody artyku³y gospodarstwa domowego objête dan± dostaw±, z zastrze¿eniem ¿e dostawy odbêd± siê wy³±cznie w ramach jednostek ARR, tj. Centrala i Oddzia³y Terenowe, wymienionych w za³±czniku nr 2 do niniejszej Umowy; - zmniejszeniem ilo¶ci artyku³ów gospodarstwa domowego o nie wiêcej ni¿ o 3 sztuki z ka¿dego z wymienionych rodzajów asortymentów wyszczególnionych w za³±czniku Nr 1 do niniejszej umowy, zgodnie z §2 ust. 6. 2. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, której nie by³o mo¿na przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. Wykonawca mo¿e w takim wypadku ¿±daæ wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 3. W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± maj± zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. Wszystkie ewentualne spory mog±ce wynikn±æ w zwi±zku z realizacj± niniejszej umowy bêd± podlegaæ rozstrzygniêciu przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. 5. Za³±czniki, wskazane w niniejszej umowie, stanowi± jej integraln± czê¶æ. 6. Umowê sporz±dzono w dwóch jednobrzmi±cych egzemplarzach po jednym dla ka¿dej ze stron. ZAMAWIAJ¡CY WYKONAWCA

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.