Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Wrocław: Dostawa Kruszarki Szczękowej na potrzeby Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 140294 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii P.Wr. , pl. Teatralny 2, 50-051 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3206842, faks 71 3448123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Kruszarki Szczękowej na potrzeby Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszarki szczękowej na potrzeby Wydziału Geoinzynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej do Budynku C, Geocentrum przy ulicy Na Grbli 15 we Wrocławiu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik 1. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się , że wciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalnoci jest krótszy to w tym okresie - należycie zrealizował przynajmniej 2 dostawy kruszarki szczękowej na kwotę minimum 60 000 zł. brutto każda dostawa - Załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający informuje, że dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN (dotyczy warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych, tj. 10/04/2013).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
h) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda- szczegółowego opisu oferowanego sprzętu, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - wypełniony odpowiednio Załącznik nr 1
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Dowodami, o których mowa w pkt. 4.1 są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 r. b) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. d) Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania urządzenia, do dostarczenia urządzenia o takich samych bądź lepszych parametrach (i kompatybilnych z całym oferowanym zestawem - jeżeli dotyczy zestawu); b) aneks dotyczący terminu dostawy - w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, maksymalnie o 15 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej,
ul. Na Grobli 15, 50 -421 Wrocław
II piętro pok. 242.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii Politechniki Wrocławskiej, ul. Na Grobli 15, 50 -421 Wrocław II piętro , pok. 237.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz OPZ dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Nadbudowa budynku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu" - Etap V
- Przebudowa i remont bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Bobrzej 27 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z organizacją wieczornego przyjęcia typu Business Mixer w Berlinie w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.