To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Poznań: Dom Studencki nr 4 Politechniki Poznańskiej. Remont instalacji wentylacji wraz ze zintegrowanym systemem sterowania kształtującym komfort klimatyczny.
Numer ogłoszenia: 140045 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42293 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6653538, faks 61 6653738.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom Studencki nr 4 Politechniki Poznańskiej. Remont instalacji wentylacji wraz ze zintegrowanym systemem sterowania kształtującym komfort klimatyczny..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace projektowe, roboty budowlane, instalacyjne i montażowe określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Dodatkowe przedmioty zamówienia: 45000000-8 - Roboty budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45442100-8 - Roboty malarskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71000000-9 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury i inżynierii 71220000-6 - Usługi projektowe 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: realizację zadania pn. Dom Studencki nr 4 Politechniki Poznańskiej. Remont instalacji wentylacji wraz ze zintegrowanym systemem sterowania kształtującym komfort klimatyczny. 2.1.Przedmiot zamówienia składa się z części: 2.1.1. Część projektowa - sporządzenie dokumentacji wykonawczej dotyczącej kompleksowego remontu mechanicznej wentylacji nawiewno-wywiewnej oraz systemu sterowania zapewniającego komfort klimatyczny wraz z integracją w zintegrowanym systemie zarządzania budynkiem (BMS) w Domu Studenckim nr 4 (DS4) Politechniki Poznańskiej. Dokumentacja wykonawcza zawierać musi obliczenia, dobory poszczególnych elementów, zestawienie materiałów, rysunki wykonawcze warsztatowe oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru prac instalacyjnych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami formalno-prawnymi z nich wynikającymi: 4 egzemplarze w formie papierowej i 4 egzemplarze w formie elektronicznej, zawierające: 2.1.1.1.Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla całego budynku DS-4 2.1.1.2.Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji grzewczych (obiegi CT - zasilanie nagrzewnic central wentylacyjnych) 2.1.1.3.Dokumentację wykonawczą dotyczącą instalacji elektrycznych wewnętrznych (zasilanie central wentylacyjnych oraz lokalnych rozdzielnic zasilająco-sterujących) 2.1.1.4.Dokumentację wykonawczą dotyczącą aparatury kontrolno-pomiarowej (AKPiA) oraz systemów sterowania dla maszynowni centra wentylacyjnych oraz kompleksowej automatyki pomieszczeniowej 2.1.1.5.Dokumentację wykonawczą dotyczącą topologii sieci oraz integracji wszystkich modernizowanych instalacji i urządzeń do istniejącego w Politechnice Poznańskiej systemu nadrzędnego BMS 2.1.2. Część realizacyjna - składająca się z wykonania wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych oraz realizacji dostaw wraz z zainstalowaniem wszystkich niezbędnych elementów, urządzeń wykonawczych, pomiarowych, elementów AKPiA oraz układów sterowania wraz z programami i algorytmami sterowania na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji Wykonawczej. Roboty dotyczące instalacji wentylacji mechanicznej należy zrealizować w oparciu o materiały przetargowe, w tym przekazane przez Zamawiającego projekty koncepcyjne instalacji. Wszystkie roboty ogólnobudowlane realizowane są przez wykonawcę pierwszego zakresu remontu budynku DS-4. Dlatego wykonawca instalacji wentylacji oraz AKPiA/BMS zobowiązany jest bezwzględnie uwzględnić koordynację z wykonawcą pierwszego zakresu remontu wszystkich prac w budynku. Szczegółowy zakres robót objętych pierwszym zakresem robót zawiera dokumentacja przetargowa postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wykonanie pełnobranżowego remontu (roboty budowlane, roboty instalacyjne sanitarne wod.-kan., c.o., roboty elektryczne) Domu Studenckiego nr 4. AD/ZP/90/15. Wszystkie pozostałe roboty należy prowadzić w oparciu o materiały przetargowe i opracowaną na ich podstawie przez Wykonawcę oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację wykonawczą. Wykonawca niniejszego zadania zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu umowy opisanego w materiałach przetargowych w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma on służyć. Realizowany remont budynku DS-4 podzielony jest na dwie części. Linia podziału prac dzieli budynek w połowie na dwie części. Dokonując koordynacji z wykonawcą pierwszego zakresu, wykonawca instalacji wentylacji oraz AKPiA/BMS musi zakończyć wszystkie opisane w materiałach przetargowych prace dla połowy budynku DS-4 do dnia 31.08.2016. Kolejny etap prac (druga połowa budynku) nastąpi po przeprowadzce użytkowników do części wyremontowanej. Zakończenie wszystkich prac zaplanowane zostało do 31.05.2017. Realizowane prace prowadzone będą na obiekcie czynnym (połowa budynku). Dlatego wykonawca zapewnić musi jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników zamieszkujących budynek. 2.1.3. Wykonawca musi również dostarczyć: 2.1.3.1.Harmonogram rzeczowo-finansowy dla całego zadania. 2.1.3.2.Raporty z przeprowadzonych badań i pomiarów wymaganych przez szczegółowe zapisy PFU. 2.1.3.3.Wszelkie administracyjne i formalno-prawne decyzje i uzgodnienia związane z realizacją zadania opisanego w SIWZ. 2.1.3.4.Dokumentację powykonawczą w 4 egzemplarzach w formie papierowej i 4 egzemplarzach w formie elektronicznej, zawierającą wszystkie wprowadzone w trakcie realizacji zadania zmiany i uzupełnienia do wszystkich branżowych projektów wykonawczych oraz wykonane na potrzeby wykonawcze wszystkie rysunki i schematy. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać deklaracje zgodności, instrukcje obsługi i konserwacji dla wszystkich zrealizowanych na obiekcie systemów oraz zastosowanych urządzeń. 2.1.3.5.Instrukcje użytkowania wraz z opisem zrealizowanych algorytmów sterowania. 2.1.3.6.Certyfikaty gwarancyjne wystawione Zamawiającemu przez Wykonawcę na wszystkie wykonane urządzenia oraz instalacje zrealizowane zgodnie z projektami wykonawczymi. 2.1.3.7.Świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonanych prób i atesty na zastosowane i wbudowane prefabrykaty, materiały i urządzenia. 2.1.3.8.Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę badań, a w szczególności protokoły odbioru robót branżowych objętych zamówieniem. 2.1.3.9.Weryfikacja części projektowej, wykonawczej i powykonawczej Przedmiot zamówienia podczas trwania całej Inwestycji na wszystkich etapach wymagać będzie weryfikacji branżowej ze strony Zamawiającego. Przedstawicielami Zamawiającego w zakresie merytoryczno-organizacyjnym przy realizacji przedmiotu zamówienia są: Zarządzający Projektem (ZP) oraz Zespół Weryfikatorów branżowych (ZW). Szczegółowy skład osobowy ZW dla każdej z branż oraz ZP przedstawiony zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2.1.3.9.1. Zakres weryfikacji Weryfikacji technicznej ze strony ZW i ZP podlega cały proces realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przede wszystkim opracowywanie dokumentacji, wykonawstwo i uzyskiwanie pozwoleń oraz odbiory. Każdy element składowy dokumentacji przedmiotu zamówienia opracowywany przez Wykonawcę (projekt wykonawczy, projekt powykonawczy jak również operaty, opinie, analizy, raporty z badań i pomiarów, karty zatwierdzeń materiałowych, harmonogramy, kosztorysy, dokumenty formalne itp.) podlega procedurze weryfikacji, oceny i zatwierdzenia przez ZW i ZP. 2.1.3.9.2.Kryteria ocen Zgodność lub niezgodność z wszelkimi wymogami i wytycznymi Zamawiającego przekazanej przez Wykonawcę dokumentacji stwierdzona zostaje przez Weryfikatora branżowego i ZP w formie raportu. Raporty uwag będące efektem weryfikacji, przekazywane będą przez Weryfikatorów i ZP do Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazane adresy e-mail. Obowiązująca skala ocen przy realizacji przedmiotu zamówienia jest następująca: a)Ocena A - element dokumentacji BEZ UWAG. Dokumentacja zaakceptowana przez Weryfikatora / ZP ze strony Zamawiającego do realizacji na budowie. Finalnie wszystkie elementy dokumentacji przedmiotu zamówienia muszą uzyskać ocenę A, ażeby możliwe było zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. b)Ocena B - element dokumentacji Z UWAGAMI. Lista uwag przekazywana w postaci raportu branżowego Weryfikatora. Dokumentacja warunkowo zaakceptowana przez Weryfikatora / ZP ze strony Zamawiającego - realizowane mogą być wyłącznie elementy nie objęte uwagami w raporcie. Po usunięciu usterek w dokumentacji zgodnie z raportem, Wykonawca przekazuje kolejną rewizję danego elementu dokumentacji do ponownej weryfikacji w celu uzyskania oceny A. Realizacja elementów z oceną B skutkować będzie wstrzymaniem budowy przez Zamawiającego. c)Ocena C - element dokumentacji oceniony NEGATYWNIE Z UWAGAMI wg raportu. Dokumentacja w całości niezaakceptowana przez Weryfikatora - konieczność ponownego opracowania z uwzględnieniem uwag z raportu branżowego Weryfikatora. Realizacja elementów z oceną C skutkować będzie wstrzymaniem budowy przez Zamawiającego. Każda uwaga dotycząca elementu dokumentacji z oceną inną niż A wymaga pisemnego zajęcia stanowiska przez Wykonawcę. Wyjaśnienia i odpowiedzi na uwagi Weryfikatora Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Weryfikatorowi branżowemu i ZP w formie pisemnej, a bezzwłocznie po otrzymaniu raportu w formie elektronicznej drogą mailową. Wystawienie oceny A dla określonego elementu dokumentacji nie uniemożliwia Weryfikatorowi i ZP zgłaszania w terminie późniejszym kolejnych uwag do tej dokumentacji. Terminy weryfikacji ustalane będą na bieżąco, w każdej z branż odrębnie. 2.1.3.9.3.Opis procedury Dokumentacja dotycząca danej branży podlega w pierwszej kolejności weryfikacji i ocenie ze strony Weryfikatora branżowego (członek ZW). W przypadku pozytywnej oceny (A) wystawionej przez Weryfikatora branżowego, oznaczającej zatwierdzenie bez uwag, dokumentacja przedstawiona zostaje do ostatecznego zaakceptowania przez ZP. Pozytywna ocena ZP (A) zwalnia dany element dokumentacji do realizacji. Przekazanie elementu dokumentacji odpowiedniemu Weryfikatorowi branżowemu musi nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do terminu rozpoczęcia realizacji prac objętych niniejszą dokumentacją. Termin rozpoczęcia realizacji danych prac wynika z harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Negatywna ocena dokumentacji (C) lub uwagi do części dokumentacji (ocena B) mogą spowodować wydłużenie procesu opracowywania dokumentacji i ewentualne wstrzymanie prac, co Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy opracowywaniu harmonogramu. W żadnym przypadku jednak sytuacja ta nie może wpłynąć na terminowość realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio rozplanować wszelkie terminy, mając na uwadze proces weryfikacji opisany w niniejszym punkcie. W celu skrócenia procesu weryfikacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o postępie prac, przyjmowanych założeniach i rozwiązaniach technicznych itp. Ponadto wymagane jest również regularne przeprowadzanie koordynacji branżowych i międzybranżowych, dotyczących konkretnych etapów i elementów realizacji przedmiotu zamówienia, w których uczestniczyć będą przedstawiciele Wykonawcy i Weryfikatorzy branżowi. Akceptacja (ocena A) udzielona przez ZW nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za poprawność merytoryczną i prawną przyjętych rozwiązań. W przypadku ujawnienia niezgodności z prawem i obowiązującymi przepisami wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te nieprawidłowości. Wykonawca ma obowiązek informować z wyprzedzeniem odpowiedniego weryfikatora branżowego o planowanych odbiorach i badaniach. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ZW możliwość obecności w odbiorach. W przypadku braku informacji ZW ma prawo domagać się powtórzenia odbiorów w jego obecności. Wszelkie ustalenia w ramach procesu muszą mieć formę pisemną (dokumentacja projektowa, raporty, notatki służbowe itd.). 2.1.3.9.4.Forma przekazywania materiałów do weryfikacji Wszystkie materiały do weryfikacji przez ZW należy przekazywać w formie papierowej i elektronicznej. Formę elektroniczną (edytowalna - np. *.doc, *.xls, *.dwg) Wykonawca przekazuje wraz z raportem z postępu prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem realizacji zadania. 2.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU): -Instalacje HVAC - Załącznik nr 8.1 do SIWZ, -Instalacje AKPiA & BMS - Załącznik nr 8.2. do SIWZ SIWZ oraz wszystkie załączniki do SIWZ należy czytać łącznie, a w przypadku pytań lub wątpliwości zwrócić się o wyjaśnienia do Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz pozostałymi załącznikami technicznymi, wiążące są zapisy zamieszczone w Programie funkcjonalno-użytkowym. 3.Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Opis stanu istniejącego Będący przedmiotem zamówienia budynek DS-4 jest budynkiem zamieszkania zbiorowego (dom studencki) z pomieszczeniami użyteczności publicznej oraz niezbędnymi pomieszczeniami technicznymi (węzły sieciowe - 1-wsze piętro, maszynownie central wentylacyjnych - 3-cie pietro). Łącznie w budynku znajdują się: -132 pokoje dwuosobowe, -15 pokoi jednoosobowych, -2 pokoje rodzinne -5 pokoi dla osób niepełnosprawnych (2 jednoosobowe, 3 dwuosobowe). Budynek DS-4 jest budynkiem z czterema kondygnacjami nadziemnymi o wysokości 12,5m i zalicza się tym samym do budynków średniowysokich (ŚW). 3.2.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu projektów wykonawczych oraz wykonania wszystkich prac wraz z dostarczeniem wszelkich niezbędnych urządzeń i materiałów dla: - instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - instalacji grzewczej dla zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, - instalacji elektrycznej dla zasilania central wentylacyjnych oraz rozdzielnic zasilająco-sterujących, - instalacji AKPiA dla wentylacji oraz kompleksowej automatyki pomieszczeniowej, - integracji wszystkich systemów i urządzeń z istniejącym w Politechnice Poznańskiej nadrzędnym systemem BMS zainstalowanym na wirtualnej maszynie redundantnego serwera. Zadanie obejmuje dostawy materiałów i urządzeń oraz roboty budowlane i instalacyjne opisane szczegółowo w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4.Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Kryteria równoważności ustalone zostaną w razie konieczności przez Zamawiającego i wymagają weryfikacji oraz akceptacji ze strony Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji zadania. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi załączyć do oferty specyfikację oferowanych robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu do oferty, z wyszczególnieniem elementów (robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, wyraźnie wskazując różnice, które powinny być jednoznacznie zaznaczone na egzemplarzu specyfikacji technicznej (np. przez pogrubienie lub podkreślenie propozycji równoważnych)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.00.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.21.44.10-7, 45.22.30.00-6, 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.53.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.70.00-2, 38.42.40.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.56.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MERCURY ENGINEERING POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MERCURY ENGINEERING POLSKA SP. Z O.O.
- Mercury Engineering Polska sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181B,, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2171200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2074630,32
Oferta z najniższą ceną: 2074630,32 / Oferta z najwyższą ceną: 2074630,32
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.