To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Gorzkowice: Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno - kanalizacyjnej.
Numer ogłoszenia: 139956 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143135 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno - kanalizacyjnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z niezbędną infrastrukturą wod - kan. 2. Harmonogram prowadzenia prac, zakłada realizację zadania w dwóch etapach: etap I - 2016, obejmujący zakresem: - kompleksowe roboty w obrębie drogi powiatowej dz. nr ew. 402 ul. Rynek, tj.: wymianę infrastruktury podziemnej wodno - kanalizacyjnej, budowę sieci kanalizacji deszczowej, budowę sieci monitoringu wraz z ustawieniem słupów oświetleniowych i roboty drogowe bez warstwy ścieralnej, - roboty drogowe - remont nawierzchni w dz. nr ew. 403 (ul. Cmentarna), - budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz roboty drogowe - remont nawierzchni w dz. nr ew. 403, 202 (doga powiatowa ul. Piotrkowska), etap II - 2017, obejmujący zakresem: - kompleksowe roboty w obrębie dróg i działek, dz. nr ew. 400, 401, 365, 283/3, tj.: wymianę infrastruktury podziemnej wodno - kanalizacyjnej, budowę sieci kanalizacji deszczowej, ustawienie słupów oświetleniowych oraz roboty drogowe. - wykonanie warstwy ścieralnej (kolorowej), na drodze powiatowej dz. nr ew. 402 ul. Rynek 3. Wyłoniony Wykonawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć: do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający podział realizacji przedmiotu umowy na poszczególne branże i etapy robót oraz terminy ich realizacji wraz z wynagrodzeniem za te roboty, który będzie stanowił załącznik do umowy. Przy czym Zamawiający zastrzega, iż - z powodów technologicznych, roboty w zakresie nawierzchni dróg w I etapie robót, muszą zostać zakończone w terminie do 15 listopada 2016 r. - całość robót - I etapu musi zostać wykonana i rozliczona w terminie do 15 grudnia 2016 r. - w związku z dwuletnim cyklem inwestycji Inwestor zapewnia wypłatę wynagrodzenia za wykonane roboty w 2016 do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie Gminy. Pozostałe płatności zostaną uregulowane w 2017 r. polisę ubezpieczenia OC, obejmująca osoby trzecie, na cały okres realizacji zdania - jeśli przedstawiona w ofercie miała krótszy okres obowiązywania niż czas realizacji zamówienia, kosztorysy odpowiadające kwocie oferty - jeśli nie przedstawiono w ofercie. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11,12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót opisują trzy odrębne opracowania i tak roboty w zakresie: przebudowy i budowy infrastruktury technicznej związanej z nowo projektowanym zagospodarowaniem trenu rynku, przebudowy dróg publicznych (powiatowych, gminnych i wewnętrznych), rozbudowy oświetlenia ulicznego, przebudowy ciągów pieszych wraz ze wskazaniem miejsc parkingowych oraz przystanku autobusowego, montażu elementów małej architektury, urządzenia elementów małej architektury, urządzenia terenów zielonych, budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Ogrodowej - należy wykonać zgodnie z decyzją Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 817/2012 z dnia 01.10.2012 r. (dokument w załączeniu - Załącznik nr 12) oraz dokumentacją pn. Przebudowa Rynku w Gorzkowicach. Przy czym zakres robót stanowiący przedmiot niniejszego postępowania stanowi kontynuację wcześniej rozpoczętych robót. W 2013 roku wykonano cześć robót w zakresie oświetlenia ulicznego, tj. szafkę oświetlenia ulicznego, linię kablową oświetlenia ulicznego YAKXS 5x16mm o długości - 836mb, montaż konstrukcji napowietrznych dla oświetlenia ulicznego - 2szt. W załączeniu inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót - Załącznik nr 12. budowy instalacji i niezbędnej infrastruktury technicznej związanej z monitoringiem terenu. należy wykonać zgodnie z decyzją Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 608/2014 z dnia 21.08.2014r. ( dokument w załączeniu - Załącznik nr 12) oraz dokumentacją pn. Budowa parkingu przy Rynku w Gorzkowicach wraz z budową, przebudową i rozbudową niezbędnej infrastruktury technicznej z uwzględnieniem funkcji drogi przejazdowej, w tym: budową i przebudową niezębnych dróg dojazdów i zjazdów; budową miejsc postojowych dla samochodów osobowych, budową elementów małej architektury, urządzeniem terenów zielonych; budową, przebudową i rozbudową sieci kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia terenu; budową instalacji oświetlenia terenu; budową instalacji i niezbędnej infrastruktury technicznej związanej z monitoringiem terenu. Przy czym zakres robót stanowiący przedmiot niniejszego postępowania stanowi kontynuację wcześniej rozpoczętych robót. W 2014, 2015 i 2016 roku wykonano cześć robót w zakresie utwardzenia terenu, linii oświetlenia ulicznego oraz odwodnienia ternu. Do wykonania w ramach niniejszego postępowania został zakres robót w zakresie monitoringu ( w załączeniu inwentaryzacja geodezyjna robót wykonawcach w I i II etapie, na chwilę obecną brak jest dokumentu dotyczącego tegorocznego etapu robót - Załącznik nr 12). remontu obiektów infrastruktury wod.- kan., budowy przyłączy kanalizacji deszczowej, budowy przyłączy wodociągowych i przyłączy kanalizacji sanitarnej - należy wykonać zgodnie z dokumentacją pn. Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno - kanalizacyjnej(w załączeniu zgłoszenia o zamiaru wykonania robót - Załącznik nr 12) Biorąc pod uwagę powyższe należy pamiętać, iż zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 5. Zamawiający wskazuje miejsce transportu i utylizacji: urobku - dz. nr 810, 811,812 obręb Gorzkowice, położonych w odległości ok.560 m. zdemontowanej zapakowanej na palety kostki brukowej i krawężników oraz innych elementów zagospodarowania terenu nadających się do dalszego wykorzystania - teren bazy referatu Gospodarki Komunalnej przy ul. Kościelnej, położonej w odległości ok. 650 m. 6. Dodatkowo zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonie robót zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) realizację obowiązków i poniesienie kosztów wynikających z decyzji o zajęciu pasa drogi, w zakresie niezbędnym do realizacji zadania w zakresie dróg gminnych jak i powiatowych. W załączeniu Decyzje Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., Znak: ZDP-DP-I.4321.36.2014 z dnia 11 lipca 2014,Znak: ZDP-DP-I.4321.54.2012 z dnia 06 lipca 2012, Znak: ZDP-DP-I.4322.17.2016 z dnia 24 kwietnia 2016, Znak: ZDP-DP-I.4322.24.2016 z dnia 18 maja 2016r., Porozumienie o przejęciu zadania oraz Uchwałę Rady Gminy w Gorzkowicach w sprawie wysokości stawek - Załącznik nr 12. c) organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznakowanie i wykonanie robót budowlanych należy wykonać zgodnie z zaakceptowanym projektem organizacji ruchu ( projekt w załączeniu - Załącznik nr 12 ). Sposób organizacji ruchu powinien zagwarantować ciągłą obsługę zakładów przemysłowych przy użyciu sprzętu ponadnormatywnego i wielkotonażowego oraz zminimalizować utrudnienia w obsłudze i korzystaniu z punktów handlowych i usługowych oraz zapewnienie stałych warunków widoczności (w dzień i w nocy) urządzeń i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Dopuszcza się zmianę czasowej organizacji ruchu kosztem i staraniem wykonawcy. Stałą organizację ruchu należy dostosować do aktualnie obowiązujących przepisów na dzień odbioru. d) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, w tym przywrócenie do stanu pierwotnego e) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, d) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. f) roboty pomiarowe (zapewnienie obsługi geologicznej i kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, g) cięcie nawierzchni, rozbiórkowe.W terenie objętym zakresem zadania mogą znajdować się płyty drogowe i inne elementy betonowe stanowiące podbudowę istniejącej nawierzchni. h) wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, i ) pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie uprawnione laboratorium, j) wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12, k) odtworzenia tynków zewnętrznych i schodów budynków, które ulegną uszkodzeniu lub odsłonięciu w trakcie budowy, l) dostosowanie niwelety projektowanych elementów drogi do rzędnych istniejących terenów przyległych (zjazdy, bramy, furtki, skrzyżowania), m) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci, n) regulację istniejącej armatury (skrzynki gazowe), włazów i wpustów kanalizacji deszczowej, sanitarnej, studni telekomunikacyjnych, o) próby szczelności, badania wody badania wydajności hydrantów itp. p) oznakowanie infrastruktury podziemnej, r) oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych w miejscach wykonywania robót inżynieryjnych i mostowych (w szczególności dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych), przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów sanitarnych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji). 7. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. 8. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, a zgodne ze sztuką budowlaną, lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie projektu. 9. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej a przedmiarem robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego wyjaśnienia. 10. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na tym etapie, w szczególności wynikających z błędów / braków w dokumentacji projektowej, znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, niekorzystnych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 11. Każdy z Wykonawców ponosi ryzyko finansowego uszkodzenia, zniszczenia lub zawalenia się obiektu budowlanego oraz uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń i wyposażenia znajdujących się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy. Wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, z chwilą przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnych - wywołanych ingerencją osób trzecich - opóźnień robót jak i w usuwaniu stwierdzonych wad i usterek. Ponadto ponosi odpowiedzialność za zabezpieczanie przed zniszczeniem robót już przez siebie wykonanych w poprzednim etapie. 12. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami. 13. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 14. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 15.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 16. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 17. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 18. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 19. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. 20. Kody CPV: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.50-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.11.10 -9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 -6 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.10.00 -5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 -2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.14.00 -9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.10-7 Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.22.00-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.23.00-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.23.32-8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 31.52.72.00-8 Oświetlenie zewnętrzne - kable elektryczne 31.52.72.10- 1 Latarnie 45.31.43.00 -4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 34.97.10.00.-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 18. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. Jednocześnie wyraża zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania zaoferowanej gwarancji ( art 558 §1 KC)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7, 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.14.00-9, 45.23.22.00-4, 45.23.23.00-5, 45.23.23.32-8, 31.52.72.00-8, 31.52.72.10-1, 45.31.43.00-4, 34.97.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający oczekuje na wyniki konkursu o przyznanie pomocy dla operacji typu; budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW na lata 2014-2020 tytuł operacji Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno -kanalizacyjnej,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o. z, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4597252,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4109135,44
Oferta z najniższą ceną: 4109135,44 / Oferta z najwyższą ceną: 4109135,44
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.