Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Spychowo: Przebudowa budynku mieszkalnego Leśniczówki Kobiel.
Numer ogłoszenia: 139863 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Spychowo, ul. Mazurska 3, 12-150 Spychowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6225082, fax 089 6225083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/spychowo
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego Leśniczówki Kobiel..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: a) roboty budowlane: - wymianę pokrycia dachowego - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę stolarki drzwiowej - częściową przebudowę ścianek działowych - częściową przebudowę poddasza - wymianę podłóg - przebudowę schodów - wymianę instalacji wod-kan i c.o. - wymianę instalacji elektrycznej i odgromowej b) inne roboty nie wyszczególnione w dokumentacji przetargowej, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonym przedmiarze robót (załączniku nr 6 do SIWZ) i projekcie budowlanym (w/g załącznika nr 5 do SIWZ). 3. Na wykonane roboty Wykonawcy udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie : sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych przez Art. 45 ust.6 pkt. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu, należy wnieść na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ o/Olsztyn 68 1540 1072 2001 5050 6666 0001. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Brak powyższej klauzuli spowoduje uznanie przez Zamawiającego poręczenia za nieważne. Wadium w pieniądzu musi być wniesione tak, by znalazło się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za datę wpłaty przyjmuje się uznanie kwoty na rachunku Zamawiającego. Oryginały poręczeń i gwarancji należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Spychowo. Kopię dokumentu z potwierdzeniem depozytu należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane - kierownikiem budowy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnienia - nie spełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór w/g załącznika nr 3 do SIWZ, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane - dołączyć aktualne zaświadczenie z izby inżynierów. 2. UWAGA! Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w oryginale. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej wiarygodności, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii tego dokumentu. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), spowoduje odrzucenie oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/spychowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego przy ul. Mazurskiej 3, 12-150 Spychowo, pokój nr 28, w dni robocze w godzinach 7.00-15.00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Spychowo, ul. Mazurska 3, 12-150 Spychowo..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.