eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa odznak tytułów honorowych i białej broni - 2 części (Nr sprawy61/ZP/08).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Warszawa: Wykonanie i dostawa odznak tytułów honorowych i białej broni - 2 części (Nr sprawy: 61/ZP/08).
Numer ogłoszenia: 140042 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax 022 6840642, 6874189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=43

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa odznak tytułów honorowych i białej broni - 2 części (Nr sprawy: 61/ZP/08)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa odznak tytułów honorowych i białej broni - 2 części. Część I - Odznaki tytułów honorowych 1) Proporzec ,/Wzorowy Pododdział Wojsk Lądowych/ - 2 szt. 2) Buńczuk - 2 szt. 3) Odznaka numerowana /Wzorowy Żołnierz/ - 3000 szt. 4) Odznaka numerowana /Wzorowy Marynarz/ - 200 szt. 5) Odznaka numerowana /Wzorowy Szef Pododdziału/ - 200 szt. 6) Odznaka numerowana /Wzorowy Dowódca/ - 1000 szt. 7) Odznaka numerowana /Wzorowy Podchorąży/ - 100 szt. 8) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Wojsk Lądowych/ - 2000 szt. 9) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Sił Powietrznych/ - 600 szt. 10) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Marynarki Wojennej/ - 300 szt. 11) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Żandarmerii Wojskowej/ - 200 szt. 12) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Buńczuk/ - 1000 szt. 13) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Znak Honorowy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej dla żołnierzy zawodowych/ - 4000 szt. 14) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Znak Honorowy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej dla żołnierzy niezawodowych/ - 1000 szt.; 15) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej wojsk lądowych - 400 szt.; 16) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej sił powietrznych - 200 szt.; 17) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej marynarki wojennej - 100 szt.; 18) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej wojsk lądowych z obramowaniem - 200 szt.; 19) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej sił powietrznych z obramowaniem - 100 szt.; 20) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej marynarki wojennej z obramowaniem - 50 szt. Część II - Biała broń 1) Szabla wz. 76/08 WP - 50 szt. 2) Szabla marynarska wz. 76/08 MW - 17 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi złożona na poszczególne części zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - dla części I - 3.500,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset), - dla części II - 3.500,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (spośród siebie) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca składa nw. oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2. Ponadto do oferty należy dołączyć informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy proponowanych podwykonawców (w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców); 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=43

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można również bezpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego w godz. 9.00-14.00. Departament Administracyjny, 00-911 Warszawa, al. Niepodległości 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Jawnej nr 6, al. Niepodległości 218, Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminy realizacji: Część I - 3 miesiące od daty podpisania umowy Część II - do dnia 8 sierpnia 2008r. 1) Szabla wz. 76/08 WP - 20 szt. 2) Szabla marynarska wz. 76/08 MW - 7 szt. - 3 miesiące od daty podpisania umowy 1) Szabla wz. 76/08 WP - 30 szt. 2) Szabla marynarska wz. 76/08 MW - 10 szt.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odznaki tytułów honorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proporzec /Wzorowy Pododdział Wojsk Lądowych/ - 2 szt. 2) Buńczuk - 2 szt. 3) Odznaka numerowana /Wzorowy Żołnierz/ - 3000 szt. 4) Odznaka numerowana /Wzorowy Marynarz/ - 200 szt. 5) Odznaka numerowana /Wzorowy Szef Pododdziału/ - 200 szt. 6) Odznaka numerowana /Wzorowy Dowódca/ - 1000 szt. 7) Odznaka numerowana /Wzorowy Podchorąży/ - 100 szt. 8) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Wojsk Lądowych/ - 2000 szt. 9) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Sił Powietrznych/ - 600 szt. 10) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Marynarki Wojennej/ - 300 szt. 11) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Wzorowy Pododdział Żandarmerii Wojskowej/ - 200 szt. 12) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Buńczuk/ - 1000 szt. 13) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Znak Honorowy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej dla żołnierzy zawodowych/ - 4000 szt. 14) Odznaka nienumerowana- miniaturka- /Znak Honorowy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej dla żołnierzy niezawodowych/ - 1000 szt.; 15) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej wojsk lądowych - 400 szt.; 16) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej sił powietrznych - 200 szt.; 17) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej marynarki wojennej - 100 szt.; 18) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej wojsk lądowych z obramowaniem - 200 szt.; 19) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej sił powietrznych z obramowaniem - 100 szt.; 20) Usztywniona podkładka pod odznakę tytułu honorowego wykonana z tkaniny mundurowej marynarki wojennej z obramowaniem - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biała broń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biała broń 1) Szabla wz. 76/08 WP - 50 szt. 2) Szabla marynarska wz. 76/08 MW - 17 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.