eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Szczecin: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 140152 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 5 zadań. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4, 33.16.90.00-2, 33.69.25.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamknięty system do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja 1 Zamknięty system do odsysania 300mm CH 14 i 16 Zamknięty sterylny system do odsysania do użytku wielodobowego minimum 48h w minimalnym składzie: - przezroczysty łącznik T, - dodatkowy port do podawania leków, - miękki a jednocześnie wytrzymały cewnik z otworem dystalnym i dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi, - suwak zaworu sterującego ssaniem z blokadą przypadkowego użycia, - wygodny uchwyt z oznaczeniem rozmiaru, - gładko wykończone krawędzie, - dostęp do 2 rozmiarów CH 14 i 16 przy rurce tracheostomicznej. w ilości 700 zestawów pozycja 2 Zamknięty system do odsysania 570mm CH 14 i 16 Zamknięty sterylny system do odsysanie do użytku wielodobowego minimum 48h w minimalnym składzie: - przezroczysty łącznik T, - dodatkowy port do podawania leków, - miękki a jednocześnie wytrzymały cewnik z otworem dystalnym i dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi, - suwak zaworu sterującego ssaniem z blokadą przypadkowego użycia, - wygodny uchwyt z oznaczeniem rozmiaru, - gładko wykończone krawędzie, - dostęp do 2 rozmiarów CH 14 i 16 przy rurce intubacyjnej. w ilości 800 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkiełka, nożyki mikrotomowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja 1 Szkiełka podstawowe szlifowane z matowym brzegiem 76x26mmx1mm - w ilości 40 000 sztuk pozycja 2 Szkiełka podstawowe szlifowane 76x26mmx1mm- w ilości 20 000 sztuk pozycja 3 Szkielka podstawowe SuperfrostPlus - w ilości 4 000 sztuk pozycja 4 Szkiełka nakrywkowe 22x22mm - w ilości 8 000 sztuk pozycja 5 Szkiełka nakrywkowe 24x40mm - w ilości 20 000 sztuk pozycja 6 Szkiełka nakrywkowe 24x60mm - w ilości 14 000 sztuk pozycja 7 Plastikowe pudełko na dwa szkiełka- w ilości 100 sztuk pozycja 8 Nożyki mikrotomowe do rutynowego skrawania, możliwość skrojenia jednym nożem od kilku do kilkunastu bloczków (od co najmniej 8 do 15 bloczków), możliwość montażu w mikrotomie obrotowym i saneczkowym - w ilości 2 400 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kleszczyki naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja 1 Jednorazowe zaciski naczyniowe: - zagięte pod kątem 45o, - siła ucisku: 165-175 gramów, - wielokolorowy system oznaczeń, - specjalna konstrukcja szczęk zmniejszajaca traumatyzację tkanki oraz zapewniająca jednakową siłę ścisku na całej długości, - możliwośc aplikacji ręcznej, bądź za pomocą specjalnych aplikatorów, - latex-safe, - sterylne, - znakowanie radiologiczne. - w ilości 120 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrządy do żywienia, zestawy do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja 1 Przyrząd Flocare do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą ze zgłębnikiem, posiadający łącznik pasujący do worków (opakowań miękkich typu Pack), komorę kroplową, żeńską końcówkę do połączenia ze zgłębnikiem, kranik typu Luer, stożkową końcówkę do połączenia ze zgłębnikiem. Umożliwiający żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy Flocare Infinity. Do zastosowań stacjonarnych. Sterylny. Pakowany pojedynczo w folię . - w ilości 300 sztuk pozycja 2 Zestaw do przetoczeń do pompy objętościowej Ambix activ firmy Fresenius Kabi posiadający komorę kroplową ze zintegrowanym spickem do połączenia z pojemnikiem zawierającym preparat do infuzji dożylnej, filtr cząsteczek powietrze, który w połączeniu z czujnikiem alarmu pompy zapobiega podaniu powietrza, część tłoczną posiadającą zintegrowane zabezpieczenie przed zginaniem, zacisk activ -zabezpieczający przed swobodnym ruchem cieczy, zacisk rolkowy na linii zestawu. - w ilości 300 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podkłady defibrylacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja 1 Podkład defibrylacyjny w rozmiarze 114x114 mm stosowany podczas defibrylacji / kardiowersji ,zapobiegający oparzeniom pacjenta, zapewniający wysokie bezpieczeństwo stosowania. - w ilości 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.