Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Bielsko-Biała: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej w ramach projektu systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZAMÓWIENIE SKŁADA SIĘ Z CZTERECH CZĘŚCI:
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA pn. Technolog prac wykończeniowych + ABC przedsiębiorczości CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA pn. Mała przedsiębiorczość CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA pn. Koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy + aktywne poszukiwanie pracy
Numer ogłoszenia: 140122 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4965150, faks 033 4965151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bielsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej w ramach projektu systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZAMÓWIENIE SKŁADA SIĘ Z CZTERECH CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA pn. Technolog prac wykończeniowych + ABC przedsiębiorczości CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA pn. Mała przedsiębiorczość CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA pn. Koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy + aktywne poszukiwanie pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA pn. Technolog prac wykończeniowych + ABC przedsiębiorczości (dla grupy 10 osób bezrobotnych) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA pn. Mała przedsiębiorczość (dla grupy 10 osób bezrobotnych CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (dla 4 grup po 6 osób bezrobotnych - łącznie dla 24 osób) CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA pn. Koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy + aktywne poszukiwanie pracy (dla 2 grup 10 osobowych łącznie dla 20 osób Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca: -złoży oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem MGiP z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych) wraz z jego aktualizacją na rok 2010 - (załącznik nr 6) - dot. wszystkich części zamówienia, -złoży certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że uzyskał uprawnienia do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym - dotyczy części 3 zamówienia. - złoży potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U Nr 118 poz.1263), potwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 4 zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia obejmującym grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia tj. dla części 1, 2 i 4 zamówienia = lub > 10, dla części 3 zamówienia = lub > 6 z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie referencje, opinie - załącznik nr 8 - dot. wszystkich części zamówienia. W przypadku przedmiotu dot. 1 części zamówienia, Zamawiający dopuszcza potwierdzenie realizacji szkolenia w zakresie technologa prac wykończeniowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym - (załącznik nr 12) - dot. 3 części zamówienia, - na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 koparko -ładowarkami załącznik nr 12- dot. 4 części zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, na którą złoży ofertę, które posiadają doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. prowadzenia szkoleń z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia) -załącznik nr 7 - dot. wszystkich części zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 - dot. wszystkich części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3 - doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4 - posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian przez Wykonawcę: -kadry dydaktycznej jedynie wtedy, gdy zmiana ta nie wpływa na ocenę kryterium dotyczącego kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia, np. długotrwałej choroby (odpowiednio udokumentowanej) lub nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, a także gdy zmiana ta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, -zmiany harmonogramu szkolenia i czasu trwania szkolenia (bez dokonywania zmiany liczby godzin szkolenia) w sytuacji zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, - zmiany miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji w mieście Bielska-Białej (dot. części 1-3 zamówienia) lub w mieście Bielsko-Biała i powiacie bielskim (dot. części 4 zamówienia),w sytuacji zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, -możliwość dokonania zmiany w zakresie ilościowego i imiennego wykazu uczestników szkolenia w przypadku niepodjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie lub braku kandydatów na szkolenie, -możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała ul. Partyzantów 55 sektor D
pokój D 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała ul. Partyzantów 55 sektor C sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegow, ramach projektu systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie szkolenia p.n. Technolog prac wykończeniowych + ABC przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie w mieście Bielsko-Biała szkolenia pn. Technolog prac wykończeniowych + ABC przedsiębiorczości (dla grupy 10 osób bezrobotnych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez wykonawcę certykifatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie szkolenia pn. Mała przedsiębiorczość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkolenia w mieście Bielsko-Biała pn. Mała przedsiębiorczość dla grupy 10 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie w mieście Bielsko - Biała szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 4 grup po 6 osób bezrobotnych - łącznie dla 24 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. dowiadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeprowadzenie szkolenia pn. Koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy + aktywne poszukiwanie pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie w miaście Bielsko -Biała lub powiecie bielskim szkolenia pn. Koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy + aktywne poszukiwanie pracy (dla 2 grup 10 osobowych łącznie dla 20 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoleń - 10
- 4. posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont pomieszczeń Oddziału Gastroenterologii z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej w lokalizacji przy ul. Wyspiańskiego 21
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap V/2025
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej (pełna nazwa w dokumentach zamówienia)
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
- Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - Etap II.A rozbudowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 ul. Warszawskiej z ul. Mazańcowicką - etap I
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- KURS GASTRONOMICZNY
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.