Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Kraków: Pomoc prawna w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniach sądowych w sprawach w przedmiocie zapłaty czynszu i innych opłat za używanie lokalu oraz odszkodowania za zajmowanie lokalu bez tytułu prawnego i innych opłat za używanie lokalu, o ustalenie podwyżki czynszu za niezasadną, o eksmisję, o ustalenie istnienia/nieistnienia prawa oraz o ustalenie wstąpienia w stosunek najmu, o stwierdzenie nabycia spadku i spis inwentarza po zmarłych dłużnikach, o zapłatę kaucji mieszkaniowej, o rozwiązanie umowy najmu
Numer ogłoszenia: 1399 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc prawna w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniach sądowych w sprawach w przedmiocie zapłaty czynszu i innych opłat za używanie lokalu oraz odszkodowania za zajmowanie lokalu bez tytułu prawnego i innych opłat za używanie lokalu, o ustalenie podwyżki czynszu za niezasadną, o eksmisję, o ustalenie istnienia/nieistnienia prawa oraz o ustalenie wstąpienia w stosunek najmu, o stwierdzenie nabycia spadku i spis inwentarza po zmarłych dłużnikach, o zapłatę kaucji mieszkaniowej, o rozwiązanie umowy najmu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pomoc prawna w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniach sądowych w sprawach w przedmiocie zapłaty czynszu i innych opłat za używanie lokalu oraz odszkodowania za zajmowanie lokalu bez tytułu prawnego i innych opłat za używanie lokalu, o ustalenie podwyżki czynszu za niezasadną, o eksmisję, o ustalenie istnienia/nieistnienia prawa oraz o ustalenie wstąpienia w stosunek najmu, o stwierdzenie nabycia spadku i spis inwentarza po zmarłych dłużnikach, o zapłatę kaucji mieszkaniowej, o rozwiązanie umowy najmu - związanych z pozostającymi w zarządzie ZBK lokalach stanowiących własność GMK i osób prywatnych, w podziale na 5 części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: SR dla Krakowa - Krowodrzy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA JANUS KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA JANUS KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Janus, os. Albertyńskie 1-2, 31-851 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236160,00
Oferta z najniższą ceną: 236160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: SR dla Krakowa - Nowej Huty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria RADCA Grażyna Sarna, ul. Przy Rondzie 2, 31-547 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 240588,00
Oferta z najniższą ceną: 240588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240588,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SR dla Krakowa - Podgórza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO - RADCA PRAWNY MICHAŁ SEWERYN
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO - RADCA PRAWNY MICHAŁ SEWERYN
- Kancelaria Radcy Prawnego Michał Seweryn, ul. Chabrowa 1A, 31-335 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236160,00
Oferta z najniższą ceną: 236160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: SR dla Krakowa - Śródmieścia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CYBULSKI PIOTROWSKA PĘCHERZ RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
CYBULSKI PIOTROWSKA PĘCHERZ RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA
- Kancelaria Prawna Piotrowska i Wspólnicy Spółka Komandytowa, ul. Smoleńsk 24/1, 31-112 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152766,00
Oferta z najniższą ceną: 152766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152766,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: SR dla Krakowa - Śródmieścia Wydział VI Cywilny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Anna Kozłowska-Wentlandt, ul. Spokojna 3, 32-087 Zielonki, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50922,00
Oferta z najniższą ceną: 50922,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50922,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W chwili obecnej zewnętrzne Kancelarie prawne prowadzą około 6 500 postępowań sądowych i egzekucyjnych. Nie jest możliwe przejęcie ich prowadzenia przez Zespół Radców Prawnych ZBK zatrudniający w chwili obecnej 7 radców prawnych (prowadzących wszelkie inne niż związane z lokalami mieszkalnymi sprawy wymienione w opisie zamówienia, zarówno procesowe jak i związane z bieżącym doradztwem prawnym na rzecz jednostki) bez szkody dla zapewnienia należytego toku postępowania, terminowego przygotowywania pism procesowych i udziału w rozprawach. Przejęcie spraw prowadzonych obecnie przez kancelarie oznaczałoby paraliż organizacyjny Zespołu Radców Prawnych ZBK. Wszelkie koszty związane z zatrudnieniem odpowiedniej ilości osób pozwalającej należycie wykonać powierzone zlecenie obciążają wykonawców, którzy poza wynagrodzeniem ryczałtowym i kosztami zastępstwa procesowego, nie uzyskują żadnego dodatkowego zwrotu w tym zakresie.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.