Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Gliwice: wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 139603 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w lokalu użytkowym przy Placu Inwalidów Wojennych 20 w Gliwicach, zgodnie z załączonym projektem architektonicznym oraz zakresem określonym w przedmiarach robót 2.Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin obiektu w naturze. 3.Inwestycja wykonywana będzie w całości z materiałów dostarczanych przez wykonawcę: a) do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone do stosowania, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku, b) zastosowane przez wykonawcę środki i materiały budowlane nie mogą mieć parametrów technicznych i jakościowych gorszych, niż zastosowane w projekcie. c) jeżeli Wykonawca przewiduje inne materiały niż zakłada projekt, należy je wskazać i opisać oraz udokumentować, że posiadają nie gorsze parametry techniczne i jakościowe. 4.Zakres zamówienia na roboty budowlane obejmuje: a) prace przygotowawcze - przygotowanie placu budowy, zgodnie z przepisami BHP i Prawa budowlanego, b) roboty budowlane zgodnie z dokumentacją techniczną, pozwoleniem, oraz przepisami Prawa budowlanego, c) prace dodatkowe, wraz z kosztami ich wykonania (jeśli dotyczy): -dostawa energii elektrycznej, wody i gazu do celów technologicznych i socjalnych, -wykonanie dokumentacji powykonawczej, -wywóz i składowanie gruzu, -uzyskanie wszystkich dodatkowych uzgodnień związanych z realizacją zadania łącznie z dodatkowymi uzgodnieniami mogącymi wyniknąć ze zmianą obowiązującego prawa podczas realizacji. Kosztów dodatkowych (a-prace przygotowawcze i c -prace dodatkowe) nie należy wyceniać osobno. Koszty te powinny zostać ujęte w ogólnym bilansie. 5.Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do uzgodnienia harmonogramu realizacji zamówienia z osobą odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty jej podpisania. 6.Informacje dodatkowe: a) rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, według faktury-faktur częściowych składanych przez Wykonawcę, na podstawie faktycznie zrealizowanego zakresu prac oraz faktycznego terminu wejścia na plac budowy, b) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu, c) uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) leży w gestii Wykonawcy którego to dotyczy, po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego, d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, Zamawiający zastosuje właściwy tryb udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na teren budowy innego Wykonawcy, e) zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.09.2009r., do godz. 09:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt.5: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków (pkt. 11.10 niniejszej SIWZ) według schematu: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie i kolejności zgodnej z przedmiarami robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objęty daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego. 3.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej).W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 5.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 6.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej: a) dwóch oddzielnych zamówień dotyczących remontów pomieszczeń w budynkach, b) jednego zamówienia dotyczącego remontu/wykonania wewnętrznej instalacji wod- kan, c) dwóch oddzielnych zamówień dotyczących wykonania/wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej, Jeśli w zakresie remontu (a) były wykonane roboty o których mowa w (b) i (c), Zamawiający na podstawie jednego dokumentu uzna łączne spełnienie wymogów określonych w (a,b), (a,c), lub odpowiednio (a,b,c). Jeśli treść referencji bądź innego dokumentu nie potwierdza wymaganego zakresu, należy w wykazie zamieścić odpowiedni (uzupełniający) opis. 7.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, zostały wykonane z należytą starannością. 8.Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiednio kierownika robót. Należy dołączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami). Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz: kierownika budowy: 5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie; kierownika robót instalacyjnych (wod-kan, gaz, C.O.): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie; kierownika robót elektrycznych: 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji wewnętrznych, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu. 11.Dowód wpłaty wadium, zamieszczony zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 12.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ. 13.Informacja o podwykonawcach -do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania usług/robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja na roboty budowlane - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/114.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324
44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.