To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Tuliszków: Pełnienie obowiązków nauczyciela wspomagającego podczas zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu w Tuliszkowie
Numer ogłoszenia: 139482 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123752 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, faks 063 2892105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków nauczyciela wspomagającego podczas zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu w Tuliszkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nauczyciela wspomagającego, podczas zajęć teatralnych dla grupy integracyjnej w Przedszkolu w Tuliszkowie. Nauczyciel musi posiadać kwalifikacje do pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku, w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U z 2009r. Nr.50 poz. 400 z późn zm.) 2. Zajęcia będą prowadzone przez 2 godziny w tygodniu w okresie od 1 maja 2012 roku do 31 stycznia 2014 roku. Zajęcia będą prowadzone wspólnie z instruktorem teatralnym, w grupie około 12 dzieci. 3. Do zakresu obowiązków nauczyciela wspomagającego należeć będzie m.in.: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć teatralnych wspólnie z instruktorem teatralnym, b) współpraca przy prowadzeniu zajęć teatralnych, c) dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć, listach obecności; d) współpraca przy ewaluacji projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy; 4. Wykonawcy wyłonieni w postępowaniu zatrudnieni zostaną na podstawie umowy zlecenia 5. Wynagrodzenie wykonawcy będzie naliczane wg. faktycznej ilości przepracowanych godzin, na podstawie kart pracy i dzienników zajęć. 6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. Ilość godzin do przepracowania podana w SIWZ jest wartością szacunkową, służy obliczeniu ceny oferty i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające z faktycznie zrealizowanych usług. 7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Ogrodowczyk, ul. Łączna 6 62-700 Turek, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5676,00
Oferta z najniższą ceną: 5676,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6336,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.