Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Głogów: Usługi Szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 140148 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie , ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7275555, faks 076 7275501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.glogow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pup.glogow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Szkoleniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 68.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na załączniku nr 1 do Formularza ofertowego; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - jakość usług - 0.05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glogow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Piaskowa 1
67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Piaskowa 1 67-200 Głogów pok. 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Operator ładowarki jednonaczyniowej klasa III i koparko ładowarki klasa III dla 10 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość dni szkolenia - do 68 dni roboczych. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 314 godzin, w tym: - 168 godzin zajęć lekcyjnych - teoretycznych, - 120 godzin zajęć lekcyjnych - praktycznych, - 26 godzin lekcyjnych - praktycznych - staż wstępny d) program szkolenia winien obejmować: -naukę obsługi koparko-ładowarki kl. III zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego -naukę obsługi ładowarki jednonaczyniowej kl. III zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego e) miejsce szkolenia - Głogów,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 68.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kadry i płace dla 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 30 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 150 godzin, w tym: - 80 godzin zajęć teoretycznych; - 70 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować: -elementy prawa pracy, - rozliczenia z ZUS i US, - zasady naliczania wynagrodzeń i sporządzania listy płac, - obowiązki pracodawcy i pracownika w zakresie BHP, - zasady zatrudniania osób niepełnosprawnych, - zasady zatrudniania osób bezrobotnych, - obsługę programu komputerowego PŁATNIK, -obsługę programu komputerowego KADRY, - zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej, - zasady organizacji pracy biura, - psychologię obsługi klienta, zasady profesjonalnego nawiązywania i prowadzenia rozmowy z klientami firmy, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Komputerowe programy księgowe dla 15 osób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 30 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 150 godzin, w tym: - 80 godzin zajęć teoretycznych; - 70 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować : - obsługę programu komputerowego GRATYFIKANT - obsługę programu komputerowego PŁATNIK - obsługę programu komputerowego RACHMISTRZ - obsługę programu komputerowego REWIZOR e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Profesjonalny pracownik magazynowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość dni roboczych szkolenia - do 35 dni. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do soboty i winno rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7:00 i kończyć się nie później niż o godz. 20:00; b) ilość godzin zegarowych przypadających dziennie na jednego uczestnika - do 8 godzin, gdzie 1 godzina obejmuje 45 minut zajęć lekcyjnych + 15 minut przerwy; c) ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika: ogółem: 150 godzin, w tym: - 80 godzin zajęć teoretycznych; - 70 godzin zajęć praktycznych. d) program szkolenia winien obejmować : - obsługę kasy fiskalnej, - obsługę programu komputerowego SUBIEKT, - zapoznanie z podstawowymi zasadami przestrzegania higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością, - organizację handlu, sylwetkę zawodową handlowca, podstawowe zasady marketingu, techniki perswazji, techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta, - vademecum magazyniera, - przepisy BHP i przeciwpożarowe dotyczące pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w magazynie, - obsługa wózków jezdniowych, - zasady bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych, e) w ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych będzie miała zagwarantowany do własnej dyspozycji komputer o systemie operacyjnym i oprogramowaniu umożliwiającym wykonywanie w/w zadań (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego komputera); wózek jezdniowy i butlę gazową do własnej dyspozycji (w stosunku 1:1, tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego wózka jezdniowego i jednej butli); f) miejsce szkolenia - Głogów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.95
- 2. jakość usług - 0.05
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Zagospodarowanie terenów : Skweru u zbiegu ulic Kołłątaja i Polskiej oraz Placu zabaw w parku przy ul. Daszyńskiego w Głogowie."
- "Zagospodarowanie kwartału w rejonie ulic: Matejki , Wojska Polskiego, Sikorskiego i Alei Wolności w Głogowie"
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





