To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Komańcza: Rewitalizacja części poprzemysłowego hotelu robotniczego wraz z otoczeniem na potrzeby przychodni lekarskiej w miejscowości Rzepedź
Numer ogłoszenia: 139933 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116365 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komańcza, Komańcza 166, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 13 46 77 035, faks 13 46 77 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja części poprzemysłowego hotelu robotniczego wraz z otoczeniem na potrzeby przychodni lekarskiej w miejscowości Rzepedź.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz montaż wyposażenia i sprzętu medycznego dla przychodni lekarskiej tj: 1. Wyposażenie gabinetu lekarskiego i zabiegowego : - stetoskop lekarski (3 szt), słuchawki do ciśnieniomierzy (4 szt), - laryngoskop (1 szt), lampa naczołowa (1 szt.), lampka diagnostyczna (1 szt), otoskop (1 szt), negatoskop (1 szt), zestaw stroików (1 zestaw), balon Policera laryngologiczny (1 szt), - zestaw narzędzi chirurgicznych (1 zestaw), termometr elektroniczny (1 szt), stazsa bez lateksu (5 szt), - ciśnieniomierz zegarowy duży (2 szt) oraz mały (2 szt), ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci (1 szt), ciśnieniomierz automatyczny (1 szt.), - waga lekarska ze wzrostomierzem (1 szt), - stolik do badania dzieci (1 szt), stolik do przebierania dzieci (2 szt), - stojak do kroplówek na kółkach (1 szt), - torba lekarska (1 szt), torba pielęgniarska z wyposażeniem (3 szt), - glukometr - zestaw z nakłuwaczem (1 szt), - inhalator do użytku profesjonalnego (1 szt), - kozetka lekarska (1 szt), - lampa Solux z filtami (1 szt), - lama bakteriobójcza (2 szt), 2. Aparat USG stacjonarny, cyfrowy (1 szt). 3. Audiometr cyfrowy , diagnostyczny (1 szt). 4. Aparat EKG 12 kanałowe z interpretacją + spirometr (1 szt). 5. Walizka reanimacyjna z wyposażeniem częściowym (1 szt). 6. Pozostałe wyposażenie : - szafa kartotekowa (2 szt), - regał dwuczęściowy (2 szt), - sejf na recepty i druki (1 szt) - wieszak stający (1 szt), suszarka do rąk (5 szt), tablica informacyjna korkowa (6 szt), lustra (4 szt). Szczegółowy opis przedmiotu oraz wymagania techniczne zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówinia. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokona koniecznego montażu oraz przeszkoli personel w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji w/w sprzętu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytetu 7 Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 7.1. rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTIMEX Sp. z o.o., ul.Spacerowa 2, 05-119 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111303,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111456,34
Oferta z najniższą ceną: 111456,34 / Oferta z najwyższą ceną: 111456,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOMAŃCZA
więcej: przetargi KOMAŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa wkładów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu oraz zestawu do małoinwazyjnej implantacji zastawki aortalnej na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii dla CSK UM w Łodzi
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.