Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Warszawa: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16
Numer ogłoszenia: 140189 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Teatr , ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 849 35 53, faks 022 849 35 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyteatr.org
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 polegająca na wykonaniu robót budowlanych obejmujących w szczególności: przebudowę zabytkowej hali warsztatowej i budynku administracyjnego z jego rozbudową o rampę i werandę, budowę nowego łącznika pomiędzy halą warsztatową a budynkiem administracyjnym, wykonanie nowego zagospodarowania terenu (m.in. wykonania nowych nawierzchni, zieleni, małej architektury, ogrodzenia, zabudowy gospodarczo-technicznej) zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w obiekcie zabytkowym, który wraz z otoczeniem podlega ochronie konserwatorskiej jako Garaż Zakładu Oczyszczania Miasta wzniesiony, w 1934 roku, według projektu Tadeusza Emmela, położony w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 wraz z otoczeniem w granicach działki ewidencyjnej nr 113 z obrębu 1-01-11 i został wpisany do Rejestru Zabytków pod nr A-817, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 roku, nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) Powierzchnia terenu inwestycji ok. 8800 m2 Powierzchnia zabudowy zabytkowej hali warsztatowej ok. 2500 m2 Wysokość zabytkowej hali warsztatowej ok. 7-13 m Powierzchnia zabudowy budynku administracyjnego ok. 300 m2 Wysokość budynku administracyjnego ok. 11 m Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - przebudowę zabytkowego budynku hali warsztatowej z utworzeniem foyer, sali teatralnej, sali prób oraz pomieszczeń technicznych, zaplecza artystycznego, budowę i wyposażenie nowych toalet oraz innych pomieszczeń gospodarczych i higieniczno-sanitarnych; - wykonanie niezbędnych adaptacji akustycznych wybranych pomieszczeń, - wykonanie nowego łącznika pomiędzy halą a budynkiem administracyjnym; - przebudowę i rozbudowę oraz wzmocnienie fundamentów budynku administracyjnego w tym budowa nowych schodów i toalet dla publiczności w suterenie, budowa zewnętrznej rampy i werandy; - wykonanie nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, w tym rekonstrukcja bram hali warsztatowej, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych w szczególności: ppoż, wod-kan, elektrycznej, oświetleniowej, siłowej, CCTV, C.O, teletechnicznej, wentylacyjnej, okablowania strukturalnego dla systemów technologii teatralnej wraz przyłączami, - realizację nowego zagospodarowania terenu obejmującego w szczególności: likwidację oraz modernizację części sieci zewnętrznych, wykonanie terenowych gniazd przyłączeniowych, wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, niezbędnych urządzeń budowlanych, wykonanie nowych ogrodzeń z bramami, furtkami, panelami przesuwanymi, budowę małej architektury i likwidację portierni, wykonanie nowych nasadzeń zieleni z wycinką i przycinką części zieleni istniejącej, - dostawę i montaż okablowania strukturalnego systemów technologii teatralnej, - dostawę i montaż w hali warsztatowej przesuwanych ścian działowych spełniających wymogi ochrony akustycznej, dźwigu towarowego oraz innych urządzeń technicznych niezbędnych do użytkowania obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem - koordynowanie jako Generalny Wykonawca, dostaw i instalacji w szczególności wyposażenia teatralnego i ruchomego, przez Dostawców wybranych przez Zamawiającego w odrębnych postępowaniach. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem WARUNKÓW KONTAKTOWYCH DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego przygotowanych i opublikowanych przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 r., czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 r. (wersja SIDIR). Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr korzysta z dofinansowania pochodzącego z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich, budżetu Państwa oraz organizatora tj. m.st Warszawy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie nie większym niż 30% zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 40000 pln.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto każde, z których przedmiotem każdego były roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej przy czym: a) co najmniej jedno z tych zamówień polegało w szczególności na wykonaniu całkowicie nowych instalacji: wentylacyjnej, wodnokanalizacyjnej, elektrycznej albo kompleksowej ich modernizacji, a ponadto renowacji elewacji łącznie z całkowitą wymianą obróbek blacharskich, stolarki okiennej i drzwiowej, i było realizowane w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków; b) co najmniej jedno z tych zamówień polegało w szczególności na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu zaliczanego do klasy 1261 według PKOB, z salą widowiskową o funkcji teatralnej lub koncertowej z widownią na co najmniej 400 miejsc siedzących, obejmującej w szczególności wykonanie systemów technologii teatralnej (np. oświetlenie sceniczne, nagłośnienie sceniczne, projekcję multimedialną) oraz wykonanie adaptacji akustycznej tej sali, 2) co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto, polegające na wykonaniu kompleksowych robót budowlanych, prowadzonych w otoczeniu zabytku, obejmujących zagospodarowanie terenu (np. plac, ulica, skwer, park) o powierzchni nie mniejszej niż 0,5 ha, polegających w szczególności na wykonaniu nowych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych (zielonych), oświetlenia zewnętrznego, małej architektury oraz budowie bądź remoncie sieci elektrycznych i sanitarnych w obrębie tej przestrzeni. Powyższe dotyczy również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia) Wykonawca wykaże wykonanie wymienionych wyżej robót tabelarycznie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót wskazanych w wykazie, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót zostanie sporządzony zgodnie z treścią Formularza nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, oraz że dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdej z poniższych funkcji: 1) Kierownik zespołu (Przedstawiciel Wykonawcy), wymagania minimalne: - wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Przedstawiciela Wykonawcy (lub równoważne stanowisko) polegającej na kierowaniu realizacją minimum trzech inwestycji obejmującej roboty budowlane dotyczące budowy obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł, 2) Kierownik Budowy, wymagania minimalne: - wykształcenie wyższe techniczne; - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących budowy obiektu zaliczanego do jednej z klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde; - osoba musi spełniać wymagania określone § 24 ust 1 i ust 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - Dz. U. 2011, nr 165, poz. 987 z późn. zm.) 3) Kierownik robót sanitarnych, wymagania minimalne: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczeniu w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; 4) Kierownik robót elektrycznych posiadający: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 zamówieniach obejmujących wykonanie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; 5) Kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń (zakres uprawnień winien obejmować: telekomunikację przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz telekomunikację radiową) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz telekomunikacją radiową realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych, dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; W tym zakresie należy wypełnić Formularz nr 4 zamieszczony na stronie Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, iż: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł (słownie: pięć milionów złotych), 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 15 mln zł (słownie: piętnaście milionów złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a. za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia dowodów najważniejszych robót, uznaje się co najmniej roboty niezbędne do oceny spełnienia warunku określonego w pkt III. 3.2) ogłoszenia. b. dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. c. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt b;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdyby Wykonawca posługiwał się dokumentami sporządzonymi w języku obcym Zamawiający wymaga, aby zostały złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: 1) w pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena spełniania przez wykonawców opisanych warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, 2) następnie ustalona zostanie lista rankingowa wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu ze wskazaniem oceny punktowej warunku doświadczenia: Doświadczenie wykonawców będzie oceniane na podstawie zrealizowanych robót budowlanych i usług wskazanych w wykazie załączonym do wniosku wykonawcy: a) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.1.a) Wykonawca otrzyma 10 punktów, b) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.1.b) Wykonawca otrzyma 10 punktów, c) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszącym się jednocześnie w warunkach opisanych w punktach III.3.2.1.a) i III.3.2.1.b) otrzyma 25 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia przekraczała 25 mln zł brutto dodatkowe 5 pkt - maksymalnie 30 punktów, d) w przypadku gdy wartość zrealizowanego zamówienia, spełniającego warunki określone w punktach III.3.2.1.a) lub III.3.2.1.b) przekraczała 15 mln zł brutto Wykonawca otrzyma dodatkowo 5 punktów za każde, e) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.2 Wykonawca otrzyma 10 punktów, a w przypadku gdy, wartość zamówienia przekraczała 5 mln zł brutto, za każdy kolejny pełen milion otrzyma dodatkowo 1 pkt (np. w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 5.000.100,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 0 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 6 000 000,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 11 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 8.700.000,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 13 punktów) Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę uzyskanych punktów. Lista rankingowa Wykonawców zostanie ustalona w oparciu o liczbę uzyskanych punktów. W przypadku otrzymania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności na liście w/w Wykonawców będzie decydować największa liczba inwestycji podlegających ocenie, zaś w przypadku wykazania równej liczby inwestycji, w dalszej kolejności zadecyduje wartość sumaryczna inwestycji podlegających ocenie. Zamawiający może przyznać maksymalnie 100 punktów. 1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków - pierwszych 5 wykonawców z listy rankingowej, tj. Wykonawców, którzy trzymali kolejno 5 najwyższych sum punktowych. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
- 3 - Stawka roboczogodziny z narzutami - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 11:00, miejsce: ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 udostępnionych przez Komitet Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach programu Konserwacja i Rewitalizacji dziedzictwa kulturowego i z dotacji przekazanej przez Miasto Stołeczne Warszawa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.