Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Kolno: Przedmiot zamówienia dotyczy: usługi cateringu w ramach projektu Rozwijam skrzydła.
Numer ogłoszenia: 139468 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 2781334, faks 086 2781334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pcprkolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia dotyczy: usługi cateringu w ramach projektu Rozwijam skrzydła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zapewnienie usługi cateringowej: na terenie miasta Kolno. Przygotowanie poczęstunku na 34 spotkania dla 126 osób > Kawa czarna z ekspresu w filiżankach - 250ml na osobę; > Herbata czarna tradycyjna w filiżankach - 250ml na osobę; > Woda mineralna gazowana, niegazowana i sok - 250ml na osobę; > Ciastka - min. 50 gram na osobę; > Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników. Wykonawca zapewni filiżanki, talerzyki, szklanki, sztućce, serwetki, sprzęt oraz obsługę. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Przygotowanie poczęstunku na konferencję dla 50 osób. > Kawa czarna z ekspresu w filiżankach - 250ml na osobę; > Herbata czarna tradycyjna w filiżankach - 250ml na osobę; > Woda mineralna gazowana, niegazowana i sok - 250ml na osobę; > Ciastka - min. 50 gram na osobę; > Ciasto - min. 75 gram na osobę; > Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników. 3. Przygotowanie poczęstunku na ognisko dla 126 osób. > Kawa czarna z ekspresu w filiżankach - 250 ml na osobę; > Herbata czarna tradycyjna w filiżankach - 250 ml na osobę; > Woda mineralna gazowana, niegazowana i sok - 250 ml na osobę; > Ciastka - min. 50 gram na osobę; > Ciasto - min. 75 gram na osobę; > Kanapki dekoracyjne 3 rodzaje na osobę; > Sałatki min. 80 gram na osobę; > Grochówka - min. 300 gram na osobę; > Cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników. > Bigos - min. 300 gram na osobę; > Kiełbasa na ognisko - min. 100 gram na osobę; > Keczup/ musztarda i pieczywo dla wszystkich uczestników projektu bez ograniczeń. Wykonawca zapewni jednorazowe- kubeczki, talerzyki, sztućce, serwetki, dowóz produktów, sprzęt oraz obsługę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie i wydanie 4284 posiłków dla 126 osób podczas 34 spotkań (obiadów dwudaniowych przez, które należy rozumieć posiłek składający się z zupy - 300 gram oraz drugiego dania z surówką (ziemniaki lub zamiennik: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, mięso - 100 g na osobę, surówka - 80 g na osobę ), kompot - 250 g na osobę. Wykonawca zapewni filiżanki, talerzyki, szklanki, sztućce, serwetki, sprzęt oraz obsługę. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na terenie miasta Kolno w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość sporządzanych poczęstunków i posiłków na osobę może ulec zmniejszeniu w przypadku nieobecności określonej liczby osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1000,00 złotych. Wadium oferent wnosi do dnia 31 maja 2010 roku. Wadium należy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego 79 8754 0004 0000 4633 2000 0010 i będzie przechowywane na tym rachunku. Wadium podlega niezwłocznie zwrotom oferentom, których oferty nie zostaną wybrane albo w razie unieważnienia postępowania. Wadium - oferent, którego oferta zostanie wybrana - zwraca się niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie oferentom, którzy wycofali oferty w pozostałych kwestiach dotyczących wadium stosuje się odpowiednie przepisy art. 46 ustawy o zamówieniach publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że oferent akceptuje treść specyfikacji bez zastrzeżeń
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprkolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nr tel: 086 278 13 34 lub na stronie www.pcprkolno.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie 18-500 Kolno ul. Wojska Polskiego 69..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.06.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozwijam Skrzydła współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 7.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego będących w dyspozycji PZD w Kolnie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Przebudowa wraz z rozbudową drogi w miejscowości Janowo
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.