Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Nowy Targ: Wykonanie bieżących remontów ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2008r.
Numer ogłoszenia: 13968 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, fax 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących remontów ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów ulic, chodników, placów, mostów i przepustów na terenie miasta Nowy Targ w 2008r. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1/ remont cząstkowy nawierzchni asfaltobetonem i asfaltem lanym bez obcinania krawędzi, 2/ przekładki i remonty chodników z płyt chodnikowych i kostki betonowej wraz z uzupełnieniem podbudowy, 3/ naprawy mostów i przepustów, 4/ remont nawierzchni na całej szerokości przez położenie nakładki asfaltobetonowej, 5/ frezowanie nawierzchni, 6/ regeneracja nawierzchni emulsją bitumiczną i utrzymanie przez okres pocenia, 7/ wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania sieci drogowej w granicach administracyjnych Miasta Nowy Targ, a niemożliwych do przewidzenia wcześniej, 8/ remonty nawierzchni jezdni i chodników po awariach wodno-kanalizacyjnych - zlecane i finansowane przez MZWiK - będą przedmiotem odrębnej umowy zawartej z Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji na zasadach i według cen zawartych w ofercie przetargowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, oraz wykażą że przynajmniej dwie roboty zostały zrealizowane należycie, b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - posiadają możliwość produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej lub możliwość zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3 do SIWZ/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółek osobowych (w tym spółka cywilna) wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki osobowej (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki osobowej (dotyczy podatku dochodowego). 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z co najmniej dwoma dokumentami potwierdzającymi iż w/w roboty zostały zrealizowane należycie; z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wszystkich wykonanych w tym okresie robót budowlanych wynosi nie mniej niż 500 000 zł /według załącznika nr 4 do SIWZ/ 5/ porozumienie na zakup mieszanki mineralno-asfaltowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia, lub oświadczenie o możliwości produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ pok. 85 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urzad Miasta Nowy Targ pok. 44 Sekretariat Burmistrza ul.Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Odbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Biała - ul. Św. Józefa
- Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.
- Usługi - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowy i rozbudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku "SOKOŁA" przy Placu Słowackiego 13 w Nowym Targu.
- Dostawa płynów dializacyjnych, materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech aparatów
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Remonty cząstkowe bitumicznych nawierzchni drogowych w 2025 roku
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Wodzisław
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.