Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Szczecin-Zdunowo: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego w ramach programu wieloletniego na lata 2011-2020 pn. Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej (nr sprawy: 11/D/sprzęt NPRMT/2016)
Numer ogłoszenia: 139633 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego w ramach programu wieloletniego na lata 2011-2020 pn. Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej (nr sprawy: 11/D/sprzęt NPRMT/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego w ramach programu wieloletniego na lata 2011-2020 pn. Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej w zakresie zadania dotyczącego wyposażenia i doposażenia w wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów diagnostycznych testujących tkanki, narządy i komórki wraz z rozmieszczeniem i instalacją, przeszkoleniem personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu oraz wykonywaniem w okresie gwarancji jakości przez autoryzowany serwis przeglądów technicznych wymaganych przez producenta sprzętu oraz gwarancyjnych określonych w umowie Podział zamówienia na części: Część I Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Aparat do znieczulenia - 1 kpl. Część II Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 1) - 1 zestaw Część III Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.:-Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 2) - 1 zestaw Część IV Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 3) - 1 zestaw Część V Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Aparat pomiaru podstawowych badań laboratoryjnych/ badanie parametrów krytycznych - 1 kpl. Część VI Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Respirator - 1 kpl. Część VII Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Defibrylator - 1 kpl. Część VIII Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Aparat do pozyskiwania krwi z pola operacyjnego - 1 kpl. Część IX Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Kardiomonitor przenośny z podstawowymi pomiarami oraz wózek na sprzęt - 2 kpl. Część X Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: Zestaw rozwieraczy żeber - 3 zestawy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.00.00-2, 33.16.90.00-2, 33.16.16.12-0, 33.16.22.00-5, 33.16.21.00-4, 33.12.41.00-6, 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia - 5.400,00 PLN Część II zamówienia - 1.900,00 PLN Część III zamówienia - 1.400,00 PLN Część IV zamówienia - 5.600,00 PLN Część V zamówienia - 1.800,00 PLN Część VI zamówienia - 2.700,00 PLN Część VII zamówienia - 350,00 PLN Część VIII zamówienia - 2.300,00 PLN Część IX zamówienia - 500,00 PLN Część X zamówienia - 1.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej umowy, której przedmiotem zamówienia była dostawa: a) dla części I zamówienia - aparatu do znieczulenia o wartości co najmniej 150 tys. zł b) dla części II zamówienia - narzędzi chirurgicznych o wartości co najmniej 60 tys. zł c) dla części III zamówienia - narzędzi chirurgicznych o wartości co najmniej 40 tys. zł d) dla części IV zamówienia - narzędzi chirurgicznych o wartości co najmniej 150 tys. zł e) dla części V zamówienia - aparatu do pomiaru podstawowych badań laboratoryjnych/ badanie parametrów krytycznych o wartości co najmniej 50 tys. zł f) dla części VI zamówienia - respiratora o wartości co najmniej 70 tys. zł g) dla części VII zamówienia - defibrylatora o wartości co najmniej 10 tys. zł h) dla części VIII zamówienia - aparatu do pozyskiwania krwi z pola operacyjnego o wartości co najmniej 60 tys. zł i) dla części IX zamówienia - kardiomonitora o wartości co najmniej 5 tys. zł j) dla części X zamówienia - rozwieraczy żeber o wartości co najmniej 8 tys. zł UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie: - średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, - jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Właściwe atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, zgodnie z wymogami ustawy z dnia Właściwe certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór jego oferty: nie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć albo, że będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć wskazując ich nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W tym celu Wykonawca musi do oferty załączyć ww. informację, ze skreśloną odpowiednią ramką na druku/wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ (oryginał).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) Zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji; b) Zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; c) W wyniku zaistnienia okoliczności siły wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczności; d) Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji zamawiającego w trakcie wykonywania umowy; e) Wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 2. Przewiduje się także możliwość zmian umowy w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust.1 pzp, tj. takim, które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital im. prof. A. Sokołowskiego, ul. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Pionu Inwestycyjno-Technicznego, pok. 102, Specjalistyczny Szpital im. prof. A. Sokołowskiego, ul. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin (wejście 11e).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat do znieczulenia - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat do znieczulenia - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.00.00-2, 33.16.12.00-3, 33.16.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 1) - 1 zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 1) - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.12.00-3, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 2) - 1 zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 2) - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.12.00-3, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 3) - 1 zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw narzędzi chirurgicznych (zestaw nr 3) - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.12.00-3, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat pomiaru podstawowych badań laboratoryjnych/ badanie parametrów krytycznych - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat pomiaru podstawowych badań laboratoryjnych/ badanie parametrów krytycznych - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.00.00-2, 33.16.12.00-3, 33.16.21.00-4, 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Respirator - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Respirator - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Defibrylator - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Defibrylator - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat do pozyskiwania krwi z pola operacyjnego - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Aparat do pozyskiwania krwi z pola operacyjnego - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.12.00-3, 33.16.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Kardiomonitor przenośny z podstawowymi pomiarami oraz wózek na sprzęt - 2 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Kardiomonitor przenośny z podstawowymi pomiarami oraz wózek na sprzęt - 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X Zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw rozwieraczy żeber - 3 zestawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu wysokospecjalistycznego pn.: - Zestaw rozwieraczy żeber - 3 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.12.00-3, 33.16.22.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.