Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Poznań: Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania
Numer ogłoszenia: 140021 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji wraz z dzierżawą systemów dozowania: pakiet 1 - środek dezynfekujący do toalet podciśnieniowy, koncentrat, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych o bardzo szerokim spektrum bakteriobójczym, zawartość niejonowych związków powierzchniowo czynnych poniżej 5%, zawartość 2 - butyksyetanolu poniżej 2,5%, 10-25% quaternary ammonium compounds, benzyl C12-16 alkydimethyl, nie zawierający podchlorynu sodu oraz kwasu fosforowego, o silnym przyjemnym zapachu likwidującym odory, gęstość przy 20 stopniach =0,99 kg/l, wartość pH ok.7,7, skutecznie zwalcza i usuwa mikroorganizmy, właściwości czyszczące, antypieniące pakiet 2 - preparat myjąco-dezynfekujący niezawierający aldehydów, kwasu octowego, fenoli, chloru i substancji nadtlenkowych, na bazie glukoprotaminy lub czwartorzędowych zasad amoniowych, bez substancji utleniających, do dezynfekcji w obecności pacjentów dużych powierzchni w tym zewnętrznej powierzchni aparatury medycznej np. aparatów do hemodializy, zanieczyszczonych materiałem organicznym. Spektrum działania F,B,V/ w tym adeno/,TBc, stężenie robocze do 2%-czas dezynfekcji do 15 min., adeno-do 4 godzin, wymagany system ręcznego dozowania- pompka w ilości min 60szt , postać-płyn rozpuszczalny w zimnej wodzie wodociągowej, opakowanie 5-6l, / przy przeliczaniu ilości na opakowania zaokrąglić ilość pojemników do pełnej liczby w górę-wyrób medyczny pakiet 3 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 4 - 5 pozycji asortymentowych pakiet 5 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 6 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 7 - 3 pozycje asortymentowe pakiet 8 - preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni takich jak: aparatura medyczna, sprzęt rehabilitacyjny, fotele, łóżka, płyty akrylowe i inne powierzchnie nieodporne na działanie alkoholi. Preparat w postaci pianki. Zawierający w składzie m.in. : QAC i glukoprotaminę. Spektrum działania B, F, Tbc, V/Adeno, papova, rota, HIV, HBV, HCV/. Czas działania do 5 minut. opakowanie 750ml ze spryskiwaczem - wyrób medyczny pakiet 9 - 3 pozycje asortymentowe pakiet 10 - preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego- dla maszyn typ MIELE G7828, przystosowane do centralnego systemu dozowania środków, preparaty do ręcznego i maszynowego mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi medycznych pakiet 11 - środki do maszynowego mycia w myjkach typu Steelco pakiet 12 - preparat trójenzymatyczny w piance przeznaczony do nawilżania i wstępnej dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych, zakres działania: B, F. do 5 min, wirusy VIV, HCV, HBV do 2 godzin. Opakowania 750 ml z końcówką spieniającą, wyrób medyczny pakiet 13 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 14 - środek odkamieniający-zmiękczający wodę do płuczki -dezynfektora ARJO Tornado, Meiko kanister 5l, preparat do mycia i płukania w dezynfektorach, zawiera inhibitory korozji, niejonowe związki powierzchniowo czynne, środki ułatwiające rozpuszczanie, kwasy organiczne, pakiet 15 - preparat do dezynfekcji i mycia precyzyjnych obrotowych narzędzi, preparat do mycia i dezynfekcji np. wiertła, frezy kostne ze stali, roztwór gotowy do użycia, możliwość stosowania w myjce ultradźwiękowej, w składzie glikol propylenowy i wodorotlenek potasu, z dodatkiem inhibitorów korozji, czas działania 5-15min, spektrum działania bakteriobójcze, drożdzobójcze, opakowanie 2l pakiet 16 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 17 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 18 - alkoholowy środek do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk o przedłużonym działaniu hipoalergicznym, zawiera mieszaninę etanolu i 1-propanolu, pantenol, bisabolol, alantoinę, działanie bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, spektrum działania 30s-2min, opakowanie 500ml - produkt leczniczy pakiet 19 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 20 - preparat myjąco -dezynfekujący w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych m.in. Głowic USG i kontenerów medycznych narzędziowych typ wagner, małych powierzchni, również ze stali nierdzewnej, spektrum działania B,F,V/HBV, HIV, HCV, Adeno, Polio,/S,TBC posiadające dobre właściwości myjące, usuwające krew, ropę białko, wydzieliny, nie zawiera alkoholu, czas dezynfekcji do 5 min, opakowanie powyżej 200 listków o rozmiarze nie mniej niż 245x300mm -wyrób medyczny pakiet 21 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 22 - 2 pozycje asortymentowe pakiet 23 - 5 pozycji asortymentowych pakiet 24 - antybakteryjny i antygrzybiczny płyn do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej , na bazie chlorheksydyny, bez alkoholubezbarwny, gotowy do użycia, nie przebarwiający szkliwa zębów, op. 300ml, kosmetyk pakiet 25 - 3 pozycje asortymentowe pakiet 26 - płynny preparat hamujący rozwój drobnoustrojów, bakterii, grzybów, wirusów/osłonkowe i nieosłonkowe/ do dezynfekcji narzędzi termostabilnych i termolabilnych, endoskopów, narzędzi stomatologicznych, bez zawartości alkoholu, aldehydów i aktywnego tlenu i, środek przeznaczony do kąpieli zanurzeniowej do 72 godzin, nie powoduje zmian materiałowych narzędzi, do przygotowania w pojemnikach z tworzyw sztucznych, środek gotowy do użycia, opak 5l pakiet 28 - preparat do manualnej dezynfekcji głowic USG, endoskopów giętych, sond ultradźwiękowych, nie zawierający aldehydów i związków tlenowych, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, nie matowi optyki, postać płynna opak 5l, spektrum działania: B,F,V 5 min, z wirusem Papowva SV 40-15min, Adeno-60 min, roztwór użytkowy skuteczny przez 7 dni pakiet 29 - pianka do oczyszczania skóry, do bezwodnego mycia i pielęgnacji skóry dla osób z zaburzeniami czynności fizjologicznych, neutralizująca zapach, posiadająca dobre właściwości myjące, neutralne pH, z dodatkiem kreatyny opak 400ml.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietów: 1, 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, 6, pakiet 7 poz.1, 3, pakiet 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 25, 26, 27 poz.1, 7, 8, pakiet 28. 2. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - dotyczy pakietów: 2, 3, 4 poz. 1, 2, 4, 6, pakietów: 8, 9, 10, 11, 12,15, 16, 19, 20, 21, 25, 26, 27 poz.2., 28. 3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III siwz - dotyczy pakietów: 1, 2, 3, 4 poz. 1, 2, 4, 5, 6, pakiet 5, 6 poz.1, pakiet 7 poz.1, 3, pakiet 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29. 4. Dla oferowanego produktu leczniczego Zamawiający wymaga złożenia wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - dotyczy pakietu 18. 5. Dla oferowanego produktu biobójczego (w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. Dz. U. Nr 175, poz. 1433 ze zm.), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z art.4 ustawy - dotyczy pakietu 4 poz.5, pakiet 6 poz.1. 6. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badania skuteczności zgodnie z normami PN-EN dla obszaru medycznego faza 2 (dopuszcza się alternatywne badania wykonane w laboratoriach UE tj.: PZH, DGHM, RK) - dotyczy pakietów: 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, pakiet 8, 12, 15, 16, 19, 20, 21, 26, 27 poz.1, pakiet 28. a. do narzędzi: - PN-EN 14561 - działanie bakteriobójcze, - PN-EN 14562 - działanie grzybobójcze - EN 14563 - działanie prątkobójcze - PN-EN 14476 - działanie wirusobójcze, - PN-EN 13704 - działanie sporobójcze; b. do powierzchni: - PN-EN 13727 - działanie bakteriobójcze, - PN-EN 13624 - działanie grzybobójcze, - PN-EN 14348 - działanie prątkobójcze, - PN-EN 14476 - działanie wirusobójcze, - EN 13704 - działanie sporobójcze; c. do skóry: - PN-EN 1500:2000 - dotyczy pakietu 18 - PN 13697 1650 - dotyczy pakietu 6 poz.1. 7. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia kart charakterystyki produktu (Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006-REACH) - dotyczy pakietów: pakiet 1, 2, 3, 4 poz.1, 2, 4, 6, pakiet 7 poz.1, 3, pakiet 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 25, 26, 27 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, pakiet 28. 8. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego wysoką kompatybilność materiałową oraz możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi przez 48 godzin - dotyczy pakietu 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu, f. obniżenia ceny netto, g. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=206_2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, wejście O, pok. nr 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej szpitala (wejście C).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawa rękawic medycznych
- ZP/32/2024 Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne oraz do procedur wysokiego ryzyka.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.