eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązówUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Wiązów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł.
Numer ogłoszenia: 139827 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązów , pl. Wolności 37, 57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, faks 0-71 3931058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 5.844.069,00 zł na finansowanie zadań inwestycyjnych, ujętych w budżecie Gminy Wiązów w roku 2009. 2. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 20.12.2018 r. Spłata kapitału, w złotych polskich, będzie następowała kwartalnie, uwzględniając karencję ustaloną dla zadań inwestycyjnych na okres do 30.03.2010 r. wg kwot podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowo, począwszy od 30.09.2009 r. 4. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. 5. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego (Kredytobiorcy) nie później niż 14 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Warunki kredytowania - oprocentowanie zmienne liczone w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M powiększony lub pomniejszony o marżę bb wykonawcy (Kredytodawcy), stałą w okresie obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone, zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 9 listopada 2000 roku (Dz. U. nr 109, poz. 1158 wraz z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłatę należy przelać na rachunek Zamawiającego (Kredytobiorcy): Bank Spółdzielczy w Oławie, Odział Wiązów nr rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030, z dopiskiem Wadium - Kredyt długoterminowy. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach, określonych w ppkt 8.2. - należy go złożyć do depozytu znajdującego się w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Wiązów - II piętro pok. 27 w godzinach 8:00 - 15:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, b) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego urzędowego dokumentu określającego podstawę działalności Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wypełniony druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, d) projekt umowy, zawierający wszystkie elementy określone w Istotnych postanowieniach umownych - załącznik nr 1 do SIWZ, e) zezwolenia NBP, koncesje lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, f) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Warunki, o których mowa w pkt a-f, zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca (Kredytodawca) złoży wszystkie w/w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Prowizja bankowa (jednorazowa prowizja bankowa + prowizje za wcześniejszą spłatę) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazow.madkom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wiązów, pl. Wolności 37, 57-120 Wiązów, pokój nr 34 (Wydział Infrastruktury i Rozwoju).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wiązów, pl. Wolności 37, 57-120 Wiązów, pokój nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.