Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Czerwionka-Leszczyny: Wynajem koparek, ładowarek i koparko-ładowarek wraz z obsługą operatorską dla realizacji utrzymania zimowego (odśnieżania) dróg gminnych i innych robót realizowanych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny
Numer ogłoszenia: 14019 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Służby Komunalne , ul. Polna 6, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 42 77 543.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem koparek, ładowarek i koparko-ładowarek wraz z obsługą operatorską dla realizacji utrzymania zimowego (odśnieżania) dróg gminnych i innych robót realizowanych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wynajmu mechanicznego sprzętu niezbędnego dla realizacji odśnieżania dróg gminnych w roku 2009 w tym: koparek, ładowarek i koparko-ładowarek i innych robót realizowanych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny 3 szt. - koparko-ładowarka typu CASE, CAT, JCB, Białoruś lub pokrewnych (o zbliżonych parametrach) - łącznie ok. 300 godz. ( po 100 rg na każdą z trzech koparko-ładowarek) 2 szt. - ładowarka samobieżna typu Ł-34 lub pokrewna (o zbliżonych parametrach) o poj. łyżki do 5m2 - łącznie ok. 180 godz ( po 90 rg na każdą z dwóch ładowarek) 1 szt. - koparka typu UDS lub pokrewna (o zbliżonych parametrach) - ok. 80 godz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty - jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, posiadaniu dokumentów dopuszczających pojazd/pojazdy do ruchu po drogach publicznych i realizacji zadań określonych niniejszą specyfikacją oraz pracowników posiadających uprawnienie do kierowania takim sprzętem - wg wzoru 2) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U.Nr 223 poz.1655 z. późn. zm) - wg wzoru W przypadku oferty składanej wspólnie (przez konsorcjum), do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 6 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy (konsorcjum). 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierowców i właścicieli sprzętu) z podaniem adresu domowego oraz telefonu kontaktowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Służby Komunalne
44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Polna 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Służby Komunalne 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Polna 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.