To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch szkoleń
Numer ogłoszenia: 140044 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91370 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6460407, faks 089 6460405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch szkoleń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch szkoleń. Zamówienie prowadzone jest w częściach. Każde z dwóch szkoleń stanowi osobny przedmiot zamówienia. Część pierwsza przedmiotu zamówienia KURS AOON (kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego) Przygotowanie i przeprowadzenie kursu Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie w związku z realizacją projektu Wsparcie do kwadratu - praktyczna nauka do zawodu Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Odbiorcami szkolenia jest 30 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy z powiatu ostródzkiego. 1. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu na terenie miasta Ostróda. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu w minimum dwóch grupach szkoleniowych. Zajęcia dla dwóch grup mogą odbywać się równolegle. 4. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsca realizacji kursu zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania harmonogramu kursu uwzględniającego dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 5 godzin dydaktycznych, rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończących się nie później niż o godzinie 15.00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 6. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu nauczania, uwzględniając, że kurs będzie trwał 151 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych) na jedną grupę szkoleniową (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) i będzie obejmował tematykę zgodną z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 styczna 2011 roku w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej (Dz.U. 2011 nr 49 poz. 254). 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia realizacji zajęć praktycznych w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin dydaktycznych. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykwalifikowanej i doświadczonej kadry. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w okresie trwania kursu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom niezbędnych materiałów dydaktycznych (merytoryczne opracowanie zagadnień, teczka do przechowywania materiałów, notatnik, długopis). Na materiałach dydaktycznych musi zostać zamieszczona informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu jednego, kompletnego egzemplarza materiałów dydaktycznych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom, w miarę istniejących potrzeb, odzieży ochronnej podczas zajęć praktycznych. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom wyżywienia podczas kursu: ciepłego posiłku (obiad dwudaniowy) i przerwy kawowej (w skład której wchodzą: kawa, herbata, woda, napoje, ciastka). 14. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom zwrotu kosztów dojazdu poniesionych w związku z przejazdem na miejsce kursu i powrotu do domu. Zwrot zostanie dokonany do wysokości kosztów biletu w związku z przejazdem publicznym środkiem transportu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia i aktualizowania informacji o realizowanym kursie na stronie www.inwestycjawkadry.pl. 16. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania wszystkich przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla każdego uczestnika/uczestniczki końcowego egzaminu praktycznego. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. 18. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu z egzaminu końcowego. 19. Wykonawca zobowiązuje się do wydania uczestnikowi kursu dwóch dokumentów: zaświadczenia zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) o ukończeniu kursu na podstawie pozytywnej oceny uzyskanej z egzaminu końcowego oraz certyfikatu ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 20. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 21. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji finansowej szkolenia w postaci faktur, rachunków, umów zlecenia, itp. 22. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na zakończenie kursu Zamawiającemu oryginałów następujących dokumentów: imienne listy obecności, konspekty zajęć, dzienniki zajęć, potwierdzenie odbioru otrzymanych przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych, potwierdzenie odbioru wydanych posiłków, potwierdzenie dokonania zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, potwierdzenie odbioru zaświadczeń i certyfikatów, ankiet ewaluacyjnych oraz kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: zaświadczenia, certyfikaty, protokół z egzaminu końcowego. 23. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania od 16 maja do 28 czerwca 2011 r. Część druga przedmiotu zamówienia PIERWSZA POMOC (kod CPV 80562000-1 Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy) Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie w związku z realizacją projektu Wsparcie do kwadratu - praktyczna nauka do zawodu Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Odbiorcami szkolenia jest 30 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy z powiatu ostródzkiego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia na terenie miasta Ostróda. 3. Wykonawca zapewnienia salę szkoleniową do realizacji usługi. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia w minimum dwóch grupach szkoleniowych. Szkolenie dwóch grup może zostać zrealizowane równolegle. 5. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsca realizacji szkolenia zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 6. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania harmonogramu szkolenia uwzględniającego czas trwania szkolenia nie krótszy niż 2 dni. W jednym dniu może się odbyć nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych szkolenia. Szkolenie musi się rozpoczynać nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 7. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu szkolenia, uwzględniając, że każde ze szkoleń będzie trwało 16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) w tym: 6 godzin (270 min) teoretycznych i 10 godzin (450 min) praktycznych 8. Program szkolenia musi obejmować: etapy udzielania pierwszej pomocy, postępowanie z poszkodowanym, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, pierwsza pomoc w przypadku krwotoków, zranień, złamań, stany nagłe: zakrztuszenie, omdlenie, atak serca, epilepsja. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia doświadczonych instruktorów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w okresie trwania kursu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom niezbędnych materiałów informacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu jednego, kompletnego egzemplarza materiałów informacyjnych. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom sprzętu niezbędnego podczas zajęć praktycznych w postaci fantomu, środków opatrunkowych, itp. 14. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania wszystkich przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla każdego uczestnika/uczestniczki końcowego egzaminu oraz sporządzenia protokołu z przeprowadzonego egzaminu. 16. Wykonawca zobowiązuje się, na podstawie pozytywnej oceny egzaminu końcowego, do wydania uczestnikowi/uczestniczce szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz certyfikatu ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 18. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji finansowej szkolenia w postaci faktur, rachunków, umów zlecenia, itp. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na zakończenie kursu Zamawiającemu oryginałów następujących dokumentów: imienne listy obecności, konspekty zajęć, dzienniki zajęć, potwierdzenie odbioru otrzymanych przez uczestników kursu materiałów informacyjnych, ankiet ewaluacyjnych, potwierdzenie odbioru zaświadczeń i certyfikatów oraz kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń i certyfikatów, protokół z egzaminu końcowego. 20. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania od 16 maja do 30 czerwca 2011 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie do kwadratu - praktyczna nauka do zawodu Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część druga przedmiotu zamówienia PIERWSZA POMOC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Centrum OKEY Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5621,10
Oferta z najniższą ceną: 5621,10 / Oferta z najwyższą ceną: 10190,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.