To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-02
Łęczyce: Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB.
Numer ogłoszenia: 140164 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163405 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: Remonty dróg gminnych poprzez utwardzenia nawierzchni płytami IOMB - Zakres I 2016 r.: Bożepole Wielkie, Bożepole Małe, Chmieleniec + projekt odwodnienia ul. Osiedlowej w Strzebielnie Osiedlu, Brzeźno Lęborskie, Kisewo, Strzelęcino, Dąbrowa Brzezieńska, Dzięcielec, Nawcz, Kaczkowo, Dzięcielec Wybudowanie, Łówcz Górny, Świetlino, Zakres II 2017 r.: Strzebielino Osiedle + odwodnienia: ul. Osiedlowa w Strzebielinie Osiedlu, Rozłazino, Łęczyce w zakresie: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w szczególności: 1) Ustanowienie inspektora nadzoru w branży drogowej. Czas pracy inspektora nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru na każdej budowie; 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli technicznej i jakościowej zgodności realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz dokumentacji projektowej, STWIORB , SIWZ oraz ogólnie przyjętymi zasadami sztuki budowlanej, a także nad przygotowaniem prawidłowej dokumentacji odbiorowej. 3) Sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia robót, na każdym etapie robót, opatrzonej datą i opisem która będzie dołączana do raportów miesięcznych 4) Inspektor nadzoru będzie sporządzał Miesięczne Raporty wykonanych prac zawierające: a) podstawowe dane o Projekcie, b) czas w %, jaki upłynął od początku realizacji umowy, robót budowlanych, c) przerób rzeczowo - finansowy w okresie rozliczeniowym oraz narastająco od początku robót i w stosunku do planu, d) ocenę zgodności postępu robót z harmonogramem wraz z opinią i zaleceniami dla Wykonawcy, e) opiniowanie rozwiązań zamiennych do projektu, wprowadzanie uwag w terminie 7 dni od daty otrzymania od Wykonawcy robót, f) sprawozdania z wdrożenia uwag, zaleceń, poleceń, itd. wraz z ujmowaniem przedstawionych opinii, g) ewentualne sprawy sporne z Wykonawcą robót oraz z mieszkańcami posesji sąsiadujących z inwestycją wraz z propozycja rozwiązania (wg. potrzeb), h) sprawy BHP (wg. potrzeb), i) aktualną dokumentację fotograficzną opatrzoną datą i opisem robót, j) inne problemy budowy wraz z propozycja ich rozwiązania (wg. potrzeb), k) inne sprawozdania dotyczące zadania (wg. potrzeb); 5) Wyjaśnianie skarg i spraw spornych związanych z realizacją inwestycji w terminie do 14 dni od przekazania skargi przez Zamawiającego 6) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 7) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 8) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 9) Organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 10) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 11) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 12) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP; 13) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i niezwłoczne przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 14) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających, częściowych, etapowych i końcowego wspólnie z Wykonawcą i Zamawiającym , oraz właścicielami gruntów pod wybudowanymi drogami, uczestniczenie w próbach i badaniach. 15) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 16) Wydawanie poleceń Wykonawcy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 17) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 18) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 19) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 20) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 21) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 22) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 23) Kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
- Development Design Sp. z o.o, ul. Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11758,80
Oferta z najniższą ceną: 11758,80 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŁĘCZYCE
- Dostawa aparatów powietrznych na potrzeby jednostek OSP z terenu gminy Łęczyce
- Dostawa agregatów na potrzeby jednostek OSP z terenu gminy Łęczyce
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
więcej: przetargi ŁĘCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.