Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-10
Kiełczów: Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie, wraz z jego montażem oraz uruchomieniem pracowni językowej i komputerowej.
Numer ogłoszenia: 139676 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Kiełczowie , ul. Szkolna 3, 55-093 Kiełczów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 398 82 15, faks 0-71 398 82 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolakielczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie, wraz z jego montażem oraz uruchomieniem pracowni językowej i komputerowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania tj: 1) zadanie nr 1 - dostawa sprzętu elektronicznego szczegółowo opisanego w załączniku nr 7 do SIWZ, wraz z jego instalacją i uruchomieniem w budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie, w miejscu i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 2) zadanie nr 2 - dostawa wyposażenia w postaci mebli, zabawek i innych akcesoriów, szczegółowo opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ, wraz z ich instalacją w budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie, w miejscu i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, 3) zadanie nr 3 - dostawa wyposażenia 24 - stanowiskowej pracowni językowej, szczegółowo opisanej w załączniku nr 9 do SIWZ, wraz z instalacją jej elementów w budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Kiełczowie, wykonaniem aranżacji sali, uruchomieniem urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi pracowni oraz zainstalowanego w niej sprzętu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 37.52.72.00 - Pojazdy do zabawy 37.52.00.00 - Zabawki 39.22.43.40 - Kosze 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.53.10.00 - Dywany 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 33.19.51.00 - Monitory 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.65.21.00 - Projektory 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) 3000zł (słownie: trzy tysiące złotych), jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zadania nr 1, b) 3000zł (słownie: trzy tysiące złotych), jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zadania nr 2, c) 2000 (słownie: dwa tysiące złotych), jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie zadania nr 3.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują - przez okres przynajmniej 1 roku - co najmniej 1 zamówienie: dla zadania nr 2 związane z dostawami mebli oraz elementami wyposażenia szkoły na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto, dla zadania nr 1 i 3 związane z dostawami sprzętu komputerowego i elektronicznego do szkoły na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy jeśli złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym na wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy jeśli złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy jeśli złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - przedłużenie okresu gwarancji - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolakielczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. WANDY CHOTOMSKIEJ W KIEŁCZOWIE
ul. Szkolna 3, 55-093 Kiełczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Radców Prawnych Kowalik, Kosecka i Partnerzy sp. p., adres: ul. Legnicka 17/8 (I piętro), 53-671 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KIEŁCZÓW
więcej: przetargi KIEŁCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.