eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etapul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Bystrzyca Kłodzka: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej
Numer ogłoszenia: 140102 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70921 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawował nadzór Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1. Zakres robót wchodzących w skład Zadania Nr 1 pn. Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej: a) Wykonanie robót drogowych na ul. Kościelnej: Roboty do wykonania: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 386 m; - ścieki uliczne z kostki kamiennej o wysokości 15/17 cm na podsypce cementowo - piaskowej, 2 rzędy - 386 m; - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej o wysokości 16 cm, jezdnia - 795 m2; - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej o wysokości 10 cm i 8 cm, chodnik - 815 m2; - schody terenowe - 2 ciągi; - regulacja urządzeń podziemnych (studzienki itp.); - wykonanie studzienek okien piwnicznych; - dokonanie opłat za umieszczenie odpadów na wysypisku odpadów. Szczegółowy sposób układania kostki kamiennej granitowej zawiera dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlano - wykonawczy, branża architektoniczno - konstrukcyjna; 2) Projekt budowlany z planem zagospodarowania terenu, branża architektoniczno - budowlana; 3) Projekt wykonawczy, branża drogowa. Uwaga: przed ułożeniem kamiennych elementów drogowych j.w. Wykonawca musi uzgodnić ostateczny odcień koloru granitu z Zamawiającym. 2. Zakres robót wchodzących w skład Zadania Nr 2 pn. Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej: a) Wykonanie robót drogowych na części ul. Siennej: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 36 m.; - ścieki uliczne z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm, 2 rzędy - 36 m; - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm - 76 m2; - nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8 cm - 36 m2; - regulacja urządzeń (studzienki kanalizacyjne); - dokonanie opłat za składowanie odpadów na wysypisku odpadów; b) Wykonanie robót drogowych na części ul. Jana Pawła II: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 8 m; - ścieki uliczne z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm, 2 rzędy - 8 m; - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej o wysokości 16 cm - 95 m2; - nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8 cm - 7 m2; - odtworzenie nawierzchni z kostki z rozbiórki - 49 m2; - regulacja urządzeń (studzienki kanalizacyjne); - dokonanie opłat za składowanie odpadów na wysypisku odpadów; Szczegółowy opis robót branży drogowej znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl w zakładce: Zamówienia publiczne, gdzie Zamawiający zamieścił pełną dokumentację techniczną dotyczącą wykonania powyższych robót, w formie plików do pobrania. Dokumentację tą Zamawiający zamieścił jako załączniki do Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym Nr WI.271.14.2012 z dnia 19.03.2012 r. na roboty budowlane pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Pl. Wolności i ul. Kościelnej - budowa, remont, modernizacja drobnej infrastr. przestrz. publicz. niezbędnej do prawidłowego funkcj. obszarów wsparcia-III Etap:ul. Kościelna w Bystrzycy Kł. 2) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Pl. Wolności i ul. Kościelnej- budowa i modernizacja drogi(jezdnia+chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycz. o zasięgu region. lub ponadreg. wraz z bud. infrastr. towarzysz. (sieci: deszcz. wod.-kan.)- III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kł. 3) Remont części nawierzchni ul: Siennej i J.Pawła II w Bystrzycy Kł. Szczegółowy opis robót branży drogowej znajduje się w: a) Projekt budowlany wraz z planem zagospodarowania terenu Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża architektoniczno - budowlana; b) Projekt budowlano - wykonawczy zagospodarowania terenu Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża architektoniczno - konstrukcyjna; c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża: drogowa; d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty budowlane; e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe; f) Przedmiar robót Rewitalizacja ul. Kościelnej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe - jezdnia + chodnik; g) Decyzja nr 644/08 z dnia 12.11.2008 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu ul. Zamkowa 3, 58 - 300 Wałbrzych h) Przedmiar robót - remont części nawierzchni - ul. Sienna w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe wraz z częścią rysunkową - Projekt budowlano - wykonawczy; i) Przedmiar robót - remont części nawierzchni - ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe wraz z częścią rysunkową - Projekt budowlano - wykonawczy; Dokumentacja techniczna wymieniona powyżej w punktach: od a) do e) sporządzona została dla zakresu większego niż zakres przedmiotowego zamówienia publicznego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie Rewitalizacja ul. Kościelnej oraz remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej. W związku z powyższym dokumentację techniczną załączoną do SIWZ i wymienioną w punktach od a) do e) należy traktować jako opis zamówienia wyłącznie w części dotyczącej Rewitalizacji ul. Kościelnej. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe jest adekwatna dla Zadania nr 2), zawiera opis wszystkich elementów robót jakie występują w Zadaniu nr 2).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rewitalizacja ul.Rycerskiej,Pl.Wolności i ul.Kościelnej-budowa i moder.drogi (jezd.+chod.)mająca na celu popr.dostęp.do miejsc atrak.turyst.o zasięgu reg.lub ponadreg.wraz z bud.infrast.towarz.(kan.deszcz)współfinansowany jest z RPO WD na lata 2007-2013, prioryt.nr 9 Odnowa zdegrad.obszarów miej.na terenie Dolnego Śl.(Miasta) Dział.nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tys.mieszk. Remont częś.nawierzchni ul.Siennej i ul.J.Pawła II zostanie sfinan.w 100%ze śr.Gminy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: -

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST - PROJEKT Sp. z o. o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11257,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11257,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11257,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.