Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Radom: Wykonanie robót remontowo - budowlanych związanych z rozszkleniem, demontażem okien i drzwi zewnętrznych stalowych w dyspozytorni zlokalizowanej na terenie KWP zs.w Radomiu oraz wymiana okien i drzwi oraz wymiana okien drewnianych na okna PVC wraz z wymianą obróbek blacharskich w Budynku KMP w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 140272 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo - budowlanych związanych z rozszkleniem, demontażem okien i drzwi zewnętrznych stalowych w dyspozytorni zlokalizowanej na terenie KWP zs.w Radomiu oraz wymiana okien i drzwi oraz wymiana okien drewnianych na okna PVC wraz z wymianą obróbek blacharskich w Budynku KMP w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo - budowlanych związanych z rozszkleniem, demontażem okien i drzwi zewnętrznych stalowych w dyspozytorni zlokalizowanej na terenie KWP zs.w Radomiu oraz wymiana okien i drzwi oraz wymiana okien drewnianych na okna PVC wraz z wymianą obróbek blacharskich w Budynku KMP w Radomiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 ) posiadają niezbędną wiedzę o doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I GRUPA A ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania oferenta. B ) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 3 ). Dokument opisany pod literą A musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Na potwierdzenie spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, zamawiający żąda : C ) aktualnej Aprobaty Technicznej na oferowany system profili PCV D ) aktualnej Aprobaty Technicznej na oferowany system profili aluminiowych E ) aktualnej Aprobaty Technicznej na oferowane okucia F ) aktualny certyfikat zgodności z AT lub wzór deklaracji zgodności z AT na profil PCV G ) aktualny certyfikat zgodności z AT lub wzór deklaracji zgodności z AT na profil aluminiowy H ) aktualny certyfikat zgodności z AT lub wzór deklaracji zgodności z AT na okucia dla PCV I ) aktualny certyfikat zgodności z AT lub wzór deklaracji zgodności z AT na okucia dla aluminium J ) aktualną klasyfikację ogniową na profil PCV K ) aktualny atest higieniczny na profil PCV L ) aktualny atest higieniczny na profil aluminiowy Ł ) aktualny certyfikat dla szyby na znak bezpieczeństwa lub na szybę zespoloną M ) świadectwo na szybę zespoloną potwierdzające współczynnik U mniejsze bądź równe 1,1 W/m2K N ) świadectwo dla szyby potwierdzające współczynnik pochłaniania promieni słonecznych g mniejsze od 50 % - przeźroczysta ( bez efektu lustra ) w przypadku dyspozytorni np. Suncool lub równoważne O ) aktualny certyfikat na zgodność z PN i znak bezpieczeństwa dla szyb refleksyjnej, hartowanej, niskoemisyjnej np. szyba Antisol lub równoważna Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ponadto Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : II GRUPA p ) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie : - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 1 - przedmiarów robót stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji z zachowaniem poniższych zasad : 1. wycena ofertowa winna być zgodna z warunkami technicznymi i technologią przyjętą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 2. dopuszczalna jest zmiana podstawy wyceny przedmiaru robót przy zachowaniu przyjętych ilości przedmiarowych poprzez zastosowanie analiz własnych lub innych niż przyjęte w przedmiarach nakładów rzeczowych z ogólnie dostępnych katalogów ( KNR, KNNR, itp. ) Zaleca się sporządzenie kosztorysów ofertowych z podaniem cen jednostkowych z narzutami dla każdej pozycji kosztorysowej. W przypadku tak sporządzonych kosztorysów muszą być one sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 6 Wycena ofertowa musi zostać sporządzona w oparciu o Szczegółowy opis robót, przedmiary robót, z uwzględnieniem wszystkich robót koniecznych do realizacji zamówienia, wynikających z prawidłowej technologii, bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów. r ) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - Załącznik nr 4 z podaniem wymaganych informacji oraz okresu gwarancji s ) parafowany wzór umowy - załącznik Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, 26 -600 Radom, 11 Listopada 37 / 59 Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, 26 -600 Radom, 11 Listopada 37 / 59 Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu - drugi etap
- P-08/2025: Zakup i dostawa leków i surowca do receptury dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Konserwacja, przegląd i czyszczenie separatorów, osadników i komór neutralizacji kwasów wraz z przetworzeniem powstających odpadów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 BLSz w 2025 r.
- Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Kilińskiego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ulicy Kościuszki 3 i wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ul. Leszczyńskiego 1
- Roboty remontowo - bud. w zakresie napraw i remontu pokryć dachowych bud. mieszkalnych oraz użytkowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na dwa zadania.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.