eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Warszawa: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16
Numer ogłoszenia: 140189 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Teatr , ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 849 35 53, faks 022 849 35 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyteatr.org
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 polegająca na wykonaniu robót budowlanych obejmujących w szczególności: przebudowę zabytkowej hali warsztatowej i budynku administracyjnego z jego rozbudową o rampę i werandę, budowę nowego łącznika pomiędzy halą warsztatową a budynkiem administracyjnym, wykonanie nowego zagospodarowania terenu (m.in. wykonania nowych nawierzchni, zieleni, małej architektury, ogrodzenia, zabudowy gospodarczo-technicznej) zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w obiekcie zabytkowym, który wraz z otoczeniem podlega ochronie konserwatorskiej jako Garaż Zakładu Oczyszczania Miasta wzniesiony, w 1934 roku, według projektu Tadeusza Emmela, położony w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 wraz z otoczeniem w granicach działki ewidencyjnej nr 113 z obrębu 1-01-11 i został wpisany do Rejestru Zabytków pod nr A-817, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 roku, nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) Powierzchnia terenu inwestycji ok. 8800 m2 Powierzchnia zabudowy zabytkowej hali warsztatowej ok. 2500 m2 Wysokość zabytkowej hali warsztatowej ok. 7-13 m Powierzchnia zabudowy budynku administracyjnego ok. 300 m2 Wysokość budynku administracyjnego ok. 11 m Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: - przebudowę zabytkowego budynku hali warsztatowej z utworzeniem foyer, sali teatralnej, sali prób oraz pomieszczeń technicznych, zaplecza artystycznego, budowę i wyposażenie nowych toalet oraz innych pomieszczeń gospodarczych i higieniczno-sanitarnych; - wykonanie niezbędnych adaptacji akustycznych wybranych pomieszczeń, - wykonanie nowego łącznika pomiędzy halą a budynkiem administracyjnym; - przebudowę i rozbudowę oraz wzmocnienie fundamentów budynku administracyjnego w tym budowa nowych schodów i toalet dla publiczności w suterenie, budowa zewnętrznej rampy i werandy; - wykonanie nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, w tym rekonstrukcja bram hali warsztatowej, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych w szczególności: ppoż, wod-kan, elektrycznej, oświetleniowej, siłowej, CCTV, C.O, teletechnicznej, wentylacyjnej, okablowania strukturalnego dla systemów technologii teatralnej wraz przyłączami, - realizację nowego zagospodarowania terenu obejmującego w szczególności: likwidację oraz modernizację części sieci zewnętrznych, wykonanie terenowych gniazd przyłączeniowych, wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, niezbędnych urządzeń budowlanych, wykonanie nowych ogrodzeń z bramami, furtkami, panelami przesuwanymi, budowę małej architektury i likwidację portierni, wykonanie nowych nasadzeń zieleni z wycinką i przycinką części zieleni istniejącej, - dostawę i montaż okablowania strukturalnego systemów technologii teatralnej, - dostawę i montaż w hali warsztatowej przesuwanych ścian działowych spełniających wymogi ochrony akustycznej, dźwigu towarowego oraz innych urządzeń technicznych niezbędnych do użytkowania obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem - koordynowanie jako Generalny Wykonawca, dostaw i instalacji w szczególności wyposażenia teatralnego i ruchomego, przez Dostawców wybranych przez Zamawiającego w odrębnych postępowaniach. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem WARUNKÓW KONTAKTOWYCH DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego przygotowanych i opublikowanych przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 r., czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 r. (wersja SIDIR). Budowa Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr korzysta z dofinansowania pochodzącego z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich, budżetu Państwa oraz organizatora tj. m.st Warszawy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie nie większym niż 30% zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 40000 pln.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto każde, z których przedmiotem każdego były roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej przy czym: a) co najmniej jedno z tych zamówień polegało w szczególności na wykonaniu całkowicie nowych instalacji: wentylacyjnej, wodnokanalizacyjnej, elektrycznej albo kompleksowej ich modernizacji, a ponadto renowacji elewacji łącznie z całkowitą wymianą obróbek blacharskich, stolarki okiennej i drzwiowej, i było realizowane w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków; b) co najmniej jedno z tych zamówień polegało w szczególności na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu zaliczanego do klasy 1261 według PKOB, z salą widowiskową o funkcji teatralnej lub koncertowej z widownią na co najmniej 400 miejsc siedzących, obejmującej w szczególności wykonanie systemów technologii teatralnej (np. oświetlenie sceniczne, nagłośnienie sceniczne, projekcję multimedialną) oraz wykonanie adaptacji akustycznej tej sali, 2) co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto, polegające na wykonaniu kompleksowych robót budowlanych, prowadzonych w otoczeniu zabytku, obejmujących zagospodarowanie terenu (np. plac, ulica, skwer, park) o powierzchni nie mniejszej niż 0,5 ha, polegających w szczególności na wykonaniu nowych nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych (zielonych), oświetlenia zewnętrznego, małej architektury oraz budowie bądź remoncie sieci elektrycznych i sanitarnych w obrębie tej przestrzeni. Powyższe dotyczy również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia) Wykonawca wykaże wykonanie wymienionych wyżej robót tabelarycznie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót wskazanych w wykazie, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót zostanie sporządzony zgodnie z treścią Formularza nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, oraz że dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdej z poniższych funkcji: 1) Kierownik zespołu (Przedstawiciel Wykonawcy), wymagania minimalne: - wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Przedstawiciela Wykonawcy (lub równoważne stanowisko) polegającej na kierowaniu realizacją minimum trzech inwestycji obejmującej roboty budowlane dotyczące budowy obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł, 2) Kierownik Budowy, wymagania minimalne: - wykształcenie wyższe techniczne; - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących budowy obiektu zaliczanego do jednej z klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde; - osoba musi spełniać wymagania określone § 24 ust 1 i ust 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - Dz. U. 2011, nr 165, poz. 987 z późn. zm.) 3) Kierownik robót sanitarnych, wymagania minimalne: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczeniu w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; 4) Kierownik robót elektrycznych posiadający: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 zamówieniach obejmujących wykonanie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; 5) Kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający: - odpowiednie do pełnionej funkcji uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń (zakres uprawnień winien obejmować: telekomunikację przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz telekomunikację radiową) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych lub kierownika budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz telekomunikacją radiową realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosku, o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł każde, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych, dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie obiektu zaliczanego do klas 1211, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1273 według PKOB; W tym zakresie należy wypełnić Formularz nr 4 zamieszczony na stronie Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału postępowaniu - zgodnie z wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, iż: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł (słownie: pięć milionów złotych), 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 15 mln zł (słownie: piętnaście milionów złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a. za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia dowodów najważniejszych robót, uznaje się co najmniej roboty niezbędne do oceny spełnienia warunku określonego w pkt III. 3.2) ogłoszenia. b. dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. c. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt b;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdyby Wykonawca posługiwał się dokumentami sporządzonymi w języku obcym Zamawiający wymaga, aby zostały złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: 1) w pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena spełniania przez wykonawców opisanych warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, 2) następnie ustalona zostanie lista rankingowa wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu ze wskazaniem oceny punktowej warunku doświadczenia: Doświadczenie wykonawców będzie oceniane na podstawie zrealizowanych robót budowlanych i usług wskazanych w wykazie załączonym do wniosku wykonawcy: a) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.1.a) Wykonawca otrzyma 10 punktów, b) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.1.b) Wykonawca otrzyma 10 punktów, c) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszącym się jednocześnie w warunkach opisanych w punktach III.3.2.1.a) i III.3.2.1.b) otrzyma 25 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia przekraczała 25 mln zł brutto dodatkowe 5 pkt - maksymalnie 30 punktów, d) w przypadku gdy wartość zrealizowanego zamówienia, spełniającego warunki określone w punktach III.3.2.1.a) lub III.3.2.1.b) przekraczała 15 mln zł brutto Wykonawca otrzyma dodatkowo 5 punktów za każde, e) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunkach opisanych w punkcie III.3.2.2 Wykonawca otrzyma 10 punktów, a w przypadku gdy, wartość zamówienia przekraczała 5 mln zł brutto, za każdy kolejny pełen milion otrzyma dodatkowo 1 pkt (np. w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 5.000.100,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 0 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 6 000 000,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 11 punktów, w przypadku gdy wartość zamówienia wynosiła 8.700.000,00 zł brutto Wykonawca otrzyma 13 punktów) Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę uzyskanych punktów. Lista rankingowa Wykonawców zostanie ustalona w oparciu o liczbę uzyskanych punktów. W przypadku otrzymania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności na liście w/w Wykonawców będzie decydować największa liczba inwestycji podlegających ocenie, zaś w przypadku wykazania równej liczby inwestycji, w dalszej kolejności zadecyduje wartość sumaryczna inwestycji podlegających ocenie. Zamawiający może przyznać maksymalnie 100 punktów. 1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków - pierwszych 5 wykonawców z listy rankingowej, tj. Wykonawców, którzy trzymali kolejno 5 najwyższych sum punktowych. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
  • 3 - Stawka roboczogodziny z narzutami - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 11:00, miejsce: ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 udostępnionych przez Komitet Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach programu Konserwacja i Rewitalizacji dziedzictwa kulturowego i z dotacji przekazanej przez Miasto Stołeczne Warszawa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.