eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA APARATU USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM, ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA III PAKIETY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Katowice: DOSTAWA APARATU USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM, ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA III PAKIETY.
Numer ogłoszenia: 139499 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, fax 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM, ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA III PAKIETY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -sprzedaż i dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; -instalacja i uruchomienie aparatu USG; -przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. · posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, · znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia · nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych · spełniają warunki szczegółowe, w tym: 1. wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2 wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższe dokumenty: · Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.· Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poniższe dokumenty: · Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poniższe dokumenty: · Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE. · Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Certyfikat ISO producenta produktu). · Katalogi, foldery zawierające opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia.Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do oferty przetargowej folderów lub katalogów oferowanego sprzętu w języku obcym, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga dołączenia również karty technicznej produktu w języku polskim. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, poniższe dokumenty: · Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną dostawę o wartości i zakresie odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykaz należy wypełnić (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy z podaniem zakresu, wartości i terminu realizacji. KWESTIĘ SKŁADANIA DOKUMENTÓW PRZEZ WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ REGULUJE § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 19 MAJA 2006 R. W SPRAWIE RODZAJÓW DOKUMENTÓW, JAKICH MOŻE ŻĄDAĆ ZAMAWIAJĄCY OD WYKONAWCY ORAZ FORM, W JAKICH TE DOKUMENTY MOGĄ BYĆ SKŁADANE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, UL. PONIATOWSKIEGO 15, 40 -055 KATOWICE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY UL. PONIATOWSKIEGO 15 40 -055 KATOWICE (KANCELARIA).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - OBEJMUJE APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIM, KTÓRY NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ ZAŁĄCZNIK NR 3.1 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZE SPECYFIKACJĄ ASORTYMENTOWO - CENOWEJ ZAŁĄCZNIK NR 2.1 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - OBEJMUJE APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIM, KTÓRY NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ ZAŁĄCZNIK NR 3.2 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZE SPECYFIKACJĄ ASORTYMENTOWO - CENOWEJ ZAŁĄCZNIK NR 2.2 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - OBEJMUJE APARAT USG WRAZ Z WYPOSAŻENIM, KTÓRY NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ ZAŁĄCZNIK NR 3.3 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZE SPECYFIKACJĄ ASORTYMENTOWO - CENOWEJ ZAŁĄCZNIK NR 2.3 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.