Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Powidz: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
Numer ogłoszenia: 139880 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1 -Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa farb dla SOI Jarocin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 -Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 6 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 7 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 8 - Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 9 - Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 10 - Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ (formularz cenowy). Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 14.00.00.00-1, 44.00.00.00-0, 14.62.20.00-7, 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3, 44.11.14.00-5, 44.16.43.10-3, 44.81.22.10-0, 19.52.00.00-7, 44.31.51.00-2, 44.31.64.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Objaśnienie dot. pozycji - próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane zamienniki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ) należy przedstawić: Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych produktów np. deklaracje zgodności, aprobaty techniczne specyfikacji, opis lub inny dokument. Z opisu oferowanego produktu równoważnego powinno wynikać w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego, iż zaoferowany asortyment równoważny jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b)wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ. c)dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8
62-430 Powidz
Pokój nr 230.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz Kancelaria Jawna - pokój nr 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 44.00.00.00-0, 14.62.20.00-7, 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb dla SOI Jarocin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb dla SOI Jarocin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3, 44.11.14.00-5, 44.16.43.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.22.10-0, 39.22.42.10-3, 14.81.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Dostawa produktów głęboko mrożonych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. Batalionu remontu lotnisk w Jarocinie.
- Dostawa ryb
- DOSTAWA JAJ
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.