eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychOrganizacja usługi edukacyjnej - zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich, podmiotach sfery badawczo - rozwojowej - ćwiczenia, warsztaty, zajęcia laboratoryjne dla uczniów kształcących się w zawodzietechnik weterynarii w ramach realizacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Wałbrzych: Organizacja usługi edukacyjnej - zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich, podmiotach sfery badawczo - rozwojowej - ćwiczenia, warsztaty, zajęcia laboratoryjne dla uczniów kształcących się w zawodzie: technik weterynarii w ramach realizacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II
Numer ogłoszenia: 13961 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja usługi edukacyjnej - zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich, podmiotach sfery badawczo - rozwojowej - ćwiczenia, warsztaty, zajęcia laboratoryjne dla uczniów kształcących się w zawodzie: technik weterynarii w ramach realizacji Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia praktyczne w wyspecjalizowanych ośrodkach akademickich lub ośrodkach podmiotów sfery badawczo-rozwojowej realizowane są w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II. Celem projektu jest przede wszystkim zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego Dolnego Śląska poprzez realizację programów rozwojowych szkół. Zgodnie z jego założeniami uczniowie powinni podnosić swoje kompetencje i umiejętności oraz rozwijać motywację do kontynuacji nauki na kierunkach rolniczych Cel zajęć praktycznych: Celem zajęć praktycznych jest pokazanie trendów rozwojowych w weterynarii poprzez rozwój zainteresowań uczniów zagadnieniami branżowymi, wzrost motywacji do dalszego kształcenia się w obszarze wiedzy i umiejętności objętych branżą. Adresaci: Uczniowie szkół zawodowych województwa dolnośląskiego, objęci wsparciem projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku II, kształcący się w zawodzie technik weterynarii . Tematyka zajęć: - Diagnostyka w weterynarii. - Wspomaganie rozrodu zwierząt. - Postępowanie okołooperacyjne u zwierząt. - Badanie kliniczne zwierząt egzotycznych. Wymagana jest realizacja co najmniej dwóch z podanych wyżej tematów. Zajęcia powinny mieć charakter ćwiczeń praktycznych w formie warsztatów, zajęć laboratoryjnych, ćwiczeń terenowych. Zajęcia winny rozszerzać zakres wiedzy i umiejętności ucznia i maksymalnie wykorzystywać jego aktywność. Wykonawca winien wskazać uszczegółowioną proponowaną tematykę zajęć dla poszczególnych grup. Nie dopuszcza się możliwości łączenia grup . Założenia organizacyjne: W zajęciach będą uczestniczyć 10 grup uczniów wraz z nauczycielami ze szkół zawodowych województwa dolnośląskiego. Liczebność grupy wynosi 15 uczniów + 1 opiekun. Czas trwania zajęć: 4 godziny dydaktyczne. Zajęcia powinny się odbywać w dni robocze: od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od godziny 8.00 do 16.00. Uczniowie muszą mieć zapewniony transport z macierzystej szkoły do miejsca zajęć i z powrotem. Powrót do macierzystej szkoły nie później niż do godz. 20.00. W przypadku, gdy powrót nastąpi w godzinach późniejszych Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć transport do miejsca zamieszkania. Podczas całego cyklu zajęć (od momentu wyjazdu ze szkoły do momentu powrotu) uczniowie są objęci opieką pedagogiczną. Opiekę zapewnia szkoła. Miejsca odbywania zajęć: Zajęcia odbędą się na uczelniach posiadających akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej na kierunku weterynaria -zgodnym z przedmiotem zamówienia - tematyką zajęć wskazaną w punkcie IV SOPZ, lub w ośrodkach podmiotów sfery badawczo-rozwojowej prowadzących badania w zakresie umożliwiającym realizację wskazanej tematyki zajęć praktycznych w pkt. IV SOPZ. Termin realizacji zajęć od dnia podpisania umowy do dnia 15 marca 2015r. W składanej ofercie Wykonawca winien zaproponować szczegółowy harmonogram wyjazdów. Inne wymagania dotyczące realizacji zajęć: Wykonawca na czas trwania zajęć udostępni pracownie przedmiotowe/pracownie zajęć praktycznych/ pracownie komputerowe z pełnym wyposażeniem dydaktycznym i inne, umożliwiające realizację zajęć na wysokim poziomie. Zajęcia muszą być prowadzone w miejscach posiadających wyposażenie zapewniające pełną realizację wskazanej w pkt. IV. tematyki zajęć, a ponadto spełniających wymogi odpowiednich przepisów odnoszących się do szkół i innych jednostek edukacyjnych oraz podmiotów sfery badawczo-rozwojowej, w szczególności do przepisów dotyczących BHP, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przeciwporażeniowego i innych wynikających z użytkowania maszyn i urządzeń, np. przepisów Urzędu Dozoru Technicznego. Kadra prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje nie niższe niż określone w pkt IV.1.3. SIWZ. Wykonawca zapewnia dla 10 grup (grupa: 15 uczniów i 1 opiekun): transport, w tym płatne parkingi, do miejsca realizacji usługi i z powrotem z zastrzeżeniem pkt. V.3. ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego na minimum 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu, co najmniej 4 godziny zajęć dydaktycznych na grupę, o tematyce opracowanej przez wykonawców, zapewniających realizację wybranych zagadnień z programu nauczania lub treści rozszerzających program nauczania, ewentualnie treści rozwijających zainteresowania branżą, materiały dydaktyczne i pomocnicze przygotowane przez prowadzących zajęcia niezbędne do realizacji zajęć praktycznych dla uczniów obiad składający się z dwóch dań i napój o poj. 0,33l dla każdego uczestnika. Rozpoczęcie i zakończenie podróży nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany odebrać uczestników z poszczególnych miejscowości w których znajduje się szkoła, w promieniu nie większym niż 250 km od Wałbrzycha. Trasa przejazdu zostanie wskazana Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym terminem wyjazdu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 1000 zł. (słownie: jeden tysiąc zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami posiadającymi tytuł co najmniej doktora oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu ćwiczeń i/lub zajęć laboratoryjnych lub/i warsztatów dla studentów kierunków zgodnych z przedmiotem zamówienia lub minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu badań zgodnych z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Wykonawcy - zał. nr 2 do umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie akredytacji PKA na kier. weterynaria lub statusu jednostki należącej do podmiotów sfery B+R - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby grup zajęć praktycznych, stanowiących przedmiot umowy, jednak nie więcej niż do 10 % początkowej liczby wskazanej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników zajęć praktycznych, stanowiących przedmiot umowy w ramach obowiązującej treścią niniejszej specyfikacji liczby uczestników zajęć praktycznych tj. min. 12os. maksimum 16 os. na grupę Zamawiający dopuszcza zmianę miejsc docelowych organizowanych wyjazdów na zajęcia praktyczne, pod warunkiem że pomimo powyższej zmiany cel wyjazdu na zajęcia praktyczne zostanie zachowany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminów zaproponowanych przez Wykonawcę w zał. nr 1 do umowy(Formularz Wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DCIZiDN, Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 13:00, miejsce: DCIZiDN, Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.