To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Rzeszów: Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016.
Numer ogłoszenia: 139992 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135799 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: Budynek nr 1, ul. Lwowska 5, 35-922 Rzeszów: - przeznaczenie: koszarowo-sztabowy, - konstrukcja budynku: murowana, - pow. użytkowa: 3009 m2, - pow. pozostała (klatki, umywalnie, WC): 1404 m2, - kubatura zewnętrzna całkowita: 23 769 m3, - kubatura nadziemna: 22 882 m3, - kubatura podziemna (piwnic): 887 m3, - kondygnacje: piwnice, parter, I piętro, II piętro. Przedmiotowy budynek Nr 1 wybudowany został w 1951r., usytuowany w kompleksie wojskowym przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Jest budynkiem wolnostojącym, piętrowym, częściowo podpiwniczonym, murowanym systemem tradycyjnym. W budynku brak instalacji hydrantowej. Budynek zakwalifikowany jest do kategorii zagrożenia ludzi ZLV i ZLIII. Stan wymagany: wydzielenie stref pożarowych w budynku i oddzielenie ich drzwiami o odpowiedniej klasie odporności ogniowej, wydzielenie klatek schodowych od pozostałych pomieszczeń, przebudowa klatki schodowej w części koszarowej, przebudowa ścian oddzielających pomieszczenia i strefy, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania klatek schodowych, przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej polegająca na rozdziale instalacji na gospodarczą i hydrantową, montaż instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych, oświetlenia dodatkowego przeszkodowego oraz oświetlenia dodatkowego kierunkowego (podświetlane piktogramy ewakuacyjne), wykonanie sygnalizacji pożaru dla części budynku zakwalifikowanej do ZLV, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej przy wydzieleniu stref pożarowych oraz klatek schodowych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej dla pomieszczeń tego wymagających, wydzielenie korytarzy długości dojścia do 50m drzwiami i ściankami dymoszczelnymi. Szczegółowy zakres robót budowlano - remontowych podano dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. Zakres robót obejmuje między innymi: ROBOTY BUDOWLANE: wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, wycięcie otworów w dachu skośnym pod klapy dymowe z wykończeniem obrzeży i przygotowaniem pod montaż klap, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - przebicie ściany oddzielającej strefy, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - otwory pod kratki nawiewne przy WC, poszerzenie otworów w ścianach z cegieł pod montaż nowej stolarki + wykucie pod próg, demontaż okładziny schodów wewnętrznych (lastriko), roboty rozbiórkowe schodów zewnętrznych (do części koszarowej i sztabowej), rozebranie ścianek z luksferów, montaż stolarki okiennej aluminiowej EI30 z automatyką napowietrzania (O1, O2), montaż stolarki okiennej aluminiowej EI30 (O3, Ow1), montaż klap dymowych ze sterowaniem, montaż ścianek aluminiowych oszklonych EI30 (S1, S2, S3, S4), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej EI30, oszklonej (D1, D3, D5, D6, D9), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, oszklonej, dymoszczelnej (D11), montaż stolarki drzwiowej, pełnej, EI30, drewniane, płycinowe (D2, D4, D10), montaż stolarki drzwiowej aluminiowej EI30, pełnej (D8), montaż stolarki drzwiowej, pełnej, EI60 (D7), montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, aluminiowej, przeszklonej (Dz1, Dz2), montaż podokienników, przemurowanie ścianek z cegieł, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów bloczkami z betonu komórkowego, wykonanie przesklepień otworów ściennych, montaż belek stalowych, obmurowanie końców belek stalowych, montaż siatki tynkarskiej oraz roboty budowlane związane z uzupełnieniem tynków, gruntowanie podłoży, malowanie farbami wewnętrznych tynków (farby emulsyjne i wodoodporne), naprawa istniejących schodów wewnętrznych, wykonanie okładziny schodów z płytek antypoślizgowych, wykonanie cokolików na schodach, wykonanie posadzek korytarzy z płytek, wykonanie balustrady, obsadzenie kratek wentylacyjnych pęczniejących z wykończeniem otworów, uzupełnienie posadzki w miejscach wymiany stolarki drzwiowej z dostosowaniem do materiału zastosowanego w danym pomieszczeniu, wykonanie schodów zewnętrznych z kostki betonowej na posypce piaskowej, montaż balustrady. ROBOTY SANITARNE: montaż instalacji hydrantowej w całym budynku z rur stalowych ocynkowanych, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przejść instalacji przez ściany i stropy w tulejach ochronnych, montaż szafek hydrantowych wyposażonych w: zawór hydrantowy DN25, wąż o dłg. 30,0m, prądownicę, montaż izolacji na instalacji hydrantowej, montaż armatury wodociągowej, wykonanie prób szczelności i płukania instalacji, badanie wydajności hydrantów. ROBOTY ELEKTRYCZNE: montaż oświetlenia ewakuacyjnego dla części administracyjnej budynku (wykucie bruzd dla przewodów, zaprawienie bruzd, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przewodów, montaż puszek, montaż odgałęźników bryzgoszczelnych), montaż opraw oświetleniowych, aparatów elektrycznych - część administracyjna budynku, montaż tablicy rozdzielczej - część administracyjna budynku, montaż oświetlenia ewakuacyjnego dla części koszarowej budynku (wykucie bruzd dla przewodów, zaprawienie bruzd, przebicie otworów w ścianach i stropach, montaż przewodów, montaż puszek, montaż odgałęźników bryzgoszczelnych), montaż opraw oświetleniowych, aparatów elektrycznych - część koszarowa budynku, montaż tablicy rozdzielczej - część koszarowa budynku, wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych dla części administracyjnej i koszarowej budynku, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru dla części koszarowej budynku, wykonanie zasilania elektrycznego do zaworów elektromagnetycznych, wykonanie pomiarów elektrycznych. UWAGA: 1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis). 2) Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 4) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 5) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 6) Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne.8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INSTALACYJNE "BUDOMAX" KUŹNIAR SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne BUDOMAX, Biały, Kuźniar Sp. Jawna, ul. Jagiellońska 9, 35-025 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 727535,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1087769,12
Oferta z najniższą ceną: 1087769,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1601514,23
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.