To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Uniejów: Dostawy środków czystości do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Numer ogłoszenia: 140017 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216614 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawy pn.: Dostawy środków czystości do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część 1: Dostawa chemii do sprzątania Część 2: Dostawa artykułów higienicznych Część 3: Dostawa chemii i galanterii hotelowej Szczegółowe informacje dot. przedmiotu dostawy dla poszczególnych części zawiera Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Dostarczania zamówionego towaru tylko za potwierdzeniem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; 2) Dostarczenia Zamówienia w ciągu 48 godzin (łącznie z sobotami, wyłączając niedziele i święta) od przesłania pisemnej informacji (fax, mail) o wielkości zapotrzebowania 3) Zamówienia dla każdego obiektu będą składane raz w tygodniu, z tym, że każdy obiekt będzie składał zamówienia oddzielnie w zależności od bieżących potrzeb. 4) Dostawy wraz rozładunkiem i dostarczeniem do wskazanych przez Zamawiającego magazynów; Dla części 1 i 3 Wykonawca jednocześnie zobowiązany jest do: 1) Przedstawienia kart charakterystyki środków chemicznych i atestów (jeśli wydane) oraz instrukcji stosowania środków; 2) Odbioru zużytych opakowań po produktach niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001 r., nr 63, poz. 638 z późn. zm.) 3) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń BHP z zakresu użytkowania produktów objętych przetargiem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak, niż w ciągu 14 dniu od daty podpisania umowy; W ramach części 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować dozowniki do wskazanych w charakterystyce środków zgodnie wykazem załączonym do SIWZ Szczegółowe informacje dot. przedmiotu dostawy zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający w załączniku do SIWZ udostępnia informacje dot. przykładowego wyglądu pozycji 1 - 6 wskazanych w formularzu cenowym część 3. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą środków o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.15.20 - Żele do kąpieli 33.71.16.10 - Szampony 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 33.71.17.00 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów higienicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Mozzi Service Marcin Grzegorowski, ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40614,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39159,28
Oferta z najniższą ceną: 36324,62 / Oferta z najwyższą ceną: 39625,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa chemii i galanterii hotelowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"DABEX SERWIS" SPÓŁKA CYWILNA MAREK BARANOWSKI, KRZYSZTOF BARANOWSKI
- DABEX s. c. M. Baranowski, K. Baranowski, ul. Wolborska 6 B, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23182,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24949,96
Oferta z najniższą ceną: 24949,96 / Oferta z najwyższą ceną: 24949,96
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne.
- Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych.
więcej: Żele do kąpieli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.