eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTÓW DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Chełm: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTÓW DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE
Numer ogłoszenia: 13985 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REMONTÓW DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 5 części. CZĘŚĆ I ZADANIA: sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych, z podziałem na frakcje: -2-5 mm- w ilości do 450 ton; -8-11 mm - w ilości do 150 ton. Grysy muszą spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II ZADANIA: sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-70 w ilości do 80 ton. Emulsja musi spełniać wymagania zgodnie z opracowaniem Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em-94- IBDiM-1994 [6]. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Podana ilość emulsji jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ III ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego pochodzącego z recyklingu, frakcji 2,5-80 mm w ilości do 2 500 ton wraz z transportem na miejsce wbudowania na terenie powiatu chełmskiego. Kruszywo będzie służyć do napraw polegających na zasypaniu lokalnych wybojów i ubytków na drogach powiatowych gruntowych, dlatego też powinno być pozbawione konstrukcji metalowych i szkła stwarzających niebezpieczeństwo w ruchu po w/w drogach. Kruszywo powinno być bez zanieczyszczeń obcych. Docelowe miejsca dostawy materiału będącego przedmiotem postępowania znajdują się na terenie powiatu chełmskiego, w odległościach nie większych niż 40 km od siedziby Zamawiającego.: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1. Odcinki dróg zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg powiatowych. Miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. Podana ilość kruszywa jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ IV ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV zadania jest sukcesywna dostawa kruszywa frakcji 0-31,5 mm do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach i lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu w ilości do 400 ton. Kruszywo musi spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ V ZADANIA: dostawa masy mineralno- asfaltowej do stosowania na gorąco Przedmiotem CZĘŚCI V zamówienia jest dostawa masy mineralno -asfaltowej na gorąco w ilości do 1 000 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno- asfaltowa na gorąco do warstwy ścieralnej, beton asfaltowy o uziarnieniu 0-12 mm, dla ruchu KR2. Masa mineralno -asfaltowa na gorąco jako wyrób budowlany powinna spełniać wymagania PN- S- 96025:2000. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Receptura laboratoryjna określająca skład mieszanki mineralno- asfaltowej, opracowana przez Wykonawcę, powinna być dostarczona do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem produkcji mieszanki. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 13:00, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Wykonawca musi zapewnić wydanie masy z wytwórni mas bitumicznych w odległości nie większej niż 40 km od bazy materiałowo- sprzętowej Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie, zlokalizowanej w Sielcu k/Chełma. Zamawiający będzie odbierał i transportował masę własnymi środkami transportu, stacjonującymi na w/w bazie i na własny koszt. Podana ilość masy mineralno -asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II, III, IV i V zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, tj.: CZĘŚĆ I ZADANIA: sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest sukcesywna dostawa grysów bazaltowych płukanych, z podziałem na frakcje: -2-5 mm- w ilości do 90 ton; -8-11 mm - w ilości do 30 ton. Grysy muszą spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ II ZADANIA: sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-70 w ilości do 16 ton. Emulsja musi spełniać wymagania zgodnie z opracowaniem Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em-94- IBDiM-1994 [6]. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Podana ilość emulsji jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ III ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa ceglano- betonowego pochodzącego z recyklingu, frakcji 2,5-80 mm w ilości do 500 ton wraz z transportem na miejsce wbudowania na terenie powiatu chełmskiego. Kruszywo będzie służyć do napraw polegających na zasypaniu lokalnych wybojów i ubytków na drogach powiatowych gruntowych, dlatego też powinno być pozbawione konstrukcji metalowych i szkła stwarzających niebezpieczeństwo w ruchu po w/w drogach. Kruszywo powinno być bez zanieczyszczeń obcych. Docelowe miejsca dostawy materiału będącego przedmiotem postępowania znajdują się na terenie powiatu chełmskiego, w odległościach nie większych niż 40 km od siedziby Zamawiającego.: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1. Odcinki dróg zostaną wyznaczone po przeglądzie wiosennym dróg powiatowych. Miejsce rozładunku zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. Podana ilość kruszywa jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ IV ZADANIA: sukcesywna dostawa kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV zadania jest sukcesywna dostawa kruszywa frakcji 0-31,5 mm do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach i lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu w ilości do 80 ton. Kruszywo musi spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Miejsce składowania grysów: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość grysów jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna ilościowa realizacja to 80% przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ V ZADANIA: dostawa masy mineralno- asfaltowej do stosowania na gorąco Przedmiotem CZĘŚCI V zamówienia jest dostawa masy mineralno -asfaltowej na gorąco w ilości do 200 ton z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - remonty cząstkowe dróg powiatowych. Masa mineralno- asfaltowa na gorąco do warstwy ścieralnej, beton asfaltowy o uziarnieniu 0-12 mm, dla ruchu KR2. Masa mineralno -asfaltowa na gorąco jako wyrób budowlany powinna spełniać wymagania PN- S- 96025:2000. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Receptura laboratoryjna określająca skład mieszanki mineralno- asfaltowej, opracowana przez Wykonawcę, powinna być dostarczona do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem produkcji mieszanki. Dostawy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00- 13:00, wg bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Realizacja dostaw w terminie 1 dnia od przekazania zamówienia telefonicznie bądź faksem. Wykonawca musi zapewnić wydanie masy z wytwórni mas bitumicznych w odległości nie większej niż 40 km od bazy materiałowo- sprzętowej Zarządu Dróg Powiatowych w Chełmie, zlokalizowanej w Sielcu k/Chełma. Zamawiający będzie odbierał i transportował masę własnymi środkami transportu, stacjonującymi na w/w bazie i na własny koszt. Podana ilość masy mineralno -asfaltowej na gorąco jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30 - Bazalt kruszony 41.11.36.00 - 41.11.36.00 14.21.22.00 - Kruszywo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców niesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.