Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Zabierzów: Sporządzenie projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar sołectw Balice, Rząska, Szczyglice w ich granicach administracyjnych położonych w Gminie Zabierzów
oraz czynności związane ze sporządzeniem w/w dokumentów.
Numer ogłoszenia: 139878 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar sołectw Balice, Rząska, Szczyglice w ich granicach administracyjnych położonych w Gminie Zabierzów oraz czynności związane ze sporządzeniem w/w dokumentów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar sołectw Balice, Rząska, Szczyglice w ich granicach administracyjnych położonych w Gminie Zabierzów oraz czynności związane ze sporządzeniem w/w dokumentów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał - na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym : 1) minimum jedno opracowanie jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy obszaru o wielkości nie mniejszej niż 5000 ha 2) minimum dwa plany miejscowe dla obszarów o powierzchni porównywalnej z obszarem objętym zamówieniem tj. o powierzchni nie mniejszej niż 1500 ha 3) wykazać się wykonaniem co najmniej trzech opracowań planistycznych w oprogramowaniu cyfrowym 4) mieć potencjał kadrowy obejmujący: - kierownika grupy projektowej będącego członkiem izby samorządu zawodowego urbanistów, - pełno-branżowy zespół projektowy z zakresu ochrony środowiska, infrastruktury technicznej i komunikacji W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty . ( załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność) oraz oświadczeniami o gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: 1) kierownik grupy projektowej posiadającego członkostwo izby samorządu zawodowego urbanistów, które należy udokumentować . 2) pełno-branżowy zespół projektowy z zakresu ochrony środowiska, infrastruktury technicznej i komunikacji (osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , należy tylko wpisać do załącznika nr 3 Potencjał kadrowy). 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch planów miejscowych dla obszarów o powierzchni nie mniejszej niż 1500 ha oraz co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o wielkości nie mniejszej niż 5000 ha tzn. porównywalnej z obszarem objętym zamówieniem oraz wykaz obejmujący co najmniej trzy opracowania planistyczne w oprogramowaniu cyfrowym przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi określać obszar objęty studium oraz planem zagospodarowania przestrzennego, wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). 9. Referencje potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 10. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza zał. nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. Ponadto do oferty należy dołączyć: 11. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 4, 5, 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiajacego, Urząd Gminy Zabierzów, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZY UL. KLUCZWODY 38; M. BRZEZIE
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
- Remont budynku szkoły na ul. Szkolnej w Zabierzowie
- REMONT CHODNIKA PRZY UL. MODRZEWIOWEJ W M. KARNIOWICE
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołbiel wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi, z podziałem na części.
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę dla inwestycji polegającej na modernizacji oraz rozbudowie Urzędu Gminy w m. Wielka Nieszawka
- Zaprojektowanie oraz wykonanie prac ogrodniczych wraz z montażem obiektów małej architektury, utrzymaniem i pielęgnacją posadzonego materiału roślinnego na terenie parku Kępa Potocka w ramach projektu
- Wykonanie projektu planu ogólnego Gminy Chociwel.
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.