Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Wiśniew: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Borki Paduchy - Borki Sołdy
Numer ogłoszenia: 139845 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Borki Paduchy - Borki Sołdy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej swym zakresem obejmować będzie wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej o szerokości 5 m i łącznej długości 895 m bez zmiany granic pasa drogowego. Parametry techniczne: grubość warstwy wyrównawczej mineralno-bitumicznej - 2 cm, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu - 4 cm, Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: a. oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - 4 564,50 m2, b. skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 4 564,50 m2 , c. wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 2cm -228,23 t, d. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 4 475,00 m2, Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w STWiORB stanowiącej załącznik do niniejszego dokumentu. Przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. Inwestor dokonał stosownego zgłoszenia o zamiarze wykonywania robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15.09.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 5 350,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością jak przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. i 2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 1.3. Tabela elementów rozliczeniowych - załącznik nr 6 do oferty 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Uprawnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. jedną nawierzchnię asfaltową na drodze o długości minimum 0,5 km - załącznik nr 4 do oferty oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 6 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację przedmiotowego zadania Gmina Wiśniew uzyskała częściowe dofinansowanie ze środków Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza - komponent C..
INNE PRZETARGI WIŚNIEW
więcej: przetargi WIŚNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi wojewódzkiej nr 581 od km 2+250 do km 4+800 na odcinku Gostynin - Kozice - nr postępowania 018/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.