To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Wolanów: Dostosowanie i wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Wolanów
Numer ogłoszenia: 139746 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115706 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6186015, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie i wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Wolanów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne w czterech szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Wolanów w ramach projektu pn Rozwój oddziałów przedszkolnych w Gminie Wolanów, którego elementem jest dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń w czterech Publicznych Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Wolanów (PSP w Sławnie, PSP w Bieniędzicach, PSP w Mniszku oraz Zespole Szkół Ogólnokształcących- Publicznej Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Wolanowie) na potrzeby oddziałów przedszkolnych, finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie dostaw wyposażenia, w tym dostaw wyposażenia wraz z jego montażem na potrzeby adaptacji pomieszczeń zlokalizowanych w czterech publicznych szkołach podstawowych na terenie Gminy Wolanów, tj Publicznej Szkole Podstawowej w Mniszku . 2. Zamówienie obejmuje wykonanie czterech zadań: 1) zadanie I - dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń z przeznaczeniem na 2 oddziały przedszkolne w Publicznej Szkole Podstawowej w Mniszku, 2) zadanie II - dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń z przeznaczeniem na 2 oddziały przedszkolne w Publicznej Szkole Podstawowej w Sławnie, 3) zadanie III - dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń z przeznaczeniem na 1 oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bieniędzicach, 4) zadanie IV - dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń z przeznaczeniem na 3 oddziały przedszkolne w Zespole Szkół Ogólnokształcących- Zespole Szkół Podstawowych i Publicznym Gimnazjum (ZSO-PSP i PG) w Wolanowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz wyposażenia objętego obowiązkiem dostawy, w tym wyposażenia objętego obowiązkiem dostawy wraz montażem lub/i instalacją, został opisany w Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przygotowany z uwzględnieniem zakresu koniecznego do wykonania w ramach poszczególnych zadań (4). 4. Miejscem wykonania poszczególnych zadań będą poszczególne Szkoły, tzn., że Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenia do poszczególnych szkół zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1. Odbiór poszczególnych zadań nastąpi przy udziale Dyrektorów poszczególnych szkół i stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT. Uwaga! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. Licencje na korzystanie z systemu operacyjnego oraz inne licencje dostarczone wraz z laptopem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. Zastosowanie: dot. komputerów - laptopów. Laptopy będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu i poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych oraz stacja programistyczna. 2.2. Wymagania wspólne dotyczące realizacji wszystkich zadań: a) wszystkie meble, sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych na potrzeby oddziałów przedszkolnych. Dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty, lub deklaracje zgodności producentów na podstawie pozytywnych badań przeprowadzonych w laboratoriach posiadających akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Deklaracja oferenta, że wszystkie oferowane produkty mają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. b) Wykonawca dostarczy oraz zamontuje we wskazanych pomieszczeniach (tj. salach dydaktycznych oraz toaletach) zaoferowany sprzęt, meble oraz armaturę łazienkową. Sprzęt elektroniczny Wykonawca uruchomi w miejscach wskazanych przez zamawiającego, b) do wszystkich elektronicznych urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (patchcord, kabel zasilający, kabel USB itp.), c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich kart gwarancyjnych, licencji i dokumentacji technicznej w języku polskim. Dokumenty każdego komputera należy dostarczyć w oddzielnych paczkach oznaczonych numerami seryjnymi jednostki centralnej komputera. 2.3. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności umożliwiających Zamawiającemu odbiór wykonanej dostawy (np. przygotowanie niezbędnej dokumentacji odbiorowej). 2.4 Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy. 2.5 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWA SZKOŁA Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305775,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332015,80
Oferta z najniższą ceną: 332015,80 / Oferta z najwyższą ceną: 332015,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu elektronicznego do kościerskich szkół podstawowych w ramach realizacji projektów z podziałem części
- Wyłonienie wykonawcy na zakup, dostawę, montaż i uruchomienie aparatury naukowo-badawczej dla Wydziału Biologii UJ, na potrzeby realizacji projektu "Key to the future" w podziale na dwie części.
- Dostawa urządzeń komputerowych dla I Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.