Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej
Numer ogłoszenia: 139772 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL , ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5389174, faks 022 5389174.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na Wakacyjne kampanie edukacji recyklingowej w następujących częściach: 1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych kartek pocztowych dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 11.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 14.000 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 9.000 szt. 2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: 1. Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. 2. Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. 3. Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. 4. Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. 5. Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt. 3. Magnesy do testowania puszek - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - format wykrojnika: 55 x 30 mm, - materiał: papier kreda 200g + folia magnetyczna 0,7 mm, - druk: 4/0 + folia błysk, - nakład: 60.000 sztuk (po 10.000 sztuk każdego z 4 rodzajów nadruku + 20.000 sztuk jednego rodzaju nadruku). 4. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +- 2 cm), - bawełna nie bielona, - długie uszy/uchwyty, czyli minimum 60 cm, - gramatura: nie mniej niż 190 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny w 5 kolorach Pantone, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk. 5. Koszulki bawełniane (kolorowe) - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem z przodu w 5 kolorach Pantone, - każda koszulka musi być zapakowana w jednostkowe opakowanie foliowe, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk, jak określono w tabeli: Koszulki dziecięce (Junior) w sztukach żółty niebieski czerwony ciemnozielony S 30 30 30 30 120 M 70 70 70 70 280 L 140 140 140 140 560 XL 120 120 120 120 480 360 360 360 360 1.440 Koszulki dla dorosłych (Classic) w sztukach granat ciemnozielony czarny S 140 140 140 420 M 190 190 190 570 L 80 80 80 240 XL 80 80 80 240 XXL 30 30 30 90 520 520 520 1560 6. Gra mini-koszykówka - wykonana w dwukolorowego tworzywa sztucznego, - zawiera 2 sztuki piłeczek, - kosz rozkładany z wyrzutnią piłek w tym samym kolorze, - pudełko i piłki w tym samym kolorze, - wymiary: 25 x 50 x 80 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 30g a 33g, - nadruk na pudełku tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 9.000 sztuk. 7. Latarka na dynamo - obudowa: transparentna, plastikowa, z paskiem na nadgarstek w kolorze obudowy, - źródło światła: 3 diody typu LED, - zasilanie: dynamo, - w zestawie 3 sztuki baterii akumulatorków, - wymiary: 25 x 50 x 100 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 80g a 83g, - nadruk na latarce tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 2.500 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niS 50% wartości zamówienia podstawowego, c) udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL ul. Mariensztat 8, 00-302 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plakaty i kartki pocztowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Plakaty - 5 projektów graficznych plakatów dostarczy Zamawiający, - format: B-2, - papier: kreda minimum 150 g, - kolory nadruku: 4+0, - nakład: 9.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 1.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 1.500 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 1.500 szt. d) Kampania Czyste Plaże - 3.500 szt. e) Kampania Czyste Sudety - 1.500 szt. 1.2. Kartki pocztowe - 6 projektów graficznych kartek pocztowych dostarczy Zamawiający, - format: 230 x 105 mm, - papier: karton minimum 300 g, - kolory nadruku: 4+1, - uszlachetnienie: lakier offsetowy: - nakład: 60.000 sztuk, z podziałem ilościowym na poszczególne projekty nadruku: a) Kampania Czyste Bieszczady - 7.000 szt. b) Kampania Czyste Góry - 9.000 szt. c) Kampania Czyste Mazury - 11.000 szt. d) Kampania Czyste Plaże projekt A - 10.000 szt. e) Kampania Czyste Plaże projekt B - 14.000 szt. f) Kampania Czyste Sudety - 9.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki na puszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Worki LDPE na puszki - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiary: szer. x wys. 430+(2x170)x1030 mm, - grubość folii: 0,055 mm, - kolor folii: bezbarwna, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 10.000 sztuk. 2.2. Worki HDPE na puszki - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - wymiary: 300+(2x100)x700 mm, - grubość folii: 0,03 mm, - kolor folii: biała, - nadruk flexo: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny, - uchwyt: nerka, - każdy worek musi posiadać możliwość zawiązania po napełnieniu, przy użyciu taśmy trwale umocowanej do worka, - nakład: 30.000 sztuk w 5 wersjach graficznych: 1. Kampania Czyste Bieszczady - 5.000 szt. 2. Kampania Czyste Góry - 5.000 szt. 3. Kampania Czyste Mazury - 5.000 szt. 4. Kampania Czyste Plaże - 10.000 szt. 5. Kampania Czyste Sudety - 5.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Magnesy do testowania puszek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Magnesy do testowania puszek - opracowanie 5 projektów graficznych nadruku, - format wykrojnika: 55 x 30 mm, - materiał: papier kreda 200g + folia magnetyczna 0,7 mm, - druk: 4/0 + folia błysk, - nakład: 60.000 sztuk (po 10.000 sztuk każdego z 4 rodzajów nadruku + 20.000 sztuk jednego rodzaju nadruku)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torby bawełaniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Torby bawełniane - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - wymiar torby 40x40 cm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +- 2 cm), - bawełna nie bielona, - długie uszy/uchwyty, czyli minimum 60 cm, - gramatura: nie mniej niż 190 g/m2, - nadruk sitodrukiem jednostronny w 5 kolorach Pantone, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszulki bawełniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Koszulki bawełniane (kolorowe) - opracowanie 1 projektu graficznego nadruku, - gramatura: nie mniej niż 155 g/m2, - nadruk sitodrukiem z przodu w 5 kolorach Pantone, - każda koszulka musi być zapakowana w jednostkowe opakowanie foliowe, - wielkość formatu nadruku do A4, - nakład: 3.000 sztuk, jak określono w tabeli: Koszulki dziecięce (Junior) w sztukach żółty niebieski czerwony ciemnozielony S 30 30 30 30 120 M 70 70 70 70 280 L 140 140 140 140 560 XL 120 120 120 120 480 360 360 360 360 1.440 Koszulki dla dorosłych (Classic) w sztukach granat ciemnozielony czarny S 140 140 140 420 M 190 190 190 570 L 80 80 80 240 XL 80 80 80 240 XXL 30 30 30 90 520 520 520 1560.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gra mini-koszykówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Gra mini-koszykówka - wykonana w dwukolorowego tworzywa sztucznego, - zawiera 2 sztuki piłeczek, - kosz rozkładany z wyrzutnią piłek w tym samym kolorze, - pudełko i piłki w tym samym kolorze, - wymiary: 25 x 50 x 80 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 30g a 33g, - nadruk na pudełku tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 9.000 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Latarka na dynamo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7. Latarka na dynamo - obudowa: transparentna, plastikowa, z paskiem na nadgarstek w kolorze obudowy, - źródło światła: 3 diody typu LED, - zasilanie: dynamo, - w zestawie 3 sztuki baterii akumulatorków, - wymiary: 25 x 50 x 100 mm (dopuszcza się różnicę w każdym wymiarze +-10%), - waga: między 80g a 83g, - nadruk na latarce tampodrukiem w 1 kolorze, - nakład: 2.500 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.