eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzDostawa materiałów ogólnobudowlanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-24

Powidz: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.
Numer ogłoszenia: 139880 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1 -Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa farb dla SOI Jarocin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 -Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 6 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 7 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 8 - Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 9 - Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 10 - Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ (formularz cenowy). Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 14.00.00.00-1, 44.00.00.00-0, 14.62.20.00-7, 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3, 44.11.14.00-5, 44.16.43.10-3, 44.81.22.10-0, 19.52.00.00-7, 44.31.51.00-2, 44.31.64.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Objaśnienie dot. pozycji - próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane zamienniki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ) należy przedstawić: Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanych produktów np. deklaracje zgodności, aprobaty techniczne specyfikacji, opis lub inny dokument. Z opisu oferowanego produktu równoważnego powinno wynikać w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego, iż zaoferowany asortyment równoważny jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b)wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ. c)dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz Pokój nr 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz Kancelaria Jawna - pokój nr 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla Infrastruktury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1, 44.00.00.00-0, 14.62.20.00-7, 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb dla SOI Jarocin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb dla SOI Jarocin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla Infrastruktury Lotniskowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby czołgowo - samochodowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby łączności informatyki i UL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3, 44.11.14.00-5, 44.16.43.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby inżynieryjno - saperskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb i materiałów ściernych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.22.10-0, 39.22.42.10-3, 14.81.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spawalniczych i lutowniczych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnych elementów metalowych dla służby ZLT - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.