To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Białystok: Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem
Numer ogłoszenia: 139593 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118723 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w podziale na TRZY CZĘŚCI. Przedmiotowe roboty prowadzone będą w obiektach KRUS w: 1) OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 19-099 Białystok, 2) PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29, 16-300 Augustów, 3) PT KRUS w Dąbrowie Białostockiej, ul. Wesoła 23, 16-200 Dąbrowa Białostocka, 4) PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28A, 19-200 Grajewo, 5) PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16, 17-200 Hajnówka, 6) PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19A, 19-100 Mońki, 7) PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23, 17-300 Siemiatycze, 8) PT KRUS w Suwałkach, ul. Utrata 4C, 16-400 Suwałki, 9) PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pl. Odrodzenia 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostek KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki lub innej wyznaczonej osoby, w której prowadzony jest remont. 4. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników jednostek KRUS oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. 5. Oprócz wykonania robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) przed wykonaniem prac remontowych: wyniesienie znajdujących się w pomieszczeniach szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich demontażem, jeśli konstrukcja mebli tego wymaga, demontaż innych elementów wyposażenia pokoi, jeżeli jest on niezbędny do wykonania prowadzonych prac (ewentualnie ich przestawienie, jeżeli istnieje możliwość pozostawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniu) oraz zabezpieczenie ich folią, 2) po wykonaniu prac remontowych: wniesienie usuniętych szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich montażem, jeśli zostały rozmontowane, i ustawienie w miejscach wskazanych przez użytkowników pokoi, montaż innych elementów wyposażenia, jeśli były zdemontowane. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt mebli lub wyposażenia, jeżeli w trakcie ich demontażu, wynoszenia, wnoszenia, montażu lub ustawiania zostaną uszkodzone. 3) po zakończeniu ww. prac w danym pomieszczeniu: odkurzanie wykładzin, umycie i wyczyszczenie z użyciem odpowiednich środków czyszczących posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej z szybami włącznie, parapetów, kaloryferów, szaf, biurek, regałów i innych mebli oraz wyposażenia pokoi (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), tak aby pracownicy po wejściu do pomieszczeń mogli bez przeszkód przystąpić do pracy bieżącej. 4) w trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca ma obowiązek utrzymywania porządku i czystości ciągów komunikacyjnych, aby nie dopuszczać do zabrudzeń wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddanych do użytku po remoncie. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są: 1) w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku, Pan Bogdan Korolczuk - kierownik Wydziału Administracyjno- Gospodarczego, tel. 85 749 73 56, 2) w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie, Pani Beata Maria Malinowska - kierownik PT, tel. 87 644 67 14, 3) w Placówce Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej, Pani Zofia Danilewicz - Kierownik PT, tel. 85 712 14 86, 4) w Placówce Terenowej KRUS w Grajewie, Pani Marta Sztachelska - Kierownik PT, tel. 86 272 31 34, 5) w Placówce terenowej KRUS w Hajnówce, Pani Anna Kraśko - kierownik PT, tel. 85 682-60-90, 6) w Placówce Terenowej KRUS w Mońkach, Pani Elżbieta Kononiuk - Kierownik PT, tel. 85 716 59 03, 7) w Placówce Terenowej KRUS w Siemiatyczach, Pani Katarzyna Jakubiak - kierownik PT, tel. 85 655 34 33, 8) w Placówce Terenowej KRUS w Suwałkach, Pani Agnieszka Putra - Kierownik PT, tel. 87 566-65-19, 9) w Placówce Terenowej KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pani Izabela Lutostańska, tel. 86 275 22 24. 7. Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. 8. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podanie ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy odbiorze zamówienia. 10. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Roboty budowlane w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu, położonych w Dąbrowie Białostockiej przy ul. Wesołej 23.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
- Zakład Remontowo - Budowlany Sylwester Zawadzki, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113384,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111000,00
Oferta z najniższą ceną: 86206,25 / Oferta z najwyższą ceną: 160761,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Roboty budowlane w lokalu biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Suwałkach, położonym w Suwałkach przy ul. Utrata 4C
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
- Zakład Remontowo - Budowlany Sylwester Zawadzki, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109318,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110000,01
Oferta z najniższą ceną: 83937,30 / Oferta z najwyższą ceną: 164328,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Roboty budowlane polegające na wykonaniu drobnych prac w pomieszczeniach oraz wokół obiektów jednostek OR KRUS w Białymstoku, PT KRUS w Augustowie, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Wysokiem Mazowieckiem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
- Zakład Remontowo - Budowlany Sylwester Zawadzki, ,, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93966,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130000,00
Oferta z najniższą ceną: 75795,20 / Oferta z najwyższą ceną: 212544,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.