eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej
Numer ogłoszenia: 139772 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL , ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5389174, faks 022 5389174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej w następujących częściach: 1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych kartek pocztowych dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 11.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 14.000 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 9.000 szt. 2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: 1. Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. 2. Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. 3. Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. 4. Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. 5. Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt. 3. Magnesy do testowania puszek - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - format wykrojnika: 55 x 30 mm, - materiał: papier kreda 200g + folia magnetyczna 0,7 mm, - druk: 4/0 + folia błysk, - nakład: 60.000 sztuk (po 10.000 sztuk każdego z 4 rodzajów nadruku + 20.000 sztuk jednego rodzaju nadruku). 4. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +- 2 cm), - bawełna nie bielona, - długie uszy/uchwyty, czyli minimum 60 cm, - gramatura: nie mniej niż 190 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny w 5 kolorach Pantone, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk. 5. Koszulki bawełniane (kolorowe) - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem z przodu w 5 kolorach Pantone, - każda koszulka musi być zapakowana w jednostkowe opakowanie foliowe, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk, jak określono w tabeli: Koszulki dziecięce (Junior) w sztukach żółty niebieski czerwony ciemnozielony S 30 30 30 30 120 M 70 70 70 70 280 L 140 140 140 140 560 XL 120 120 120 120 480 360 360 360 360 1.440 Koszulki dla dorosłych (Classic) w sztukach granat ciemnozielony czarny S 140 140 140 420 M 190 190 190 570 L 80 80 80 240 XL 80 80 80 240 XXL 30 30 30 90 520 520 520 1560 6. Gra mini-koszykówka - wykonana w dwukolorowego tworzywa sztucznego, - zawiera 2 sztuki piłeczek, - kosz rozkładany z wyrzutnią piłek w tym samym kolorze, - pudełko i piłki w tym samym kolorze, - wymiary: 25 x 50 x 80 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 30g a 33g, - nadruk na pudełku tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 9.000 sztuk. 7. Latarka na dynamo - obudowa: transparentna, plastikowa, z paskiem na nadgarstek w kolorze obudowy, - źródło światła: 3 diody typu LED, - zasilanie: dynamo, - w zestawie 3 sztuki baterii akumulatorków, - wymiary: 25 x 50 x 100 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 80g a 83g, - nadruk na latarce tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 2.500 sztuk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niS 50% wartości zamówienia podstawowego, c) udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plakaty i kartki pocztowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych kartek pocztowych dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 11.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 14.000 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 9.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki na puszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: 1. Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. 2. Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. 3. Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. 4. Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. 5. Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Magnesy do testowania puszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Magnesy do testowania puszek - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - format wykrojnika: 55 x 30 mm, - materiał: papier kreda 200g + folia magnetyczna 0,7 mm, - druk: 4/0 + folia błysk, - nakład: 60.000 sztuk (po 10.000 sztuk każdego z 4 rodzajów nadruku + 20.000 sztuk jednego rodzaju nadruku)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torby bawełaniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +- 2 cm), - bawełna nie bielona, - długie uszy/uchwyty, czyli minimum 60 cm, - gramatura: nie mniej niż 190 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny w 5 kolorach Pantone, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszulki bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Koszulki bawełniane (kolorowe) - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem z przodu w 5 kolorach Pantone, - każda koszulka musi być zapakowana w jednostkowe opakowanie foliowe, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk, jak określono w tabeli: Koszulki dziecięce (Junior) w sztukach żółty niebieski czerwony ciemnozielony S 30 30 30 30 120 M 70 70 70 70 280 L 140 140 140 140 560 XL 120 120 120 120 480 360 360 360 360 1.440 Koszulki dla dorosłych (Classic) w sztukach granat ciemnozielony czarny S 140 140 140 420 M 190 190 190 570 L 80 80 80 240 XL 80 80 80 240 XXL 30 30 30 90 520 520 520 1560.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gra mini-koszykówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Gra mini-koszykówka - wykonana w dwukolorowego tworzywa sztucznego, - zawiera 2 sztuki piłeczek, - kosz rozkładany z wyrzutnią piłek w tym samym kolorze, - pudełko i piłki w tym samym kolorze, - wymiary: 25 x 50 x 80 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 30g a 33g, - nadruk na pudełku tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 9.000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Latarka na dynamo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7. Latarka na dynamo - obudowa: transparentna, plastikowa, z paskiem na nadgarstek w kolorze obudowy, - źródło światła: 3 diody typu LED, - zasilanie: dynamo, - w zestawie 3 sztuki baterii akumulatorków, - wymiary: 25 x 50 x 100 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 80g a 83g, - nadruk na latarce tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 2.500 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.