Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Krosno: WIW.A.3211-1/1/09 Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych ze szkła i plastiku oraz artykułów pomocniczych do badań laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 139688 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie , ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, faks 013 4326933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WIW.A.3211-1/1/09 Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych ze szkła i plastiku oraz artykułów pomocniczych do badań laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w wymaganym przez Zamawiającego czasie realizacji zamówienia liczonym od dnia złożenia zamówienia częściowego) artykułów laboratoryjnych ze szkła i plastików oraz artykułów pomocniczych do badań laboratoryjnych wskazanych w zał. 2 - 18 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 18.93.00.00 - Worki i torby 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w roździale III niniejszej SIWZ oraz formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki nr 2 -18 do SIWZ) 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń lub dokumentów, określonych w rozdziale VI do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszej SIWZ, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Wymagane oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów pomocniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa materiałów biurowych
- Prace konserwatorskie nagrobków na Starym Cmentarzu przy ul. Krakowskiej w Krośnie - ETAP II
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- ADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ZESTAWU DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK (KONCENTRATOR DO PRÓBEK, WAGA, WIRÓWKA, WYTRZĄSARKA Z REGULACJĄ TEMPERATURY, ZESTAW PIPET, DYGESTORIUM) DO MIEJSCA WSKAZANEGO W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawy 22 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.