eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoRemont izolacji i odwodnienia ściany wschodniej w budynku szkolnym przy Gdyńskiej 7 w Żukowie oraz remont posadzki sali sportowej w budynku szkolnym przy ul. Gdańskiej 66 w Żukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Żukowo: Remont izolacji i odwodnienia ściany wschodniej w budynku szkolnym przy Gdyńskiej 7 w Żukowie oraz remont posadzki sali sportowej w budynku szkolnym przy ul. Gdańskiej 66 w Żukowie
Numer ogłoszenia: 139930 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Wybrzeża, ul. Gdyńska 7, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 681 87 62, fax 0-58 681 87 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzukowo.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont izolacji i odwodnienia ściany wschodniej w budynku szkolnym przy Gdyńskiej 7 w Żukowie oraz remont posadzki sali sportowej w budynku szkolnym przy ul. Gdańskiej 66 w Żukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont izolacji i odwodnienia ściany wschodniej w budynku szkolnym przy Gdyńskiej 7 w Żukowie oraz remont posadzki sali sportowej w budynku szkolnym przy ul. Gdańskiej 66 w Żukowie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 2.1 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym dysponuje osobami: a) kierownikiem budowy posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi (w zakresie niniejszego zamówienia) oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz. 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, itp 2.2. wykonawca posiadającym niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy. Wykonawca w ofercie wykazuje, iż w ciągu ostatnich pięciu lat (czerwiec 2003-czerwiec 2008) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, - Wykonawca był wykonawcą co najmniej jednej inwestycji związanej z remontem, budową obiektu budowlanego (w tym wykonywał m.in. roboty związane z wykonaniem, remontem podłogi sportowej,, izolacją ścian zew. ) o wartości min. 60 000,00 PLN brutto; 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2). 2. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. 3. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 4) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót - ZAŁĄCZNIK NR 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację robót - projektanci, geodeta, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych), 5) Wykaz części zamówień, których wykonanie Zamawiający powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) - ZAŁĄCZNIK NR 7. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy 6) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat zamówień , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (ZAŁĄCZNIK NR 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 8) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzukowo.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Wybrzeża w Żukowie ul. Gdyńska 7 sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Wybrzeża w Żukowie ul. Gdyńska 7 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.