To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Bartoszyce: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Bartoszycach wraz z Punktem Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim.
Numer ogłoszenia: 140018 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99998 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Bohaterów Warszawy 5, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762-62-11, faks 89 762-54-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Bartoszycach wraz z Punktem Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarno - gospodarczych, korytarzy, klatek schodowych oraz holi o łącznej powierzchni użytkowej 1763,10 m2 w budynku Urzędu Skarbowego w Bartoszycach wraz z Punktem Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim 52,20 m2 w okresie 01.05.2012r. -30.04.2013r. Usługa sprzątania w Urzędzie Skarbowym w Bartoszycach będzie odbywała się w dniach pracy Urzędu, w godzinach 13:00-19:00 lub w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym , w Punkcie Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim przed otwarciem Punktu. Do obowiązków oferenta należeć będzie w szczególności : - utrzymanie w czystości wszystkich pomieszczeń i obiektu Urzędu Skarbowego w Bartoszycach oraz Punktu Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim , a w szczególności: gruntowne doczyszczanie i mycie posadzek, schodów, poręczy wewnątrz budynków, odkurzanie wykładzin, ścieranie kurzu i mycie powierzchni szaf, mebli, biurek, parapetów i oświetlenia, sprzątanie i dezynfekcja toalet i łazienek, mycie: zlewów, muszli, luster, glazury, suszarek, kloszy opraw oświetleniowych, itp., wyłożenie środków zapachowych i higienicznych w toaletach i łazienkach (mydło i papier toaletowy dostarcza Zamawiający), sprzątanie dźwigu osobowego, znajdującego się w budynku Urzędu, bieżące mycie drzwi wejściowych i przejściowych (przeszklonych), bieżące mycie szyb na dyżurce w Urzędzie oraz sali obsługi podatnika w Urzędzie i Punkcie Obsługi Podatnika, wymiana worków w koszach na śmieci, opróżnianie niszczarek, wymiana worków, wyrzucanie papieru do pojemnika przeznaczonego do tego celu - worki do niszczarek dostarcza Zamawiający, mycie okien - 2 razy w roku wiosną (maj-czerwiec) i jesienią (wrzesień - listopad), czyszczenie wykładzin na mokro - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, pastowanie podłóg - w zależności od potrzeb, w uzgodnieniu z Zamawiającym, sprzątanie paneli naściennych, wystających elementów/krawędzi tych paneli, listew przypodłogowych, kontaktów, wyłączników oświetlenia, krawędzi ościeżnic okiennych - w zależności od potrzeb lub na zlecenie Zamawiającego, zmywanie parapetów i gzymsów zewnętrznych - pok. nr 7, 8, 10 , natomiast w innych pokojach parapetów - w zależności od potrzeb lub na zlecenie Zamawiającego, odkurzanie ścian w pomieszczeniach - na zlecenie Zamawiającego, mycie drzwi i futryn - raz w tygodniu, czyszczenie kaloryferów - raz w miesiącu, czyszczenie wykładzin z odstawieniem biurek - na zlecenie Zamawiającego, sprzątanie pomieszczeń-korytarzy przed archiwami w Urzędzie (piwnica, III piętro) -mycie posadzek, zmywanie drzwi, futryn, odkurzanie ścian w tych pomieszczeniach - co najmniej raz w miesiącu - odnotowywanie daty sprzątania tych pomieszczeń w ewidencji, utrzymywanie w czystości schodów z zewnątrz budynku, oraz terenu w najbliższym sąsiedztwie schodów, odgarnięcie śniegu, lodu, posypanie piaskiem i solą w Punkcie Obsługi Podatnika w Lidzbarku Warmińskim - w zależności od potrzeb, Powyższe czynności sprzątania będą wykonywane przy wykorzystaniu własnych środków czystości i sprzętu Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STEKOP SA, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37638,00
Oferta z najniższą ceną: 37638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87748,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi remontu dróg na osiedlu Działki w Bartoszycach
- Modernizacja drogi gminnej w Kinkajmach Dz. Nr 77, 79, 86/6, 60, 90/1 obręb Kinkajmy" - ETAP I.
- Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Kętrzyńskiej w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.