Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Kielce: Dostawa macierzy hemostatycznej, szwów okulistycznych, nici i materiałów szewnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 140066 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wszzkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy hemostatycznej, szwów okulistycznych, nici i materiałów szewnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy hemostatycznej, szwów okulistycznych, nici i materiałów szewnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Pakietach od nr 1 do nr 9, stanowiących Załącznik nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Szczegóły w zakresie dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia aktualne zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej - prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie zaopatrywania podmiotów leczniczych / prowadzenie składu konsygnacyjnego / wytwarzanie lub import produktów leczniczych - stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub inne zezwolenie/decyzję administracyjną wydane/ą na podstawie obowiązujących przepisów prawa na podstawie którego/j Wykonawca świadczy dostawy/usługi w zakresie objętym przedmiotowym zamówienia w przypadku gdy obrót asortymentem w danym pakiecie wymaga w/w zezwolenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia wykazu zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie dostawy o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o wartości (umowy) brutto minimum: dla pakietu nr 1 - 50 000 zł każda dla pakietu nr 2 - 2 000 zł każda dla pakietu nr 3 - 50 000 zł każda dla pakietu nr 4 - 1 000 zł każda dla pakietu nr 5 - 30 000 zł każda dla pakietu nr 6 - 7 000 zł każda dla pakietu nr 7 - 5 000 zł każda dla pakietu nr 8 - 50.000 zł każda dla pakietu nr 9 - 6 000 zł każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opisy, katalogi, specyfikacje techniczne oferowanego asortymentu itp. autentyczność złożonych dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Dokumenty winne zawierać czytelną informację którego asortymentu dotyczą. Właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 /Dz. U. nr 107, poz. 679 z dnia 17 czerwca 2010/ oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, wynikające z odrębnych przepisów, z czytelnym oznaczeniem którego produktu dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony i podpisany formularz cenowo - asortymentowy, (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest ujawnić w. ww. oświadczeniu jaką część przedmiotu zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w ofercie ww. oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia siłami własnymi. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: a)wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. b)określenie zakresu pełnomocnictwa, c)podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.94
- 2 - Termin dostawy - 0.06
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Kielcach ul. Grunwaldzkiej 45 w Kielcach - Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 45 w Kielcach..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Macierz hemostatyczna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Macierz hemostatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, wchłaniany, jednowłóknowy, polipropylenowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Szew syntetyczny, wchłaniany, jednowłóknowy, polipropylenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew naturalny, lniany..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Szew naturalny, lniany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-1, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew jedwabny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Szew jedwabny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny wchłaniany, z powłoką antybakteryjną, wielowłókowy, powlekany mieszanką kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i steryoilomleczanu wapnia, okres podtrzymania tkanek ok. 28 dni, min. 25% w 28 dniu, okres wchłaniania 56-70 dni. Podtrzymywanie tkankowe 140 % bezpośrednio po wszczepieniu, 80 % po 14 dniach, 30% po 21 dniach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Szew syntetyczny wchłaniany, z powłoką antybakteryjną, wielowłókowy, powlekany mieszanką kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i steryoilomleczanu wapnia, okres podtrzymania tkanek ok. 28 dni, min. 25% w 28 dniu, okres wchłaniania 56-70 dni. Podtrzymywanie tkankowe 140 % bezpośrednio po wszczepieniu, 80 % po 14 dniach, 30% po 21 dniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inne specjalistyczne materiały szewne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Inne specjalistyczne materiały szewne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wchłanialny system zamykania ran..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Wchłanialny system zamykania ran. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Specjalistyczne szwy okulistyczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Specjalistyczne szwy okulistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nici chirurgiczne wchłanialne, plecione, powlekane, czas wchłaniania 60-70 dni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Nici chirurgiczne wchłanialne, plecione, powlekane, czas wchłaniania 60-70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w Załączniku nr 2 - Formularz cenowo - asortymentowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.94
- 2. Termin dostawy - 0.06
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.