To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2012r. na terenie miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 139630 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92474 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2012r. na terenie miasta Sosnowca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2012r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia zostaje podzielony na 2 części: I CZĘŚĆ - Sosnowiecki Festiwal Organizacji Pozarządowych A. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - nakład: 300 sztuk; wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. B. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 5000 sztuk; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. II CZĘŚĆ - Kalendarz sosnowieckich NGO A KALENDARZ - format : 476mm x330mm: - objętość: 14 stron: - format 14-ej strony: 510 mm x 330mm - papier: kredowy błyszczący, 170g/m2, w pełnym kolorze 4+4, - zszyty spiralą: 300 mm - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego ( w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w kalendarzu fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 1000 sztuk; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac. 1.2. Druki nie mogą posiadać usterek: a) niedodruki b) zaplamienia c) błędy montażowe d) źle położony kolor e) błędy introligatorskie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2012r. na terenie miasta Sosnowca - część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1868,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1119,30
Oferta z najniższą ceną: 1119,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PASAŻ ANDRZEJ MACHAJ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PASAŻ Sp. z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4797,00
Oferta z najniższą ceną: 4797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12546,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.