Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Łódź: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty
Numer ogłoszenia: 140148 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usbaluty.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych określona szczegółowo w SIWZ. w zakresie Pakietu 1: papieru ksero A4 i A3, papieru składanki firmy Drescher lub równoważnego (375x12-1+0, 240x12-1+0, 240x12-1+2, 240x12-1+1) ,rolek offsetowych do maszyn liczących 57x30;w zakresie Pakietu 2:kopert (C6 z i bez okienka, C5, C4, B4, DL z okienkiem prawym) oraz kopert z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) - rozm. 120x175mm oraz na CD; w zakresie pakietu 3: segregatorów A4, A5, koszulek na dokumenty A4 i A5, zeszytów A4 i A5, bloków biurowych A4 i A5, pudeł archiwizacyjnych, dzienników korespondencyjnych; w zakresie pakietu 4: teczek na dokumenty w formacie A4, wiązanych, na gumkę, preszpanowych oraz skoroszytów na akta, skoroszytów A4 oczkowych i 1/2 A4 oczkowych. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-1, 30.19.76.41-1, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.30.00-4, 22.85.21.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.11.00.00-4, 22.85.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usbaluty.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź, pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź, pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. papier kserograficzny A4 i A3 (500 sztuk w ryzie) o następujących właściwościach: klasa nie mniejsza niż - B gramatura nie mniejsza niż - 80g/m2 białość nie mniejsza niż - 161 CIE 2.papier składanka firmy Drescher lub równoważny 375x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2, 240x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2 240x12 1+2 - 600 arkuszy w paczce 240x12 1+1 - 900 arkuszy w paczce 3.rolki offsetowe do maszyn liczących 57x30 - 100 szt. w kartonie. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-1, 30.19.76.41-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.koperty C-6 białe, samoprzylepne, bez okienka, 2.koperty C-6 białe, samoprzylepne, z okienkiem prawym, 3.koperty C-5 białe, samoprzylepne, 4.koperty C-4 białe, samoprzylepne, 5.koperty B-4 o rozmiarze 250x353x40mm, samoprzylepne, 6.koperty DL białe, samoprzylepne, z okienkiem prawym, 7.koperty z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) rozm.120x175 mm, 8.koperty z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) na CD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.segregatory A4 z okuciem, oklejone poliolefiną o szerokości grzbietu 50 mm, A4 o szerokości grzbietu 75 mm, A4 z okuciem, oklejone poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm, A5 oklejone na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm 2.koszulki na dokumenty A4 groszkowe, A5 groszkowe, 3.zeszyty A4 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowe, A5 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowe, 4.bloki biurowe A4 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowe, A5 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowe, 5.pudła archiwizacyjne w rozmiarze 325x280x100mm, 6.dzienniki korespondencyjne - w twardej (sztywnej) oprawie, 96 kartkowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5, 22.85.30.00-4, 22.85.21.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. teczki na dokumenty formatu A4 wiązane, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 2. teczki na dokumenty formatu A4 wiązane, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 350-400g/m2, bez żadnych nadruków na pierwszej stronie, 3.skoroszyty na dokumenty formatu A4 zwykłe, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 4. skoroszyty na dokumenty formatu A4 zwykłe, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 350-400g/m2, bez żadnych nadruków na pierwszej stronie, 5. skoroszyty oczkowe A4 białe, z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 6.skoroszyty 1/2 A4 oczkowe, białe, z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 7.teczki z gumką, na dokumenty formatu A4, białe wykonane z tektury o gramaturze min. 350g/m2, 8.teczki preszpanowe z 2 gumkami narożnymi, na dokumenty formatu A4 (mix kolor), wykonane z tektury o gramaturze min. 380g/m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00-0, 22.85.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.