Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Prószków: Dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie
Numer ogłoszenia: 139668 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 8, 46-060 Prószków, woj. opolskie, tel. 077 4648068, 4648092, faks 077 4648068.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.proszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 33.71.10.00-7, 33.76.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) karty charakterystyki oferowanych produktów chemicznych, 2) pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie dot. produktów (marka, producent) w danym asortymencie przy zachowaniu cen jednostkowych w przypadku, gdy oferowany produkt został wycofany z obrotu lub jakość produktu odbiega od jakości produktu wzorcowego, wskazanego przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.proszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Prószkowie
ul. Zamkowa 8
46-060 Prószków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Prószkowie ul. Zamkowa 8 46-060 Prószków pok. A-02.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty odkażające i bakteriobójcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości ogólnego przeznaczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.71.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Proszek do prania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do zmywarek do naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier toaletowy i ręczniki papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Wykaz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRÓSZKÓW
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictwa wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w Chrzelicach.
- "Przebudowę układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowa 2"
więcej: przetargi PRÓSZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w 2025 r.
- Dostawa środków czystości
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Zakup środków czystości
więcej: Perfumy i produkty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.