To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Bytów: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego
na cele administracyjne oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego Nadleśnictwa
Numer ogłoszenia: 140101 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109611 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bytów, ul. Szarych Szeregów 7, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8226066, 8226068, faks 059 8226066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na cele administracyjne oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego Nadleśnictwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę 1 232 001,05 zł (bez podatku VAT) + 30% przewidywanych zamówień uzupełniających, co daje ogólną szacunkową wartość zamówienia w kwocie 1 601 601,37 zł (wraz z 30 % zam. uzupełniającymi; bez podatku VAT); Określenie wg CPV: Kod CPV Nazwa 45000000-7 Roboty budowlane 45261100-5 Roboty ciesielskie 45262522-6 Roboty murarskie 45210000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45233250-6 Zagospodarowanie terenu Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.); 2)Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. nr 45, poz. 435 z późniejszymi zmianami);( Dz.U. z 2011r. Nr 12, poz.59 z późn.zm); 3)Ustawa z dnia 23.04.1964r.- Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16 z 1964r. poz. 93 z później. zmianami); 4)Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); 5)Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); Przedmiot zamówienia. 1)Zakres rzeczowy. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na cele administracyjne (salę konferencyjną na 50 miejsc z zapleczem socjalnym) oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego Nadleśnictwa, ul. Szarych Szeregów 7, 77-100 Bytów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ (projekt budowlany, projekt wystroju wnętrz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (pomocniczo do wyceny oferty)). 2)Warunki wykonywania zamówienia. 1)Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji tj. projekcie budowlanym i wystroju wnętrz oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ); 2)Podstawą potwierdzenia odbioru przedmiotu zamówienia będzie zgłoszenie do odbioru, wyniki oraz sporządzony protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę robotę; 3)Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace; 4)Wykonawca wskaże, które części zamówienia powierzy podwykonawcom; 5)Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego; 3)Warunki zapłaty za wykonane roboty. a)Zapłata za wykonane roboty następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje zapłatę za częściowe wykonanie robót. b)Podstawą wystawienia faktury będzie Protokół odbioru robót. c)Zapłata za wykonane prace następować będzie w ciągu 14 dni po złożeniu sprawdzonej i zatwierdzonej faktury; d)Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy, bez pisemnej zgody Zamawiającego;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.11.00-5, 45.26.25.22-6, 45.21.00.00-4, 45.44.21.00-8, 42.23.32.50-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ŻMUDA" Marian Żmuda Trzebiatowski
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ŻMUDA" Marian Żmuda Trzebiatowski
- Przedsiębiorstwo Budowlane ŻMUDA Marian Żmuda Trzebiatowski, ul. Miastecka 12, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1601601,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 990605,01
Oferta z najniższą ceną: 990605,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1428466,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024/II
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.