Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Mogilno: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie
Numer ogłoszenia: 139734 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Mogilna , ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - zadanie 1: Remont i przebudowa istniejącego kanału sanitarnego od ul. Kasprowicza do ul. 22-stycznia. zadanie 2: Konserwacja rowu melioracyjnego R-18 pomiędzy projektowanym wylotem w ul. Mrugowskiego, a przepustem drogowym ul. Ogrodowej zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Mrugowskiego, Olszaka, Niewiadomskiego, Łuczaka, Ogrodowej, Bukietowej, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej, w tym: ETAP I-Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Brodowskiego, Mrugowskiego, Łuczaka, Niewiadomskiego, Olszaka, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej. ETAP II-Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Bukietowej i Ogrodowej ( zlewnia przepompowni P-1, separator II ). ETAP III- Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej (zlewnia przepompowni P-2, separator I). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej w dalszej części (SIWZ) - Załącznik Nr 8- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Nr 7- przedmiary robót. Część II: - zadanie 4 Przebudowa sieci wodociągowej w Mogilnie - ul. Niezłomnych. - zadanie 5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Prusa, Niezłomnych, Miłosza, Polnej, Sienkiewicza, Grobla oraz sieci wodociągowej w ul. Prusa i Miłosza, w tym: ETAP I - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Polnej, Grobla, Sienkiewicza ETAP II - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociagowej w ul. Prusa i Miłosza ETAP III- Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Niezłomnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawierają załączniki do SIWZ| - Załącznik nr 8a- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Nr 7a - przedmiary robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla oferty na Część I przedmiotu zamówienia - 82 400,00 PLN - dla oferty na Część II przedmiotu zamówienia - 167 100,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu. 5.1. Do niniejszego postępowania mogą przystąpić Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Część I budowę sieci sanitarnej o długości minimum 3000 m oraz budowę kanalizacji deszczowej długości minimum 1500 m Część II budowę sieci sanitarnej o długości minimum 5000 m oraz budowę kanalizacji deszczowej długości minimum 2000 m, sieci wodociągowej metodą przecisku kontrolowanego długości minimum 300 m. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca przedstawi referencje lub protokóły odbioru, które zawierały będą: długość sieci, wartość robót, daty i miejsca wykonania oraz, oświadczenie, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca składając ofertę na część I i ofertę na część II musi spełniać w.w warunki dla każdej części niniejszego zamówienia z osobna. 5.3. W przypadku przystąpienia do przetargu grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum: 5.3.1. Oferta złożona przez konsorcjum powinna zawierać dokumenty określone w podpunktach 6.1, 6.4.1, 6.4.2, 6.4.3. SIWZ dla każdego z podmiotów osobno. Dokumenty określone w podpunktach 6.2, 6.3, 6.4.4, 6.4.5, 6.5, 6.6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. 5.3.2. Należy wyznaczyć spośród podmiotów składających ofertę wspólną - lidera do reprezentowania konsorcjum wraz z prawem podpisania umowy w wyniku udzielenia zamówienia na realizację robót zakresie Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie - odpowiednio - Część I i Część II przedmiotu zamówienia lub Część I albo Część II, który uzyska pisemne potwierdzenie udzielonych uprawnień od pozostałych członków konsorcjum w formie dokumentu, o którym ma w pkt.10.5 SIWZ. 5.3.3. Zamawiający będzie kontaktował się z konsorcjum za pośrednictwem lidera. Lider w imieniu konsorcjum podpisze i złoży ofertę wspólną, wniesie wadium i wykaże w dokumencie gwarancyjnym, że wnosi je jako lider konsorcjum, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, a następnie zawrze umowę z Zamawiającym, jeżeli oferta złożona okaże się ofertą najkorzystniejszą. 5.3.4. Poszczególni członkowie konsorcjum nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ będzie to skutkowało wykluczeniem całego konsorcjum..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty. 6.1 . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien do oferty dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Formularz zawierający w/w wykaz dla: Części I - budowa sieci sanitarnej o długości minimum 3 000 m oraz budowa kanalizacji deszczowej długości minimum 1500 m - zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, Części II - budowa sieci sanitarnej o długości minimum 5 000 m, budowa kanalizacji deszczowej długości minimum 2000 m oraz sieci wodociągowej metodą przecisku kontrolowanego długości minimum 300 m - zawiera Załącznik nr 4a do SIWZ. b) referencje lub protokoły odbioru, które zawierały będą: długość sieci, wartość robót, datę i miejsce wykonania oraz oświadczenie, że roboty zostały wykonane należycie. c) wykaz osób, które będą kierowały robotami (kierownik budowy, kierownik robót)- Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w ramach niniejszego zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości 70% kwoty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonej na formularzu oferty dla części I i dla części II, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.4 Wykaz dokumentów składanych przez podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, podmioty występujące w formie spółki lub grupy przedsiębiorców w formie konsorcjum. 6.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1 i 6.3: 6.4.1.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.4.1.2 Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 6.4.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.4.1.1 a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.4.1.1 b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 6.4.2 stosuje się odpowiednio. 6.4.4. W przypadku przystąpienia do przetargu podmiotów działających w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Formę i zakres pełnomocnictwa określa punkt 10.5. 6.4.5. W przypadku przystąpienia do przetargu grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika - lidera konsorcjum, który reprezentował ich będzie w postępowaniu. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum musi być złożone w formie i zakresie omówionym w punkcie 10.5. 6.5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium (kopia) - złożony w formie opisanej w punkcie 8.1. 6.6. Kosztorysy ofertowe należy wykonać metodą uproszczoną zgodnie z załączonym przedmiarem robót wg następującego wzoru: Lp. Podstawa wyceny Opis robót J.m. Ilość jednostek Cena jednost.netto Wartość netto Razem netto Podatek VAT Razem brutto Zamawiający musi mieć zapewniony wgląd w sposób obliczenia ceny przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu wszystkich wymienionych pozycji w tabeli powyżej. Stąd, w przypadku złożenia dokumentu wskazującego sposób obliczenia ceny na własnym formularzu Wykonawcy, formularz ten musi zawierać wszystkie elementy wymienione w tabeli powyżej. Do kosztorysu należy dołączyć tabelę elementów scalonych. 6.7.Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedstawić dokumenty wystawione na każdego z nich - określone w punkcie 6 niniejszej SIWZ podpunkt 6.1, 6.4.1, 6.4.2, 6.4.3. Dokumenty określone w podpunkt 6.2, 6.3, 6.4.4, 6.4.5, 6.5, 6.6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenie wykonawcy stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ musi być wypełnione i podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. Dokumenty załączone do oferty potwierdzające uprawnienia z punktu 6.1 SIWZ, warunku z punktu 6.2 i 6.3 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę do reprezentowania go w sprawach zobowiązań majątkowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mogilnie
ul.Narutowicza 1
88-300 Mogilno
pokój nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 106 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pod warunkiem zawarcia umowy o dofinansowanie Projektu pod nazwą Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie na podstawie pre-umowy z dnia 2 lipca 2008r. dotyczące przygotowania Indywidualnego Projektu Kluczowego nr PRO.I.0728-POR/21/2008 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.1 Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie. Część I : - zadanie 1 - zadanie 2 - zadanie 3 : Etap I,Etap II, Etap III..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej w dalszej części SIWZ) - Załącznik Nr 8- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Nr 7- przedmiary robót. Część I - zadanie 1: Remont i przebudowa istniejącego kanału sanitarnego od ul. Kasprowicza do ul. 22-stycznia. zadanie 2: Konserwacja rowu melioracyjnego R-18 pomiędzy projektowanym wylotem w ul. Mrugowskiego, a przepustem drogowym ul. Ogrodowej zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Mrugowskiego, Olszaka, Niewiadomskiego, Łuczaka, Ogrodowej, Bukietowej, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej, w tym: ETAP I Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Brodowskiego, Mrugowskiego, Łuczaka, Niewiadomskiego, Olszaka, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej. ETAP II Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Bukietowej i Ogrodowej ( zlewnia przepompowni P-1, separator II ). ETAP III Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej (zlewnia przepompowni P-2, separator I)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.23.32.53-7, 45.11.10.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.61.00-6, 45.31.51.00-9, 45.23.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie. Część II: - zadanie 4 - zadanie 5: Etap I, Etap II, Etap III..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: - zadanie 4: Przebudowa sieci wodociągowej w Mogilnie - ul. Niezłomnych. - zadanie 5: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Prusa, Niezłomnych, Miłosza, Polnej, Sienkiewicza, Grobla oraz sieci wodociągowej w ul. Prusa i Miłosza, w tym: ETAP I-Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Polnej, Grobla, Sienkiewicza, ETAP II- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej w ul. Prusa i Miłosza, ETAP III- Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Niezłomnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawierają załączniki do SIWZ| - Załącznik nr 8a- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Nr 7a - przedmiary robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.23.32.53-7, 45.11.10.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.61.00-6, 45.31.51.00-9, 45.23.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.