To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 27/PN/16 na dostawę leków dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 139936 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130979 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 27/PN/16 na dostawę leków dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZUMOWY 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowania przedmiotu zamówienia w mniejszych lub większych opakowaniach jednostkowych (tj. w innej ilości pojedynczych sztuk w opakowaniu) niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. Wykonawca zobowiązany jest wtedy przeliczyć i zmienić ilości oferowanych sztuk asortymentu oraz opakowań tak, aby odpowiadała ilości zamawianej. Opakowania należy zaokrąglać do pełnego opakowania w górę. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowania zamiennie tabletek na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie oraz dopuszcza zaoferowania zamiast ampułek fiolek przy zachowaniu tej samej drogi podawania. 4. Oferowane leki muszą spełniać wymagania przewidziane ustawą Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). 5. Określone w formularzu ofertowym ceny leków nie mogą być wyższe niż określone w obwieszczeniu Ministra Zdrowia wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 345 z pózn. zm.) urzędowa cena zbytu powiększona o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa, a przypadku podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 06 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. 6. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 7. Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem rofesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 24 godzin od daty złożenia zamówienia. 8. Realizacja zamówień na CITO do 12 godzin od złożenia zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 11. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
- Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o., ul. Dąbrowa 41, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64404,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51094,16
Oferta z najniższą ceną: 51094,16 / Oferta z najwyższą ceną: 51094,16
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Specjał Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16603,81
Oferta z najniższą ceną: 16603,81 / Oferta z najwyższą ceną: 16603,81
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16637,40
Oferta z najniższą ceną: 16637,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21467,16
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38695,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33377,36
Oferta z najniższą ceną: 33377,36 / Oferta z najwyższą ceną: 34401,45
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22476,96
Oferta z najniższą ceną: 22476,96 / Oferta z najwyższą ceną: 23177,17
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113210,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105473,53
Oferta z najniższą ceną: 105473,53 / Oferta z najwyższą ceną: 105473,53
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Imed Poland Sp. z o.o., ul. Puławska 314, 02-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36980,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33242,40
Oferta z najniższą ceną: 33242,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33242,40
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gambro Poland Sp. z o.o., ul. Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132345,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130323,60
Oferta z najniższą ceną: 130323,60 / Oferta z najwyższą ceną: 130323,60
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nobipharm Sp. z o.o., ul. L. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8625,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9315,00
Oferta z najniższą ceną: 9315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9315,00
Waluta: PLN .
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67323,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64741,30
Oferta z najniższą ceną: 64741,30 / Oferta z najwyższą ceną: 64741,30
Waluta: PLN .
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37543,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,44
Oferta z najniższą ceną: 19800,44 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,44
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanofi - Aventis Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22064,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9669,08
Oferta z najniższą ceną: 9669,08 / Oferta z najwyższą ceną: 9669,08
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: Pakiet nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Specjał Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5236,92
Oferta z najniższą ceną: 5236,92 / Oferta z najwyższą ceną: 5236,92
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.